تغییر افکار برای کسب درآمد بیشتر

تغییر افکار برای کسب درآمد بیشتر

تغییر افکار برای کسب درآمد بیشتر

مراقبت از افکار خود

تغییر افکار برای کسب درآمد بیشتر ما به احساس منجر میشوند. احساس به عمل، و عمل به نتیجه. هیچ فکری مجانی میهمان ذهن شما نیست. تک تک افکار شما را میتوان یا دارایی محسوب نمود و یا بدهی.

این افکار، هم می توانند شما را به سمت موفقیت سوق بدهند و هم می توانند شما را از آن دور کنند. آنان هم می توانند به شما قدرت ببخشند و هم شما را تضعیف کنند.

به همین دلیل میباشد که انتخاب آگاهانه ی این افکار در زندگی شخصی و شغلی زیاد اهمیت دارد. رفتار و زندگی ما نشان میدهد انسان ها همانی میشوند که بیش مواقع به آن می اندیشند.

افکار شما در سخنان، نحوه ی بیان و رفتارتان نقش تعیین کننده ای دارند. نتایجی که در زندگی و به ویژه در زندگی شغی خود به دست می آورید، محصول مستقیم همین افکار هستند.

اگر فکر می نمایید میتوانید درآمد بیشتری داشته باشید، پس قطعاً میتوانید و در نهایت خواهید توانست.

ولی اگر ذهنیت شما این باشد که هیچگاه موفق به کسب درآمد بیش نخواهید شد، واقعاً هم درآمد بیشتری کسب نخواهید نمود.

گفتگوی درونی

پس در طول روز مراقب گفتگوی درونی خود باشید. آیا نحوه ی صحبت نمودن شما با خودتان ملایم و محبت آمیز میباشد یا هر بار که مرتکب اشتباهی می بشوید خود را شدیداً سرزنش می کنید؟

اگر واقعاً می خواهید درآمدی که استحقاقش را دارید داشته باشید، به گونه ای با خودتان حرف بزنید که نشان دهد شما انسانی منحصر به فرد با استعداد ها و توانایی های خاص هستید.

مجموع تحصیلات، تجربه، دانش، مشکلات، موفقیت ها و چالش هایی که دارید، از شما انسانی قابل توجه و استثنایی می سازد.

میبایست به این باور برسید که هیچ کسی مثل شما نیست. چه باور محدود کننده ای در ذهن شما وجود دارد که همین امروز میتوانید آن را کنار بگذارید؟

تغییر افکار برای کسب درآمد بیشتر

یاری به دیگران برای رسیدن به خواسته هایشان

زیگ زیگلار، سخنران انگیزشی می گوید «تنها در صورتی میتوانید به هرچه می خواهید برسید که به دیگران یاری نمایید به خواسته هایشان برسند».

اغلب اوقات کسب یک موقعیت شغلی عالی و یا پیدا نمودن یک معرف با نفوذ، به درست کردن روابطی نیاز دارد. این روابط در دنیای امروز حکم طلا را دارند.

ولی میبایست در روابط خود صداقت داشته باشید. میبایست از ته دل قصد نمایید به دیگران یاری نمایید به خواسته هایشان برسند؛ به این ترتیب خودتان هم موفق خواهید شد به خواسته هایتان برسید.

بنابراین همین امروز ببینید چه کاری برای دیگران میتوانید انجام بدهید.

به شبکه سازی بپردازید تا ببینید چقدر سریع موفق خواهید شد فرصت شغلی مناسبی برای خود دست و پا نمایید.

کیث فراتزی در کتاب ارزشمند خود می گوید توانایی او در ارتباط با دیگران و شکل دهی روابط پایدار با آنان بر اساس سخاوت و یاری به دوستانش برای آشنایی با دیگران بوده میباشد.

خلاصی از محدوده ی آسایش خود

رابرت الن می نویسد «تمام خواسته های شما خارج از محدوده ی آسایشتان هستند». محدوده ی آسایش خود را یک زندان خودساخته در پیشنهاد بگیرید که خود را در آن محبوس کرده اید.

این محدوده حاوی افکار و ایده های محدود کننده ای درمورد ی شخصیت و توانایی های شما است که امکان دارد در سنین پایین تر در ذهن شما شکل گرفته باشند و شما هم به اشتباه هنوز به آنان اعتبار می بخشید.

برای این که درآمدتان را خودتان برگزینید، میبایست باور داشته باشید که حق شما بیش از آن چیزی میباشد که در حالا حاضر به دست می آورید.

آسایش خود

همه چیز با خلاص شدن از شر محدوده ی آسایش و پایان باورهای محدود کننده اش آغاز می شود؛ زمان آن فرا رسیده میباشد که از این زندان رهایی پیدا نمایید.

شما میتوانید با جایگزین نمودن افکار درونی منفی با افکار مثبت و انجام کارهایی که هر روز شما را از محدوده ی آسایشتان خارج کنند، این دگرسویی را در خود به وجود بیاورید.

النور روزولت در این باره گفته میباشد :

«هر روز میبایست کاری انجام بدهید که شما را به وحشت بیاندازد». زمان آن فرا رسیده میباشد که نخستین قدم هراس انگیز خود در جهت تبدیل شدن به آن کسی که همیشه می خواسته اید باشید را بردارید.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های درج آگهی رایگان، تبلیغات رایگان اینترنتی، نیازمندی های رایگان و … به شما همراهان گرامی می باشد.

با درج آگهی رایگان خود در سایت سرویس دات کام، آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

————————————————————————————

مطالب مرتبط: