تبلیغات همسان چیست؟

تبلیغات همسان چیست؟

تبلیغات همسان چیست؟ امروزه تبلیغات دیجیتال یکی از موثرترین راه‌های بازاریابی برای هر برندی است.

در این پست از بلاگ سرویس دات کام به توضیح تبلیغات محتوایی میپردازیم و دلیل ترند شدن این نوع از تبلیغات را در فضای دیجیتال بررسی خواهیم نمود.

در نهایت یک اینفوگرافیک جامع از فراگیری تبلیغات محتوایی یا همسان در نقاط مختلف جهان بهمراه قیمت های صرف شده در آن می پردازیم.

نکته ای که قابل ملاحظه و اهمیت می باشد این میباشد که یکی از دلایل مهم رشد تبلیغات محتوایی صحیح استفاده شدن از آن و جلوگیری از آزار کاربران رسانه‌های دیجیتال خواهد بود.

تبلیغات همسان چیست؟

تبلیغات همسان یا محتوایی  چیست؟

تبلیغات محتوایی یا  همسان به نوعی از تبلیغات آنلاین در فضای وب گفته شده که درواقع با همانندسازی قالب و ظاهر کلی تبلیغ با رابط کاربری (UI) صفحات سایت، باعث جلب توجه بیش کاربران آنلاین وبسایت و عدم آزار آنها از تبلیغات و سایت مربوطه می‌شوند.

مهمترین مزیت اصلی تبلیغات native یا محتوایی این میباشد که با نمایش تبلیغ بصورت هماهنگ با ظاهر وبسایت، یکپارچگی کلی، هویت بصری وبسایت و تجربه کاربری (UX) را حفظ کنند. هم چنین، نرخ CTR تبلیغات زیاد شدن یابد و کسب درآمد قابل توجهی از تبلیغات برای صاحبان وبسایت گونه گیرد.

تبلیغات همسان چیست؟

 

به زودی تبلیغات محتوایی، دنیا را فرا می‌گیرد!

از آن جا که تبلیغات همسان، با همانندسازی ظاهر تبلیغ با رابط کاربری رسانه دیجیتال، باعث توجه بیش کاربر و عدم آزار او می‌شوند، این دسته از تبلیغات،‌ یکی از کارآمدترین تبلیغات دیجیتالی میباشد و مورد استقبال بازاریابان زیادی در دنیا قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که بودجه اختصاص داده شده به تبلیغات محتوایی در سال ۲۰۱۸ به ۵۹.۳۵ میلیارد دلار رسیده باشد و در سال 2019 تا 80 میلیارد دلار نیز برسد.


مطالب مرتبط: