ثبت آگهی رایگان اینترنتی و ارسال آگهی رایگان

ثبت آگهی رایگان اینترنتی و ارسال آگهی رایگان

ثبت آگهی رایگان اینترنتی و ارسال آگهی رایگان

این مقاله به طور خلاصه شما را با راهی سریع برای بازایابی اینترنتی و هم چنین به واسطه آن مطلب ها و نکته ها مفیدی درمورد بازاریابی اینترنتی از راه سایت ثبت آگهی رایگان آشنا می کند _ ارسال آگهی

تبلیغات رایگان مفهوم و اهمیت نرخ تبدیل و هم چنین روش های زیاد شدن آن در تجارت الکترونیک نکته هایی کلیدی جهت تبلیغ رایگان در سایت های ثبت آگهی تبلیغات و ثبت آگهی رایگان در سیستم همکاری در فروش پورسانتی چهار عنصر اصلی در تبلیغات اینترنتی و نکته هایی مهم برای نوشتن آگهی اینترنتی که در زیر عنصر ابتدا آمده آشنا میکند.

سعی ما در این مقاله یاری به رشد و پیشرفت شغلی شما بر اساس علم روز دنیاست هم چنین همواره در تلاش هستیم تا فکر ایده و طرح های جدید و خلاقانه به شما کاربر و مخاطب محترم ارائه بدهیم امید می باشد.

با بهره مندی شما از این مطلب ها در حوزه بازاریابی و هم چنین تبلیغات اینترنتی بیشتر از قبل موفق باشید چرا که موفقیت سایت سرویس دات کام انعکاس موفقیت شما است .

راهی سریع برای بازاریابی اینترنتی

شما شاید یکی از افرادی باشید که سایت تان را برای فروش خدمات و محصول های شرکت و یا برندی دیگر طریق اندازی کرده و یا حتی امکان دارد.

ثبت آگهی رایگان اینترنتی و ارسال آگهی رایگان

بخواهید که به فروش اینترنتی خدمات و محصول های خود مشغول بشوید اما در اطلاعات زیاد سردرگم شده و نمی دانید از کجا می بایست آغاز کنید دیگر نگران نباشید چرا که این مقاله یکی ابتدایی ترین راه های بازاریابی اینترنتی را به شما یاد می دهد که قطعاً به دردتان می خورد شما حتماً متوجه بیشتر از صد ها سایت آگهی تبلیغاتی اینترنتی شده اید وبسایت هایی که هر روز بر تعداد آنها افزوده می گردد با ثبت آگهی رایگان و یا ستاره دار در اینگونه سایت ها خواهید توانست که بازدیدکنندة پسندیده و زیادی را به سایت تان جذب نمایید .

 

ولی اولین و ابتدایی ترین طریق بازاریابی اینترنتی آن می باشد که اول وبسایت خود را طریق اندازی و آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید.

از آنها بخواهید که آن را حتما مشاهده کنند با اینکار در واقع توانسته اید که نزدیک ترین اشخاص به خودتان را بسوی وبسایت خود جلب نمایید تا حداقل آنان نیز وبسایت شما را به نفر دیگری معرفی کنند.

موجب شوند بازدید کنندة خوبی برای وبسایت تازه تأسیستان جذب کنند بعدا میتوانید با استفاده از سایت های ثبت آگهی آن را به دیگران نیز معرفی نمایید .

محتوا

سایت ها به علت ماهیت و قابلیت درست کردن و تولید محتوای جدید از محبوبیت زیادی در نزد موتور های جستجو برخوردار هستند.

از طریق اندازی سایتی در یک زمینه خاص و یونیک که توصیه ما انتخاب به صورت موضوعی میباشد که تا آن جا که امکان دارد به محصول های شما دارای ارتباط باشد.

تا بتوانید بازدیدکنندگانی با پتانسیل فراوان و بالا به سوی وبسایت خود جذب کرده و با معرفی وبسایت خود از راه ثبت آگهی اینترنتی و یا فرستادن SMS آنان را به سمت وبسایت فروشگاهی خدماتی و یا خود هدایت نمایید .

* ضروری بذکر میباشد با توجه به فعالیت های گوناگون مجموعه ما در حوزه تبلیغات همچون:

سایت ثبت آگهی رایگان سایت سرویس دات کام ، در زمینه طراحی سایت نیز آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمات به شما مخاطب محترم هستیم .

بازاریابی اینترنتی از راه ثبت آگهی و تبلیغات رایگان

آگهی و تبلیغات رایگان یکی از روش های پسندیده بازاریابی میباشد البته بازاریابی روش های زیاد متنوعی داشته که بسته به نوع و شرایط خدمات و یا محصول های میبایست از شیوه های صحیح و مناسب بازاریابی استفاده کرد.

آگهی تبلیغات و بازاریابی امروزه در هر کسب‌ و کاری جزو جدایی ناپذیر فروش سازمانی بوده و میبایست گفت سازمانی موفق خواهد بود که داری تیم بازاریابی زیاد قوی در کنار فعالیت‌ خود باشد.

دقت کنید که جایگاه بازاریابی در کوچک ترین فعالیت ها چه اقتصادی و یا غیراقتصادی همواره محفوظ می باشد شاید هم اکنون در حالا فروش خدمات و یا محصولی در اینترنت باشید که نیاز میباشد حتما برای آن بازاریابی نمایید.

تا وقتی که بازاریابی نکنید فرآیند فروش ارائه خدمات و یا تولیدتان ناقص خواهد بود یعنی تا وقتی که برای فعالیت خود بازاریابی نکنید آن خدمات و محصول های فروش نرفته و با تولید نکردنش فرقی نخواهد داشت .

سایت آگهی و تبلیغات رایگان

آگهی و تبلیغات جزو جدایی ناپذیر هر نوع از بازاریابی میباشد حالا اگر عوامل تأثیر گذار در تبلیغاتی پسندیده و موفق برای خدمات و یا کالا انجام بدهیم این خود همان تبلیغات و بازاریابی پسندیده و متناسب برای کسب سود زیاد می باشد .

انواع سرویس ها وجود دارند که این امکان را به شما می‌دهد که حتی بدون هیچ هزینه‌ای میتوانید خدمات و یا کالایتان را آگهی و تبلیغ کرده و از این راه خدمات و یا محصولاتتان را معرفی کنید.

ولی نباید فراموش کنید که آگهی و تبلیغات حتی از نوع رایگان آن نیز آسان نبوده و شما میبایست عوامل مختلفی را کنار یکدیگر بگذارید تا به مقصودتان دست یابید.

تعداد سرویس های مختلف تبلیغات اینترنتی به صورت رایگان روز به ‌روز در حالا فزونی میباشد و سبد انتخابی بیشتری را در برابرتان قرار می دهد اما آیا همه آنان برای ثبت آگهی و تبلیغ مناسبند؟

ثبت آگهی رایگان اینترنتی و ارسال آگهی رایگان

درج آگهی رایگان اینترنتی

حالا شما با درج ‌نام در این نوع ‌سایتها می توانید اقدام به ثبت آگهی اینترنتی نمایید عموماً ثبت آگهی در صفحه ای به صورت عادی در آن سایت برای بازدید کنندگان به نمایش درآمده و قابل مشاهده می باشد.

بازدید کنندگان این نوع ‌سایتها به راحتی میتوانند از هر جا وارد شده و آگهی مورد نظرشان را مشاهده کنند _ ارسال آگهی

موتور های جستجو یکی از مهم ترین نقاط ورود بازدید کنندگان به این سایت ها هستند و یکی از مهم ترین افرادی که می توان آنها را جزو مشتریان بالقوه ‌حساب کرد کسانی هستند که در موتور های جستجو برای پیدا نمودن خدمات و یا کالای مورد نظرشان در جستجو هستند.

هیچگاه این افراد را دست کم نگیرید و از پتانسیل زیاد پسندیده موجود در این موتور‌های جستجو جهت جذب کردن مخاطبانتان قافل نشوید.

نوع بهینه ‌سازی صفحات سایت

بنابر این که نوع بهینه ‌سازی صفحات سایت تبلیغ ‌کننده (ساختار سئو SEO ) به چه صورتی باشد امکان دارد شما با یک یا چندین کلمه کلیدی در صفحات ابتدا نتایج جستجو قرار گیرید .

پس توجه به این مطلب که ‌سایت آگهی تبلیغاتی رایگان و یا ستاره دار چه میزان به موضوع بهینه ‌سازی صفحات سایت برای موتور های جستجو اهمیت می دهد در بازدهی آگهی تبلیغاتی رایگان و یا ستاره دار شما زیاد تأثیرگذار میباشد.

پس در انتخاب سایت مورد نظرتان برای گذاشتن آگهی و تبلیغات اینترنتی که در آن به ساختار سئو توجه شده دقت کنید عوامل مهم دیگری همچون:

محبوبیت و معروفیت سایت آگهی ، رتبه سایت آگهی در موتور های جستجو همچون گوگل یاهو و (Page Rank) طراحی گرافیکی و دیزاین سایت آگهی ، قالب سایت آگهی، نرخ تبدیل و را نیز میبایست در پیشنهاد داشت .

مفهوم و اهمیت نرخ تبدیل در سایت درج آگهی رایگان اینترنتی

در بازاریابی به صورت اینترنتی مفهوم و معنای نرخ تبدیل یا همان conversion rate نشان دهندة درصدی از بازدید کنندگان وبسایت میباشد که واقعاً خرید می کنند و یا هدف دیگری را انجام میدهند conversion rate یا همان نرخ تبدیل سایت از روش فرمول ذیل محاسبه میگردد:

* تعداد خرید (یا دیگر اهداف) ÷ تعداد بازدیدکنند گان سایت = نرخ تبدیل (Conversion rate)

به عبارت ساده تر Conversion rate توانایی شما را در بدست آوردن مخاطبین جهت خرید کالا و یا خدماتتان می باشد .

هم چنین به معنی تبدیل و ترغیب کننده بازدید کنندگان سایت تان نیز می باشد که با اقداماتی همچون:

درج نام جهت خبرنامه درست کردن لیستی از خدمات و محصول های مورد علاقه شان یا شروع مشاهده نسخه آزمایشی و ممکن است منجر به فروشهای آینده کالا و خدماتتان شود .

حال چرا نرخ تبدیل مهم است؟

در واقع نرخ تبدیل سایت چیزی مهمتر و فراتر از اندازه‌ گیری فروش کالا و خدمات میباشد نرخ تبدیل یک میزانی میباشد از اینکه وب سایتتان چه مقدار می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز های مشتریانتان باشد _ ارسال آگهی

هم چنین نرخ تبدیل روشی برای اندازه‌گیری کیفیت ترافیک و بازدید کنندگان سایتان می باشد آیا شما بازدید کنندگانی که جذب مینمایید در واقع مشتریان هدف شما می باشند؟

آیا شما از آگهی تبلیغات و بهینه‌سازی در موتور های جستجو ( SEO ) به صورت مؤثر استفاده می نمایید؟

روش های زیاد شدن نرخ تبدیل در تجارت الکترونیک

* به مشتریان خود یاری کنید دنبال آن چیزی که هستند را پیدا کنند.

* محصول های خود را تجاری کنید.

* با تبلت و موبایل سازگار بشوید.

* کاربرد پذیری وبسایتتان را زیاد شدن دهید.

* روش های بیشماری برای فرستادن و یا پرداخت نظر دهید.

نکته هایی کلیدی جهت تبلیغ رایگان در سایت های ثبت آگهی رایگان

* برای محصول های خود دسته بندی پسندیده و متناسب انتخاب کنید به طور مثال:

لوازم خانگی پوشاک و…؛ چرا که نوع آگهی و تبلیغات برای هر یک از این شاخه ها تفاوت مینماید خود را بجای بازدید کننده‌ای گذارید که قصد دارد کالا و خدمات مورد نظرش را بیابد .

تلاش نمایید در مورد کالا و یا خدماتی که میخواهید آگهی و تبلیغ آن را نمایید اطلاعاتی کامل داشته تا بتوانید در آگهی خود مطلب ها پسندیده متناسب و مؤثری ثبت کنید تا آن کالا و یا خدمات را واضح و با تمامی جزئیات معرفی کنید _ ارسال آگهی

به طور مثال شخصی که می خواهد لوازم نقاشی و ابزار را آگهی و تبلیغ بکند بایستی بداند که غالباً قلمو نقاشی در شروع کار زیاد سفت و ضمخت میباشد و در شروع نقاشی کار با آنان کمی سخت میشود و پس از مدتی که با آنان نقاشی شد سر قلمو گرد و متناسب خواهد شد پس شما میتوانید برای آگهی و تبلیغ یک قلموی پسندیده و متناسب بنویسید.

یک قلموی فلان مدل با سری گرد و نرم یا بطور مثال شما بایستی بدانید که رنگ روغن متناسب بوده و زودتر خشک خواهد شد پس این که شما کلیه اطلاعات آن محصول را داشته باشید سبب خواهد شد که خریدار به سراغ یک وبسایت دیگر نرفته و در همان جا متقاعد گردد که شما بهترینید و بعدا آن کالا را از شما بخرد .

نکته ها

* در توضیحات خود از کلمات کلیدی که دارای ارتباط با خدمات و یا محصول های شما هستند استفاده کنید این موضوع را هرگز فراموش نکنید که هنوز بیش خریدارانتان از راه موتور های جستجو به خصوص گوگل یاهو و وارد ‌سایتتان می شوند .

* از عکسهای پسندیده متناسب و دارای کیفیتی پسندیده استفاده کرده و از آن هرگز غافل نگردید حتماً یک یا چند تصویر دارای ارتباط با محصول های و یا خدمات خود در آگهی و تبلیغ خود جا سازی کنید .

* اطلاعات تماستان را بطور کامل در آگهی قرار دهید و حتی اگر ‌سایت و یا وبلاگی نیز دارید در انتها آدرس آن را نیز وارد نمایید .

* اگر مشکلی با افزوده شدن هزینه‌ ندارید آگهی و تبلیغات ویژه و ستاره دار را برای بهتر دیده شدن در کنار آگهی و تبلیغات رایگان خود خریداری کنید این نکته ها را نیز در پیشنهاد بگیرید که هرگز به تبلیغات به چشم یک هزینه نگاه نکنید بلکه آگهی و تبلیغات برای شما حکم یک سرمایه گذاری را دارد و دیگر آن که در سایتی آگهی و تبلیغات رایگان ‌دهید که دارای نرخ تبدیل بالایی برایتان باشد _ ارسال آگهی رایگان

ثبت آگهی رایگان اینترنتی و ارسال آگهی رایگان

تبلیغات و ثبت آگهی رایگان در سیستم همکاری در فروش پورسانتی

چه کسانی میتوانند از ثبت آگهی و تبلیغات رایگان بهرمند شوند؟ جواب این میباشد افرادی که می خواهند خدمات و کالای خود را بفروشند و یا افرادی که می خواهند خدمات و کالای دیگران را ارائه دهند و پورسانت دریافت نمایند می توانند آگهی و تبلیغ رایگان کنند .

 

بسیاری از اشخاص در این تصورند که حتماً میبایست خودشان محصولی داشته باشند تا بتوانند در ‌سایتهای ثبت آگهی رایگان تبلیغ کنند اما جواب منفی میباشد.

اگر در پی آگهی و تبلیغ به صورت رایگان و یا ستاره دار برای ارائه خدمات و محصول های دیگران برای دریافت پورسانت هستید هم اکنون می توانید در سایتهای ثبت آگهی و تبلیغات به صورت رایگان و یا ستاره دار جهت بهتر دیده شدن برای گرفتن پورسانت بیش و درآمد بالاتر آگهی و تبلیغ کنید .

همکاری در فروش

برخی از ‌سایت های همکاری در فروش به شما یک فروشگاه نیز میدهند که می توانید کارتان را برای ارائه خدمات و یا محصول های فروشگاه انجام داده که نیز میتوانید با درج آگهی رایگان و یا ستاره دار اینترنتی دارای لینک به کسب و کارتان رونق ببخشید .

گرچه سود اکثر این گونه شرکت ها نسبتاً کم میباشد (حدوداً ۱۰ درصد) اما در عوض سایت های معتبری نیز هستند که سودهای ۳۰ درصدی در پی دارند هم چنین برخی از این سایت ها قابلیت های کارآمدی دارند _ ارسال آگهی

یعنی به طور مثال اگر فردی از راه لینک تان ورود به وبسایت نمود و خدمات و یا محصولاتتان را دید ولی چیزی نخرید بعدا چند ماه بعد وارد وبسایت شده و کالا و یا خدماتی را بخرد در واقع پورسانتش از آن شما است چرا که اولین بار از راه لینک شما به وبسایت وارد شده میباشد .

۴ عنصر اصلی در ارسال آگهی رایگان و تبلیغات رایگان اینترنتی

آیا می دانید عناصر اصلی در آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی به صورت آنلاین چیست؟ حالا می توانیم با آنان آشنا شده و برای موفقیت در امر آگهی و تبلیغات اینترنتی به کار بندیم .

بهتر میباشد بدانیم حتی اگر برترین خدمات و یا محصول های و هم چنین کامل ترین اطلاعات را نیز داشته باشیم تا وقتی که بازید کننده ای نداشته باشیم .

درآمد زایی نخواهد داشت آگهی و تبلیغات اینترنتی مؤثر از اساسی ترین روش های کسب درآمد از راه اینترنت میباشد که برای موفقیت بایستی آن را انجام داد _ ارسال آگهی رایگان

حالا نکته قابل توجه بودجه مورد نیاز در تبلیغات میباشد چرا که بسیاری از افراد شاید نتوانند بودجه ای برای آگهی و تبلیغات اختصاص دهند و یا حتی اصلاً نخواهند بر روی تبلیغات اینترنتی قیمت نمایند پس به همین سبب موضوع آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی مطرح می شود .

میتوان گفت بهترین مکان برای آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی همین سایتهای معروف ثبت آگهی اینترنتی که خصوصیات آنان ذکر شد باشد که می توانیم در آنها بصورت رایگان ثبت آگهی نمود بدین منظور رعایت چهار اصل لازم می باشد .

آگهی و تبلیغات برتر اینترنتی به رعایت چهار اصل و عنصر ذیل نیاز دارد:

(1) یک متن پسندیده و متناسب
(2) یک نشانی اینترنتی
(3) یک ایمیل ثانویه
(4) محل پسندیده و متناسب برای فرستادن

خواهید دید که چطور میتوانیم آگهی و تبلیغات خوبی داشته باشیم تا به پیشرفت شغلی کسب و کار اینترنتی ما یاری نماید .

عنصر اول: متن پسندیده و متناسب

متن پسندیده و متناسب جهت ثبت در آگهی از دو منظر قابل گفتگو است:

(1) موتور های جستجو

(2) بیننده آن آگهی

(1) متن آگهی و تبلیغات اینترنتی و موتور های جستجو:

از این نگاه و منظر بایستی متن آگهی و تبلیغات بهینه سازی شود بدین معنی که از کلمه های کلیدی دارای ارتباط به آن به صورت مناسب استفاده شود و حداقل دارای ۵۰۰ کلمه باشد این چنین متنی از پیشنهاد موتور های جستجو زیاد متناسب می باشد _ ارسال آگهی رایگان

* در مورد استفاده از کلمات کلیدی بطور متناسب رعایت نکته ها زیر لازم است:

۱- کلمه های کلیدی را که دارای ارتباط با موضوع آگهی و تبلیغاتتان بوده و در ماه پیش حداقل ۱۵۰۰ بار جستجو شده را حتما به کار ببرید.

اگر تعداد جستجو موضوع آگهی شما برای کلمه های دارای ارتباط کمتر بود کلماتی را که انتخاب کنید که بیشترین تعداد جستجو را دارد و حتماً از این کلمه ها در عنوان آگهی خود نیز استفاده نمایید .

۲- از این کلمه ها و عباراتهای کلیدی به صورت کاملاً عادی (و بدون هیچ زیاده روی) در متن آگهی خود استفاده کنید .

 

3- در حد امکان از برچسب های سرتیتر (headline tags) که در ویرایشگر html به صورت heading A نمایش داده میشود در آگهی خود استفاده کنید و در هر سرتیتر یکی از این کلمه های کلیدی را به کار ببرید.

(2) متن آگهی و تبلیغات اینترنتی و بیننده آگهی:

قطعاً هدفتان جز این نیست که می خواهید فردی که آگهی و تبلیغات شما را می بیند به محصول های و خدماتی که شما ارائه می دهید.

مشتاق و علاقمند شده و به درج کردن سفارش اقدام بکند .

ثبت آگهی رایگان اینترنتی و ارسال آگهی رایگان

 

پس نکته زیاد مهم اینجاست که بیننده و خواننده متن آگهی شما همان چیزی را دنبال مینماید که در پی آن بوده تا بتواند آن را در متن آگهی شما پیدا نماید .

یعنی اگر بوسیله جستجوی و سرچ عبارت «آموزش زبان انگلیسی» وارد صفحه و پیج آگهی شما شده باشد میبایست اطلاعاتی همچون:

روش آموزش زبان قیمت آن مدت وقت مورد نیاز جهت یادگیری این روش و هر گونه اطلاعاتی که گمان می نمایید نیاز میباشد از آن اطلاع یابد را در آگهی خود بگنجانید _ ارسال آگهی

برترین کار ممکن در درج آگهی رایگان این میباشد که برای لحظاتی خودتان را بجای بیننده آگهی خود قرار دهید و ببینید به دنبال چه چیزهایی میتوانید باشید تا آنان را در آگهی خود لحاظ کنید.

با توجه به این موضوع که اکثر سایتهای آگهی طبقه بندی شده هستند و وقت عضویت از شما مشخصاتی را دریافت می نمایند.

پس مجدداً نیازی نیست تا مشخصات خود را در متن آگهی وارد نماید البته برخی از سایتها نیز بدون نیاز به عضویت امکان ثبت آگهی را فراهم می نمایند که در این نوع نیز در هنگام درج و ثبت آگهی مشخصات شما را دریافت می نمایند .

۱۰ نکته مهم در وقت نوشتن متن ارسال آگهی رایگان اینترنتی :

۱- معرفی کردن دقیق خدمات و یا محصول های مورد نظرتان در ثبت آگهی رایگان

۲- اعلام و ثبت همه قیمت ها جهت استفاده کردن از آن کالا و یا خدمات برای بیننده

۳- نحوه و چگونگی تهیه کردن آن کالا و یا استفاده از آن خدمات در ثبت آگهی رایگان

۴- انتخاب یک عنوان کامل و کوتاه که معرف متن آن آگهی باشد که البته در آن از کلمه های کلیدی نیز در ثبت آگهی رایگان استفاده شده باشد .

۵- جذاب کردن عنوان آگهی شما امری لازم و اجتناب ناپذیر میباشد اما منظور از جذابیت استفاده از الفاظی مانند «بهترین» و یا «جدیدترین» نیست _ ارسال آگهی

مثال :

بطور مثال در درج آگهی رایگان به شما پیشنهاد کدام یک از این دو عنوان زیاد جذابتر است؟ جواب قطعاً عنوان دوم می باشد (1) جدید ترین و برترین روش لاغری (2) چگونه در ۲۰ روز لاغر شویم؟

۶- میبایست در متن آگهی به حل مشکلی از بیننده آگهی اشاره کرد و گفت که کالا و محصولتتان چه مشکلی از آنها حل مینماید .

۷- برای متن آگهی خود حتماً در حد اعتدال از تصاویر دارای ارتباط با آن استفاده کنید .

۸- متن آگهی خودتان را ارزیابی نموده تا متوجه شوید چند درصد بینندگان آگهی شما بدان جواب مثبت نشان میدهند و هم چنین تأثیر تغییر در عنوان و متن آگهی را بر میزان جواب ها نسبت به آن بررسی کرده و آنقدر تست کنید تا شرایط ایده آلی برای خود بیابید .

۹- به همراه آگهی خود یکسری اطلاعات نزدیک به موضوع آگهی خود را  در ثبت آگهی رایگان به بیننده آن آگهی بدهید تا وی را مشتاق نماید که با شما رابطه درست کردن بکند _ ارسال آگهی

۱۰- دقیقاً همان چیزی را که دارید  در درج آگهی رایگان معرفی کرده و صداقت پیشه نمایید حتماً شما نیز آگهی هایی با عنوان «پولدار شوید» را در سطح اینترنت دیده اید؛ واقعاً چند درصد صاحبان این آگهی ها ثروتمندند؟

عنصر دوم: یک نشانی اینترنتی

زمانی که در اینترنت و سایت ثبت آگهی تبلیغ مینمایید مسلماً به یک نشانی اینترنتی نیز نیاز خواهید داشت در حقیقت آگهی و تبلیغات بدون ارائه نشانی یک وبسایت و یا وبلاگ صحیح همانند توزیع تراکت هایی میباشد که در آن نام و نشانی شغل تبلیغ شده وجود ندارد!

پس شما نیز میبایست نشانی صفحه و پیج کالا و محصول مورد پیشنهاد خود را اعلام کنید و اگر یکی از کالا و محصول های سیستم همکاری در فروش پورسانتی خود را تبلیغ مینمایید می توانید لینک آن صفحه سیستم همکاری در فروش پورسانتی را اعلام کنید.

اما اگر برای خدمات و یا محصول مربوط به خود را تبلیغ مینمایید که وبسایت و یا وبلاگی ندارد توصیه می کنیم حتماً وبسایت و یا وبلاگی برای آن طراحی نموده تا بیننده آگهی شما بتواند کالا و محصولتان را در سایت شما ببیند .

عنصر سوم: یک ایمیل ثانویه

این جا منظور یک ایمیل غیر از ایمیل اصلی شماست اما چرا ؟

سایتهای درج آگهی رایگان دارای بازدید کنندگان فراوانی هستند که در بین آنها همه نوع فردی وجود دارد ولی مهمترین دسته آن بینندگان که در این جا موضوع بحث ماست «اسپمرها» هستند _ ارسال آگهی رایگان

این افراد ایمیل ها را از سطح وبسایت هایی مانند سایتهای ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی جمع آوری کرده و آغاز به فرستادن ایمیل های تجاری ناخواسته یا همان «اسپم» به آن ایمیل ها می نمایند که این امر برای تفکیک ایمیل های تبلیغاتی از سایر ایمیل های دریافتی شما کاربرد دارد .

البته برخی از سایت های ارسال آگهی رایگان این امکان را به شما میدهند که با ایمیل اصلی درج نام نموده و در وقت درج کردن آگهی ایمیل دیگری را به کار بندید.

اما در مورد سایر مشخصات خود همیشه مشخصات واقعی خود را ثبت کنید چرا که بیننده آن آگهی از این راه فقط شما را میشناسد و برای درست کردن کردن اعتماد راهی بهتر از معرفی به صورت صادقانه وجود نخواهد داشت .

عنصر چهارم: محل پسندیده و متناسب برای فرستادن

همه صحبت ها را کردیم و متن آگهی خود را نیز نوشتیم اما موضوع اصلی این میباشد که اصلا آگهی را کجا میبایست درج و ثبت کنیم؟ در پی محلی پسندیده و متناسب جهت ثبت آگهی خود میباشید اما نمیدانید چطور آن را میبایست پیدا نمایید؟

جواب و آسانترین طریق این میباشد که کلمه هایی مانند «تبلیغات اینترنتی» «سایت تبلیغاتی» «ثبت آگهی رایگان» و… را در سطح گوگل و یا یاهو جستجو نماییم اما حال از کجا اطمینان بیابیم که سایتهای یافته شده در نتیجه جستجو برای اینکار متناسب هستند؟ و از کجا اطمینان بیابیم که این سایتها قادرند بازدیدکننده خوبی برای ما درست کردن کنند؟

جواب این میباشد که یکی از مهمترین فاکتورهای موجود در سایتهای درج آگهی رایگان و طبقه بندی شده در اینترنت داشتن تکنولوژی و فناوری بهینه سازی ( SEO ) متناسب می باشد تا آگهی ما در سریعترین وقت ممکن در موتور های جستجو به خصوص گوگل یاهو و یافت شود .

فاکتور

فاکتور دیگر میزان بازدید آن سایت ارسال آگهی رایگان میباشد که معمولاً مخفی می باشد که میتوان به پیج رنکینگ آنان مانند الکسا دقت کرد بدین صورت میتوان تا حدودی به بازدیدهای بالای آنها پی برد _ ارسال آگهی

پس با رعایت این ۴ اصل و عنصر ساده میتوان راندمان آگهی تبلیغاتی رایگان خود را بالا برد و بدین ترتیب شاهد زیاد شدن قابل توجه سود بیزینس آنلاین و هم چنین کسب و کار اینترنتی خود می باشیم .

البته میبایست این نکته را به خاطر داشته باشیم که این چهار اصل و عنصر را میتوان در هر جا که قصد نوشتن مقاله و یا متن آگهی تبلیغاتی و یا هر چیز دیگری را دارید بکار بندید تا بتوانید برترین نتیجه را از آن ارسال آگهی رایگان اینترنتی خود کسب کنید .

سرویس دات کام – ثبت رایگان آگهی، نیازمندیهای رایگان، استخدام و خدمات

پایان

———————————————————————————————————–

مطاب مرتبط: