اشتباهات رایج در طراحی وبسایت

اشتباهات رایج در طراحی وبسایت

 اشتباهات رایج در طراحی وبسایت

مهم ترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی وبسایت، کاربرانی که به یک وبسایت مراجعه می کنند با هدف خاصی به دنبال موضوعی هستند .برای خرید محصول ، خدمت، یا اطلاعاتی که میخواهند به یک طراحی وبسایت مراجعه می کنند.

اگر کاربر وارد یک وبسایت شود و نیازش براورده نشود . وبسایت را ترک میکند و به دنبال یک وبسایت دیگر میگردد تا نیازش براورده شود.

مهم ترین ضعف های طراحی وبسایت

بازدیدکنندگان برای برآوردن اهداف، انجام یک کار و یا برای دریافت جواب سوالات خود به یک وبسایت مراجعه می کنند، اگر آنچه که به دنبال آن هستند نیابند به جای دیگری خواهند رفت.

با این حالا، شما می‌توانید نکته ها بسیاری از وبسایت‌ها با طراحی سایت ضعیف که مجبور به استفاده از آنان شده‌اید بیاموزید و از این راه ها برای بهبود وبسایت خود و یا یک مشتری استفاده نمایید. چه دلایلی می تواند باعث شود وبسایت شما بی ارزش شود.

اطلاعات بیشتر از حد در طراحی وبسایت

نقاط ضعف و اشتباهات رایج در طراحی وبسایت

در طراحی وبسایت برای دست یابی به اعتماد مشتریان، میبایست تلاش نمایید برای کالاها و خدمات خود توضیحاتی را ارائه دهید ولی این توضیحات نبایستی بی ربط و زیاد فراوان باشد. زمانیکه اطلاعات کافی در مورد محصول های وجود نداشته باشد و یا صفحه مملو از اطلاعات زاید باشد، کاربران هم مجاب نخواهند شد که سایر محصول های را دیده و در وبسایت بمانند و طبیعتاً ترجیح می بدهند برای کسب اطلاعات بیش و بهتر به وبسایت دیگری مراجعه کنند و نه این که با شما تماس بگیرند.

با چند کلمه نمی توانید آنچه کاربران نیاز دارند به آنان انتقال بدهید. به همین دلیل در طراحی وبسایت میبایست سعی نمایید که اعتماد کاربران را با توضیحات کافی و متناسب جلب نمایید و این توضیحات نه فراوان و نه کم باشد.

اشتباهات رایج در طراحی وبسایت

برای کاهش کلیک ها هر کاری که میتوانید بکنید

مهم ترین اشتباهات رایج در طراحی وبسایت

یکی دیگر از ضعف های طراحی وبسایت دسترسی سخت به محتوا مورد پیشنهاد بازدید کننده میباشد. در برخی از وبسایت ها برای رسیدن به صفحه‌ مورد پیشنهاد میبایست چندین کلیک نمود. در حالی که کاربران وبسایت نمی‌خواهند متوقف شوند و مطلب ها در بین راه را مطالعه کنند. برای رسیدن به یک صفحه میبایست به طور مستقیم با آن در ارتباط بود.

لینک های معنی دار درست کردن نمایید

یکی دیگر از نقاط ضعف عدم توجه به سئو و درست کردن لینک درست.
لینک‌ها میبایست توصیف کننده باشند. به خوانندگان نگویید ادامه مطلب، کلیک نمایید، و یا بیش. به آنان بگویید که آنان چه خواهند خواند اگر کلیک کنند. طراحی وبسایت CSS مثالی از لینک توصیفی میباشد.

سرفصل ها میبایست مختصر و توصیفی باشد

سرفصل میبایست از بقیه متن جدا و مشخص باشد. سرفصلی پسندیده نوشته شده که کاربران با خواندن آن بتوانند چیزی که میخواهند را پیدا کنند. هم چنین میتوان این اطلاعات را کمی متراکم‌تر نمود به طوری که به کاربران اجازه دهد دید کلی از مطلب را بدست بیاورند.

استفاده از انیمیشن فلش و متن های متحرک

به یاد داشته باشید که خیلی کم هم اغلب در وب فراوان است!

از دیگر ضعف های طراحی وبسایت استفاده از انیمیشن و فلش است. انیمیشن های فلش و متن های متحرک ویژگی های اصلی وبسایت را منحرف و ازبین می برد. از انیمیشن ها در جاهایی که یاری کننده هستند استفاده نمایید نه فقط برای نمایش. مهم ترین اشتباهات رایج در طراحی وبسایت
با استفاده از لیست دستیابی به اطلاعات را ساده‌تر نمایید.

شناسایی نقاط ضعف در طراحی وبسایت

لیست‌ها از راه اطلاعات کافی دستیابی به منابع را راحت‌تر می‌کنند. در گونه امکان، لیست را کوتاه نگه دارید. ولی اگر استفاده از لیست طولانی لزومی است، از فضاهای سفید برای شکستن آن استفاده نمایید.

شناسایی نقاط ضعف یک سایت، پرهیز از طراحی وبسایت ضعیف، عوامل ضعف یک وبسایت، مهم ترین ضعف های یک وبسایت، مهم ترین ضعف ها در طراحی یک وبسایت، ضعف های یک وبسایت،یک سایت با طراحی ضعیف، برجسته ترین ضعف های طراحی وبسایت، رفع ضعف های طراحی وبسایت اشتباهات رایج در طراحی وبسایت.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج تبلیغات رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، درج نیازمندی های رایگان به شما عزیزان می باشد.

با ثبت آگهی خود در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

———————————————————————————-

مطالب مرتبط: