ثبت نام خودرو در سایت سایپا

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

ثبت نام خودرو در سایت سایپا : ثبت نام محصول های سایپا به صورت بازه ای در وقت های مشخصی انجام میشود که در این گزارش با نحوه ثبت نام وبسایت سایپا در قرعه کشی های مختلف آشنا خواهید شد.

راهنما و آموزش ثبت نام خودرو در سایت سایپا

شرکت سایپا در طول سال در دوره و بازه های زمانی مختلف آغاز به قرعه کشی قبل فروش و فروش فوق‌العاده محصول های مختلف خود اعم از ساینا، کوئیک، شاهین، نیسان و… میکند که عموم خریدارانی که دارای صلاحیت های ضروری در این قرعه کشی ها را با استفاده از بندها و توافقنامه های مربوطه دارند، می توانند به سادگی شرکت کنند. برای مثال در طی برخی قرعه کشی ها اعلام میشود مشتریانی که تصمیم به ثبت نام دارند، نبایستی در 2 سال اخیر اتومبیلی را از این شرکت خریداری کرده باشند و… که ضروری به ذکر میباشد این قوانین متغیر هستند.

خودروهای فروش فوق‌العاده 23 الی 25 آذر ماه سال 1400 سایپا

جدید ترین برنامه فروش محصول های مجموعه سایپا، به‌صورت فروش فوق‌العاده 6 محصول میباشد که برای ثبت نام این دوره میبایست از روز چهارشنبه 23 آذر الی جمعه 25 آذر ماه اقدام نمائید و به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی اقدام به ثبت نام کنید. این 6 محصول عبارتند از کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، تیبا SX موتور M15، تیبا EX2 رینگ فولادی سایپا SE 151 موتور M15 و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک که با داشتن شرایط لازمه برای ثبت نام میتوانید در این قرعه کشی ثبت نام نمائید.

* توجه داشته باشید که وقت تحویل این خودروها، حداکثر 90 روز میباشد.

* تاریخ فک رهن و چاپ سند هم بعد از یکسال از تاریخ دریافت خودرو میباشد.

با این حال برای ثبت نام قرعه کشی سایپا در اول ضروری به قبل ثبت نام در وبسایت شرکت سایپا دارید که میبایست یک سری از اطلاعات هویتی خود را در وبسایت سایپا ثبت نمایید تا قادر به ثبت نام قرعه کشی های سالانه و ماهانه سایپا بشوید.

با این وجود اگر از قبل در وبسایت شرکت سایپا قبل ثبت نام کرده اید و هم اکنون دوره های قبل فروش و فروش فوق‌العاده سایپا شروع شده میباشد، میتوانید با چند کلیک اقدام به ثبت نام قرعه کشی سایپا نمایید. به همین دلیل در ادامه این گزارش از سرویس دات کام شما را با آموزش ثبت نام اینترنتی سایپا به‌صورت قدم به قدم آشنا خواهیم نمود. همراه ما باشید.

مرحله اول: نحوه درج نام سایپا : انتخاب گزینه “ورود / ثبت نام”

متقاضیان جهت ثبت اطلاعات (ثبت نام اینترنتی سایپا) خود در سامانه فروش اینترنتی محصول های سایپا، با انتخاب گزینه ورود/ ثبت نام (از منوی اصلی سامانه) وارد صفحه ورود و ثبت نام خواهند شد.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله دوم: انتخاب گزینه “تاکنون ثبت نام نکرده اید”

در این صفحه با ثبت کد ملی در سایپا و انتخاب گزینه “تاکنون ثبت نام نکرده‌اید؟” اقدام اولیه جهت ورود به صفحه ثبت اطلاعات مشتری انجام خواهد شد. (جهت اطمینان از عدم وجود مشخصات کاربران در سامانه، کد ملی وارد می‌گردد. در صورتی که قبل از این ثبت نام سایپا را انجام داده باشید، بازیابی کلمه عبور سایپا را انجام خواهید داد.)

درصورتی که کد ملی ثبت شده قبلا در سایپا ثبت نشده باشد، کاربر به صفحه اطلاعات مشتری هدایت شده و با تکمیل این فرم اطلاعات خود را جهت خرید خودرو از سامانه فروش اینترنتی سایپا ثبت می‌نماید. در این مرحله احراز هویت سایپاو تکمیل اطلاعات صورت می‌گیرد.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

پس از ثبت اطلاعات و ورود به سامانه، نام و نام خانوادگی کاربر در قسمت مربوط به کاربران (بالا سمت چپ) نمایش داده خواهد شد.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

در صورتی که کد ملی ثبت شده در سایپا ثبت گردیده باشد، کاربر به صفحه بازیابی کلمه عبور هدایت خواهد شد و می‌تواند برای دریافت کلمه عبور ثبت نام سایپا اقدام بکند. در این صفحه کاربر با ثبت شماره تلفن همراه و دریافت و ثبت کد تایید (ارسال شده به تلفن همراه) می‌تواند اقدام به ثبت کلمه عبور و یا تغییر در آن نمایند. این مراحل که از الزامات فروش اینترنتی سامانه شرکت سایپا می‌باشد، قبل از انتخاب خودرو و هم در طی فرآیند ثبت درخواست خرید خودرو قابل انجام است.

پس از آن امکان ورود به وبسایت سایپا با نام کاربری و رمز عبور وجود خواهد داشت. به هر ترتیب گرفتن رمز عبور برای ثبت نام سایپا الزامی میباشد.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مراحل خرید خودرو در سامانه فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا پس از دریافت کد کاربری (شرکت در قرعه‌کشی سایپا)

با اعلام شرایط فروش، فعال سازی بخشنامه‌ها و به تبع آن شروع مرحله ثبت درخواست خرید خودرو (شرکت در قرعه کشی محصولات)، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه saipa.iranecar.com و مشاهده لیست خودروهای قابل عرضه اقدام به ثبت درخواست نمایند.

مرحله اول: انتخاب خودروهای پیش عرضه

کاربر در این صفحه با مشاهده لیست خودروها می‌تواند اقدام به انتخاب خودرو موردنظر خود نماید.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله دوم: انتخاب بخشنامه

در این مرحله کاربر با انتخاب نوع فروش و بخشنامه مورد پیشنهاد به مرحله بعد (انتخاب بیمه گر و تایید هویت) هدایت می‌شود.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله سوم: انتخاب بیمه گر و تایید هویت

در این مرحله کاربر جهت انتخاب بیمه‌گر و تایید هویت اقدام می‌نماید

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله چهارم: ورود/ ثبت نام

در این مرحله متقاضیان یه صفحه ورود/ثبت نام وارد شده و در صورتی که از پیش اقدام به ورود و یا ثبت نام سایپا ننموده باشند دراین مرحله می‌توانند به این امر بپردازند. (درصورتی که از پیش اقدام به ورود به سامانه نموده باشند، این مرحله را به سادگی پشت سر خواهند گذاشت. در این شرایط نیازی به ثبت نام در سامانه سایپا نخواهد بود.)

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله پنجم: مشاهده اطلاعات و کد رهگیری

در این مرحله کاربر کلیه اطلاعات ثبت شده در مراحل پیش را مشاهده می‌نماید. این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی متقاضیان، اطلاعات خودروی انتخاب شده و کد رهگیری مربوط به ثبت درخواست ایشان خواهد بود. (این کد رهگیری در مرحله پرداخت، جهت مشخص شدن وضعیت متقاضی مورد هم میباشد.)

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

راهنمای واریز وجه قرعه کشی (ثبت نام خودرو در سایت سایپا)

پس از اعلام نتایج قرعه کشی و بارگذاری لیست منتخبین طرح‌های مختلف در صفحه اصلی سامانه saipa.iranecar.com، فرستادن پیامک از شرکت سایپا به منتخبین انجام خواهد شد. هچنین پس از اعلام کلیه متقاضیان با جستجوی کد رهگیری خود در لیست مذکور می‌توانند از وضعیت خود در قرعه کشی (برنده شدن) مطلع شوند.

مرحله اول: انتخاب گزینه ورود/ ثبت نام

پس از دریافت پیامک از طرف شرکت سایپا مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی، منتخبین با انتخاب گزینه ورود / ثبت نام و تکمیل اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود وارد سامانه می‌گردند.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله دوم: انتخاب گزینه ” واریز وجه قرعه‌کشی”

در این مرحله منتخبین با انتخاب گزینه “واریز وجه قرعه‌کشی” (در منوی اصلی سامانه) به صفحه بعدی (انتخاب رنگ، آپشن، کاربری و نمایندگی) هدایت می‌گردند. (در صورتی که این گزینه برای متقاضیان فعال نباشد به منزله عدم انتخاب در قرعه‌کشی می‌باشد.)

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله سوم: انتخاب رنگ، کاربری، آپشن و نمایندگی

در این مرحله کاربر با انتخاب رنگ، کاربری، آپشن و نمایندگی موردنظر جهت پرداخت وجه خود به صفحه بعدی منتقل خواهد شد.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله چهارم: مشاهده اطلاعات و انتخاب درگاه پرداخت

در این مرحله کاربر با مشاهده اطلاعات ثبت شده در مراحل پیشین، اقدام به انتخاب درگاه پرداخت جهت واریز مبلغ قابل پرداخت می‌نمایند.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

راهنمای دریافت کد رهگیری سایپا

مرحله اول: انتخاب “گزینه سوابق خرید”

در این مرحله کاربر با انتخاب گزینه “سوابق خرید” و تکمیل نمودن مشخصات ورود به سامانه اقدام به این امر می‌نماید.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله دوم: انتخاب گزینه” لیست ثبت نام و پرداخت‌ها”

پس از ورود به سامانه، کاربر با انتخاب “گزینه لیست ثبت نام و پرداخت‌ها”، جستجوی رکوردهای ثبت نام شده را انجام خواهد داد.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله سوم: مشاهده کد رهگیری

در این مرحله جدولی از اطلاعات ثبت شده به کاربر نمایش داده می‌شود. کد رهگیری وی هم در ستون وضعیت پرداخت قابل مشاهده می‌باشد.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

راهنمای مشاهده وضعیت ثبت درخواست خودرو (برنده شدن)

مرحله اول: انتخاب گزینه “لیست منتخبین طرح های مختلف”

در این مرحله کاربر با انتخاب گزینه “لیست منتخبین طرح …” می‌توانند اقدام به مشاهده لیست مذکور و جستجوی کدرهگیری خود نماید.

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله دوم: درج کد رهگیری و انتخاب گزینه “جستجو”

در این مرحله لیست منتخبین به نمایش در آمده و کاربر با جستجوی کد رهگیری خود می‌تواند از وضعیت خود مطلع گردد. (ثبت نام خودرو در سایت سایپا)

ثبت نام خودرو در سایت سایپا

مرحله سوم: مشاهده پیغام مربوط به وضعیت برنده شدن متقاضی

پس از جستجو در لیست مذکور، در صورتی که کاربر منتخب قرعه‌کشی شده باشد با پیغام “کدرهگیری شما در قرعه کشی محصول های سایپا برنده شده می باشد.” مواجه شده و می‌تواند اقدام به پرداخت نماید. (ارجاع به راهنمای واریز وجه قرعه‌کشی)

ثبت نام خودرو در سایت سایپا ثبت نام خودرو در سایت سایپا


درج رایگان آگهی های اینترنتی در سایت تبلیغات رایگان سرویس دات کام

برای معرفی و تبلیغات کسب و کار ، خدمات و محصولات خود در سایت سرویس دات کام قسمت درج آگهی رایگان را در قسمت بالا و سمت چپ سایت مراجعه فرمایید و آگهی خود را ثبت نمایید . ( تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام )

 

 

مطالب مرتبط :

5 اقدام موثر برای ایجاد وفاداری در مشتریان

روش آسان پیدا کردن کد پستی

کارگزاری مفید

مسابقه رئالیتی شوی جوکر

آداب و رسوم شب یلدا یا شب چله

تفاوت کریسمس و سال نو میلادی