تبلیغات – اصول اخلاقی

تبلیغات – اصول اخلاقی

تبلیغات – اصول اخلاقی

تبلیغات – اصول اخلاقی : آقای ” X “، یک فرد مشهوراست که اطلاعات غلط و اختیاری در تبلیغ ” y ” مورد استفاده قرار داده است.
تبلیغ کننده به دلیل پخش تبلیغات احمقانه یا غیر محترمانه به دادگاه فراخوانده شده است.

این نوع اخباررا هر از گاهی می‌شنویم. بیش اوقات، برای زیاد شدن فروش و رسیدن به موفقیت در مدت‌ وقت کوتاه، برخی از شرکت‌ها ویا افراد وعده‌های دروغین می‌دهند، از کلمات غیر اخلاقی استفاده می‌کنند ، و یا ادعا می‌کنند که بهتر از رقبای خود هستند. همه این کارها غیر قانونی است.

بنابراین، برای اجتناب از اختلاف یا اختلافات، ضروری میباشد که رقابت منطقی و عادلانه ترویج شود و از حق، کرامت و یکپارچگی همه محافظت بکند. برای اینکه این اتفاق بیفتد ، قوانین تبلیغ قانونی موجود میباشد.

کد اخلاقی برای تبلیغات چیست؟

کد اخلاقی ،اصول اخلاقی، قوانین و مقررات اخلاقی و هنجارهای درست کردن و پخش یک آگهی را تعریف میکند. این اصول ، تبلیغات را برای تبلیغ هر محصول یا خدمات از راه اطلاعات غیرقابل اعتماد، غلط و غیر اخلاقی محدود میکند.

تبلیغات - اصول اخلاقی

چنین اطلاعات نادرستی امکان دارد به حقوق بنیادی فرد، شهرت کسب وکار آسیب برساند شرافت و منزلت آن‌ها را لکه‌ دار بکند. بنابراین قانون از هر نوع تبلیغ که به ارزش‌های عمومی، هنجارها و اخلاق تجاوز می‌کند، جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، هم چنین درست کردن هر نوع تبلیغ که شامل مقایسه غیر محترمانه با دیگر محصول های مشابه ( یا همان نوع و یا متفاوت ) میباشد برای حفظ رقابت منصفانه ممنوع میباشد.

هدف قانون اخلاق برای آگهی

در حالی که با یک تبلیغ سروکار دارید، مهم‌ترین نکته‌ای که میبایست به آن توجه نمایید این میباشد که میبایست یک رابطه سالم، امیدوارکننده و طولانی‌ مدت درست کردن نمایید.

هدف از اصول اخلاقی حفظ رقابت منصفانه و حفاظت از حق هر فرد میباشد. اصول اخلاقی به تبلیغ کنندگان یاری می‌کند تا استانداردهای اخلاقی را تنظیم کنند و راه‌های ارتباطی را کنترل کرده و تبلیغات خود را توسعه بدهند.

هنجارهای اخلاقی آگهی‌های تبلیغاتی، تبلیغات را محدود می‌کنند وادعاهای دروغ می‌سازند و در استانداردهای معمولی شایستگی قرار ندارند.

با درج آگهی رایگان اینترنتی در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

—————————————————————–

مطالب مرتبط: