تکنیک های ساده در مدیریت وقت

تکنیک های ساده در مدیریت وقت

تکنیک های ساده در مدیریت وقت

-در گونه امکان کار را به دیگران محول نمایید و نماینده بگیرید:

در تکنیک های ساده در مدیریت وقت برای خودم، تیم بزرگی از دست اندرکاران را در کنار هم قرار داده ام.

من به آنان اجازه می دهم کاری را انجام دهند که در آنان مهارت بدهند و من هم بتوانم کاری را انجام دهم که در آن پسندیده هستم.

من نمیخواهم کاری انجام دهم که یار ندارم و انرژی خلاقانه تری را برای چیزهایی بزارم که به طور طبیعی در آنان بهتر هستم.

زمانی را حتما برای غذا، ورزش و کارهای اجتماعی خود برنامه ریزی کنید:

این اخلاق خالصانه قدیمی می تواند باعث توقف شما شود تا زمانیکه شما بفهمید و تصمیم به انجام کاری بگیرید پیش از آن، کارهایی را انجام بدهید که زندگی شما را کامل می کنند.

تکنیک مدیریت وقت چیست و چطور می توانم در آن موفق شوم؟

-فشار فراوان کاری را با آرامش دنبال کنید:

گاهی اوقات من میبایست سخت کار کنم تا به هدفم برسم. یا شاید الهام بگیرم و شب به خوبی کار کنم. عالی میباشد. ولی می دانم که نمی توانم تا همیشه به این شدت کار کنم.

حتی اگر ضروری میباشد خودتان را مجبور نمایید تا آن را انجام بدهید. یک نشانه هوشمندانه در یک رستوران محلی وجود دارد که می گوید، “ما غذاهایمان را در خارج از وقت هم می بدهیم.

می خواهید؟” این سوالی میباشد که میبایست از خودتان بپرسید ؛ قانون 10 دقیقه ای را تمرین نمایید. همه ما وظایفی داریم که انجام می بدهیم این قانون را میبایست 10 دقیقه انجام داد.

شانس وجود دارد، وقتی که آغاز می نمایید، شما روی آن در حالا کار خواهید بود، ولی 10 دقیقه بعد آغاز به برنامه ریزی نمایید اینکار را در چند روز انجام بدهید، و آن کار انجام خواهد شد و راحت خواهید شد.

-در انتها هر روز یک برنامه برای فردا بنویسید:

من یار دارم روزم را با یک لیست سریع از آنچه که در روز بعد میبایست انجام دهم، انتها دهم. همه چیز در ذهنم تازه و شفاف میباشد.

بعدا صبح روز بعد تلاش می کنم به یاد بیاورم که چه کاری میبایست انجام دهم و به چه چیز نیاز داریم همچون یک آغاز میباشد و مشتاقم که انجامش دهم این هم مخالف فرسودگی میباشد.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های درج آگهی رایگان ، تبلیغات اینترنتی رایگان، آگهی اینترنتی رایگان و … به شما عزیزان می باشد.

———————————————————————

مطالب مرتبط: