بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن

بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن

بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن : اتاق نشیمن مرکز خانه میباشد و فعالیت‌های زیادی از قبیل تماشای تلوزیون، گفتگوهای خانوادگی، و پذیرایی از مهمانان در آن جا انجام می‌شود. از آن جا که همه روزه زمان زیادی را در اتاق نشیمن صرف می‌کنیم، تعجبی ندارد که همیشه به دنبال راهکارهایی برای بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن باشیم. در این پست از سرویس دات کام نکته هایی را برای بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن تقدیم حضورتان می‌کنیم. اینکار واقعا دشوار نیست و با چند ترفند ساده می‌توانید فضایی دلباز در اتاق نشیمن بوجود آورید.

چطور فضای خانه و اتاق را بزرگتر جلوه دهیم؟

از پوسترها و آینه‌ها استفاده نمایید

برای اتاق نشمین با سقف کوتاه، خصوصا اگر به نور طبیعی دسترسی محدودی داشته باشد، میبایست کمی خلاق باشید. ترفند بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن برای چنین شرایطی، این میباشد که در این اتاق یک نقطه کانونی پیدا نمایید. بعد چند پوستر و تابلو با رنگ‌های جذاب و روشن تهیه نمایید و در نقطه توجه یا همان کانونی اتاق نشیمن بگذارید.

در آخر یک آینه پایان قد را روبروی بزرگترین پنجره اتاق قرار بدهید. با اینکار، آیینه کار یک پنجره اضافی را انجام می‌دهد و نور دو برابر در اتاق جریان میابد که این خود باعث بزرگتر دیده شدن اتاق نشیمن منزلتان می‌شود.

بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن

از معماری خانه‌تان بهره بگیرید

اگر فکر می‌کنید که کوچک بودن اتاق نشیمن دست و پای شما را برای طراحی دکوراسیونی قشنگ بسته میباشد، اشتباه می‌کنید. همیشه تلاش نمایید از قابلیت‌های معماری خانه‌تان حداکثر بهره را ببرید. برای مثال می‌توان از گوشه‌ها و تورفتگی‌ها برای قرار دادن میزهای نیمه و یا میزهای کار استفاده نمود.

برای بزرگ نشان دادن اتاق نشیمن می‌توان از سقف استفاده نمود و با آویزان نمودن لوستر، به عظمت اتاق افزود. به علاوه می‌توانید پنجره‌هایتان را با پرده‌های بلند و قشنگ تزئیین نمایید تا توجه‌ها به سمت پنجره و فضای بیرون جلب شود.

مبلمان را به صورتی هوشمندانه بچینید

یکی دیگر از راه‌های بزرگ نشان دادن خانه، انتخاب درست مبلمان برای منزل میباشد. بزرگترین اشتباه در چیدمان اتاق نشیمن کوچک، این میباشد که مبلمان بزرگ برگزینید. مبلمان بزرگ فضای زیادی اشغال می‌کنند. تلاش نمایید مبل‌های کوچک و یا مبلمان کاربردی و چند منظوره مثل پاف را برگزینید. این نوع مبلمان هم کوچک و شیک هستند و هم به آسانی می‌توان آن‌ها را در گوشه‌ها جای داد.

رنگ مناسبی برگزینید

ترکیب رنگ بدون شک تاثیر بسزایی در بزرگتر نشان دادن فضای اتاق نشیمن دارد. بیش افراد به اشتباه تصور می‌کنند که رنگ‌های تند و گرم برای اتاق نشیمن کوچک متناسب میباشد. اما مناسب‌ترین گزینه، انتخاب رنگ‌های خنثی از قبیل طوسی، کرم، و عاجی میباشد.

گوشه‌ها را پر نمایید تا فضا بزرگتر نشان داده شود

پر نمودن گوشه‌ها به بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن یاری می‌کند. مبلمان L شکل هم گوشه‌ها را به خوبی پر می‌کند، و هم جای نشستن بیشتری دارد. بنابرین این احساس را القا می‌کند که اتاق نشمین به اندازه کافی بزرگ میباشد. استفاده از مبلمان و وسایل گوشه‌دار هم، به جای وسایل گرد و منحنی، در بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن یاری بزرگی می‌کند. 

بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن

از سقف‌های بلند بهره بگیرید (بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن )

سقف بلند یک مزیت فوق‌العاده برای اتاق نشیمن کوچک به حساب می‌آید. صحیح میباشد که نمی‌توان در اتاق نشیمن کوچک، مبلمان بیشتری جای داد، اما می‌توانید با اضافه نمودن عنصرهای عمودی به دیوارها و سقف، توجه را به سقف و ارتفاع اتاق معطوف نمایید. برای مثال، می‌توانید از لامپ‌های بلند، تابلو‌های عمودی، و مجسمه‌های بلند و ایستاده بهره گرفته و اتاق کوچک خود را بزرگتر جلوه بدهید.

تا جایی که می‌توانید از نور بهره ببرید

اگر پنجره‌های بزرگ دارید که چه بهتر! اما اگر نور طبیعی کافی در اختیار ندارید، از سطوح و وسایل شفاف استفاده نمایید. پرده‌های ضخیم قشنگ هستند اما فضا را دلگیر می‌کنند. در عوض از پرده‌های سبک حریری استفاده نمایید که نور را به داخل راه می‌دهند. نورپردازی با لامپ‌های هالوژن و لوستر، آباژورهای ایستاده کنار مبلی و معمولی و دیگر لامپ‌ها، می‌تواند در بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن به شما یاری بکند.

توجه‌ها را به شومینه جلب نمایید

شومینه را می‌توان به عنوان نقطه تمرکزی یا همان نقطه کانونی اتاق نشیمن استفاده نمود. می‌توانید دور آن جمع بشوید و لحظات خوبی را سپری نمایید. فقط میبایست دور شومینه را با مبلمان و عنصرهای راحتی پر نمایید. رویش شمع‌دانی و گلدان بگذارید و بالایش تابلو آویزان نمایید.

حذف مبل سه نفره، روشی برای بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن

مبلمان بزرگ فضای زیادی را اشغال می‌کند. در عوض مبل‌های تک نفره فضا را زیاد قشنگ و دلنشین می‌کنند. به علاوه می‌توانید با کمی وسیله، پایین پنجره را به یک مبل راحتی چند نفره تبدیل نمایید.

گنجه‌های مخفی (بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن)

اتاق‌های نشیمن کوچک، اغلب جزئی از خانه‌های زیاد کوچک هستند که اجازه چیدمان‌های شلوغ و با شکوه را به صاحبان خانه نمی‌دهند. در چنین خانه‌هایی میبایست از وسیله‌هایی استفاده نمایید که کارایی زیاد زیادی دارند. مثل گنجه‌ها و باکس‌ها. می‌توانید به جای میز وسط مبلمان، یک گنجه با ابعاد یک میز بگذارید و سرویس پذیرایی را درونش نگهداری نمایید. یا از مبلمانی استفاده نمایید که دارای کشو و کمد‌های مخفی هستند.

بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن

از گل و گیاه و رنگ سبز استفاده نمایید

استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه باعث می‌شود افراد تصور کنند که فضا خیلی باز است. تعداد اندکی گل و گیاه در گوشه‌های اتاق نشیمن یا پشت مبل‌های بزرگ قرار بدهید. اینکار در بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن یاری شایانی می‌کند.

محور عمودی، ترفند بزرگ نشان دادن اتاق نشیمن

از محور عمودی اتاق نشیمن بهره بگیرید و توجه‌ها را به سمت سقف اتاق جلب نمایید. می‌توانید اینکار را با استفاده از وسایل عمودی مثل آباژور‌ها، تابلوهای عمودی و حتی درب و پنجره‌ها انجام بدهید. گل و گیاه‌های بلند هم در بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن یاری می‌کنند. در حقیقت، هر شی عمودی را می‌توان برای این منظور بکار گرفت.

از سطوح و اشیای شفاف استفاده نمایید

سطوح شفاف زیاد آسیب پذیرند، ولی اگر در نگهداری از آن‌ها دقت کافی داشته باشید، این اشیا و سطوح می‌توانند در بزرگتر نشان دادن فضای خانه و اتاق نشیمن یاری بزرگی به شما کنند. میز شیشه‌ای و پارتیشن‌های شیشه‌ای شفاف، باعث می‌شوند که چشم فریب بخورد و تصور بکند که مرزهای اتاق نشیمن فراتر از چیزی هستند که میبایست باشد.

از مبل بدون پشتی استفاده نمایید (بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن )

در اتاق نشیمن کوچک، بهتر میباشد که مبلمان در وسط فضا قرار بگیرد. برای این که یک محیط نشیمن دلچسب درست کردن نمایید، می‌توانید از مبلمان کوچک و بدون پشتی بهره بگیرید. با اینکار فضای بیشتری فراهم می‌شود تا مهمان‌ها بتوانند روی آن بنشینند و حسی مدرن در خانه درست کردن می‌شود. به علاوه مبلمان بدون پشتی در فضا‌های بزرگ زیاد کار آمد هستند و می‌توان توسط آنان دو فضای مبلمان مختلف را از هم جدا نمود. در عکس ذیل نمونه‌ای مبل بدون پشتی را مشاهده می‌کنید.

بزرگ تر نشان دادن اتاق نشیمن

امیدواریم به شما در چیدمان اتاق نشیمن کوچک و یار داشتنی‌‌تان یاری کرده باشیم. شما از چه ترفندها و روش‌هایی برای بزرگتر نشان داده شدن اتاق‌هایتان استفاده می‌کنید؟

سرویس دات کام( آگهی استخدام )

آماده خدمات رسانی در زمینه های درج آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، تبلیغات رایگان اینترنتی ،نیازمندی های رایگان ، ارسال تبلیغات رایگان ، آگهی استخدام و … به شما همراهان گرامی می باشد.

با درج آگهی خود در سایت سرویس دات کام ، آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

———————————————-

مطالب مرتبط: