اینستاگرام مرجعی برای عکاس ها

اینستاگرام مرجعی برای عکاس ها

اینستاگرام مرجعی برای عکاس ها: اینستاگرام (Instagram) یک اپلیکیشن موبایل در زمینه تصویر و عکاسی میباشد که حتما نام آن را شنیده اید یا عضو آن هستید و از آن لذت می برید.

اینستاگرام مرجعی متناسب برای عکاس ها

شما با استفاده از دوربین موبایلتان تصویر می گیرید به آن یک فیلتر قشنگ اضافه می نمایید و آن را روی شبکه های اجتماعی مثل Twitter،Facebook ، Tumblr و Flickr به اشتراک می گذارید.

بعد از عرضه این اپلیکیشن برای کاربران آندروئیدی وقت زیادی طول نکشید که این برنامه ۵۰ میلیون کاربر را هم رد نمود (قبلا این برنامه فقط برای آیفون موجود بود).

اینستاگرام از صفر شروع نمود و به یک شرکت یک بیلیون دلاری تبدیل گشت. فیس بوک در تاریخ April 19, 2012 این اپلیکیشن فوق العاده را خریداری نمود.

اینستاگرام مرجعی برای عکاس ها

از وقت آغاز کار این برنامه هم کاربران عادی که علاقه داشتند تصویر های شخصی و جالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و هم عکاسان حرفه ای به این اپلیکیشن رو آورند.

محیط کاربر پسند و ساده این برنامه به همراه فیلتر های عکاسی آماده، بستری را برای گرد هم آوردن میلیون ها تصویر قشنگ فراهم کرده میباشد.

در اینستاگرام بعد از گرفتن تصویر یا آپلود آن میتوانید برای آن یک عنوان (Caption) برگزینید.

این عنوان می تواند شامل برچسب (Tag) هم باشد که بصورت tag-name# نوشته شده و برای دسته بندی تصویر ها بکار می رود. ب

برای مثال شما از یک گل تصویر می گیرید و این برچسب ها را در قسمت Caption می نویسید(اینستاگرام مرجعی برای عکاس ها):

گل# عکس# ماکرو# جدید# ایران#. با اینکار هنگامی سایر کاربران روی تگ «گل» کلیک می کنند تصویر شما را خواهند دید و این باعث میشود تصویر شما سریعا تعدادی لایک و پیشنهاد دریافت بکند و این چیزی میباشد که این برنامه را اینقدر جالب و هیجان انگیز کرده میباشد.

بعد از کلیک نمودن روی یک تصویر مشخص میشود چه کسی آن را منتشر کرده میباشد.

اگر از آن تصویر خوشتان آمد میتوانید به پروفایل اینستاگرام وی رفته و تصویر های بیشتری از او ببینید و حتی دنبالش (Follow) نمایید.

بعد از دنبال نمودن یک نفر در اینستاگرام او در لیست Followings شما قرار گرفته و هر عکسی را منتشر بکند شما از آن مطلع خواهید شد.

عکاسان در هر سطحی که باشند می توانند با دیدن تصویر های سایر عکاسان الهام بگیرند و یا این که الهام بخش دیگران باشند.

اینستاگرام این شبکه جهانی اشتراک گذاری تصویر بین ایرانیان هم زیاد محبوب میباشد و کاربران ایرانی زیادی دارد بنابراین میتوانید تگ های فارسی زیادی را هم پیدا نمایید.

تعدادی از تگ های فارسی اینستاگرام:

عکس، عکاسی، اینستاگرام، ایرانی، فارسی، نو، ایران، زیبا، تهران، شب، پارسی، آفتابی، پارک، خونه، عشق، جوک، طنز، خنده، لطیفه، بامزه، دوربین، ماکرو، پرتره، دختر، پسر، فان، مسافرت، جالب، خوشمزه، قشنگ، دیدنی، پرشین، من، هنری، نوشتن، ابتکار، عالی، فوتبال، مذهبی، برترینها، عجیب و …

برای دانلود این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل موبایل خود کلیک کنید :
 اندورید - آی او اس

سایت سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های درج آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، تبلیغات رایگان اینترنتی، نیازمندی های رایگان و … به شما همراهان گرامی می باشد.

با درج آگهی در سایت سرویس دات کام، آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

—————————————————————————

مطالب مرتبط: