تبلیغات گوگل یا سئو؟

تبلیغات گوگل یا سئو؟

تبلیغات گوگل یا سئو؟ برای تبلیغات گوگل، شما در اول هزینه‌ای را به حساب گوگل واریز می نمایید تا گوگل وبسایت شما را در صدر لیست نتایج جستجو قرار دهد.

از آن به بعد، پس از هر کلیک بازدیدکنندگان بر روی تبلیغات شما، از قیمت اولیه کم می‌شود تا این که به صفر برسد. هنگامی قیمت اولیه شما به صفر رسید، همه چیز مشابه هنگامی میشود که شما هنوز قیمت ای برای تبلیغات گوگل نپرداخته بودید و دیگر در صدر لیست نتایج جستجو قرار نخواهید گرفت.

سئو، ترکیبی از تخصص فنی، برنامه ریزی برای زیاد شدن ترافیک، رتبه و نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری میباشد. موتور های جستجو از الگوریتم های بخصوصی برای رتبه بندی وبسایت ها استفاده می کنند.

شما میتوانید با رعایت اصول موردنظر در الگوریتم های موتور های جستجو و بدون پرداخت قیمت، رتبه وبسایت خود را بهبود بدهید.

سئو :

زیاد شدن ترافیک و اعتبار وب‌سایت با صبر و شکیبایی
یکی از منابع اصلی بازدید از وبسایت ها، ترافیک طبیعی ورودی از موتور های جستجو میباشد. با استفاده از استراتژی های بهینه سازی وبسایت تجاری، موتور های جستجو ترافیک وبسایت شما را زیاد شدن می‌دهند.

هنگامی که کاربران، وبسایت شما را در رده های بالای لیست نتایج جستجو مشاهده کنند، احساس بهتری نسبت به برند تجاری شما پیدا می کنند.

تبلیغات گوگل یا سئو؟

همین امر بر محبوبیت کسب و کار شما می افزاید. توجه داشته باشید که شما یک شبه از راه سئو نمی توانید ترافیک ورودی و رتبه وبسایت خود را بالا ببرید.

برای این که موتور های جستجو به اطلاعات ضروری از بهینه بودن وبسایت شما پی ببرند، وقت زیادی ضروری میباشد.

پایداری رتبه وبسایت در لیست نتایج

برخلاف تبلیغات گوگل که با اتمام قیمت، رتبه وبسایت شما به حالت اولیه برمی گردد، سئو به شما یاری میکند که همواره ترافیک طبیعی وبسایت خود را بالا ببرید و به رشد کسب و کارتان بیافزایید.

هنگامی رتبه وبسایت شما در نتایج گوگل رتبه خوبی باشد و از ترافیک بالایی برخوردار باشید، بر اساس اصول و قواعد گوگل، رقبای شما حتی با پرداخت قیمت هم نخواهند توانست با تبلیغات گوگل، جایگاه شما را تصاحب کنند.

در واقع برای گوگل هم اهمیت دارد که اول سایتهای با کیفیت را در نتایج جستجو برای کاربران نمایش دهد.

سئو به تخصص فنی، خلاقیت و عنصرهای زیادی نیاز دارد که آنرا پیچیده میکند. بدون اطلاع از نحوه عملکرد موتور های جستجو و استراتژی های مورد نیاز، سعی های شما بی فایده خواهد بود.

سئو پیچیدگی خاص خود را دارد و به موارد زیادی وابسته میباشد. شما میبایست دانش آن را داشته باشید و از همه جنبه های آن آگاه باشید تا قیمت و زمان خود را بیهوده تلف نکنید.

زیاد شدن سریع، ولی موقتی رتبه وبسایت در تبلیغات گوگل

با استفاده از تبلیغات گوگل، میتوانید کلیدواژه هایی را برای تبلیغات خود برگزینید. بعدا اگر کاربران درمورد کلید واژه های انتخابی شما جستجو کنند، موتور های جستجو وبسایت شما را به آنان نمایش خواهند داد.

با توجه به میزان پرداختی به ازای هر کلیک و کیفیت وبسایت شما، موتور های جستجو جایگاه وبسایت شما را در رتبه بندی تعیین می کنند.

اگر شما اطلاعات کافی از تبلیغات گوگل نداشته باشید، امکان دارد سرمایه گذاری مناسبی انجام ندهید. اگر از کلمات کلیدی با رقابت و قیمت بالا به ازای هر کلیک استفاده نمایید، نیاز به بودجه بیشتری خواهید داشت.

به این نکته توجه داشته باشید که خدمات تبلیغات گوگل به محض به اتمام رسیدن سرمایه اختصاص داده شده، متوقف خواهد شد!!

تبلیغات گوگل یا سئو؟

نمایش هدفمند در لیست نتایج

تبلیغات گوگل به شما این امکان را میدهد که با توجه به دستگاه هوشمند کاربر (نوع سیستم عامل، نوع گوشی، نوع تبلت و یا رایانه)، کلمات کلیدی، زبان، وقت و جا مورد پیشنهاد خود، مخاطبان هدف خود را بیابید.

این امر به شما یاری میکند تا خدمات و محصول های خود را در معرض نمایش مخاطبان هدف قرار بدهید.

شما برای بهبود کسب و کار خود ضروری میباشد میباشد که به طور مستمر بر گزارشاتی که گوگل از کاربران هدف شما جمع آوری کرده میباشد، نظارت داشته باشید تا در گونه نیاز تغییرات و یا اصلاحات جدیدی را در روند تبلیغات خود لحاظ نمایید.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج آگهی رایگان، نیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد. با ثبت آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.
——————————————————————
مطالب مرتبط: