جدیدترین خبر اکران گشت ارشاد 3

جدیدترین خبر اکران گشت ارشاد 3

جدیدترین خبر اکران گشت ارشاد 3 : جدیدترین خبر از گشت ۳ به کارگردانی سعید سهیلی به همراه داستان و اسامی بازیگران فیلم گشت ارشاد ۳ هم چنین وقت اکران این فیلم و اطلاعات تکمیلی. بعد از موفقیت قسمت ابتدا و دوم فیلم گشت ارشاد حال دست اندرکاران آن در پی ساخت فیلم گشت ۳ هستند. دو قسمت ابتدا این فیلم در گیشه به فروش قابل توجهی دست پیدا نمود و جزو فیلم های پر فروش سال شد. داستان گشت ۳ در ادامه فیلم های گشت ۱و ۲ است ولی در فضایی متفاوت تر.

جدیدترین خبر اکران گشت ارشاد 3

پوستر رسمی سینمایی گشت ارشاد 3

جدیدترین خبر اکران گشت ارشاد 3 را در ادامه مطالعه کنید

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی که از اواخر خرداد در تهران شروع شده بود پس از ۲ ماه به انتها رسید. قرار بود بش هایی از این فیلم در شهر مشهد فیلمبرداری شود ولی همکاری های ضروری بوسیله مسئولان شهر انجام نگرفت.

فیلمبرداری این فیلم با حفظ کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد و با تهمیدات صورت گرفته و الزام بازیگران و سازندگان به رعایت اصول ایمنی و حفظ پروتکل های بهداشتی هیچکدام از بازیگران و عوامل این پروژه به بیماری کرونا مبتلا نشدند.

به زودی مراحلی فنی فیلم شروع میشود تا «گشت ارشاد ۳» با بهبود شرایط راهی اکران عمومی در سینماها شود.

آغاز پروژه

سعید سهیلی کارگردان فیلم های پرفروش «گشت ارشاد» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ساخت سری سوم این کمدی خبر داد.

سهیلی در این یادداشت نوشت: آستین بالا زده ام براى یک کار سخت. پاشنه بالا کشیده ام براى یک کار شیرین. بالاخره تردید را کنار گذاشته و تصمیمم را گرفتم.آرى میسازم. گشت ارشاد سه را با توکل و توسل. محکم و قوى. فعلا حرفى براى گفتن نیست. حرفها می‌ماند براى بعد. تنها یک حرف. اراده کرده ام تماشاچیان را سورپرایز کنم. نه با اسم و شعار و هیاهو. تنها هنگام اکران در سالن سینما ، باقى بعد … یا حق

هم چنین «صفر کشکولی» بازیگر و ورزشکار قدیمی در مصاحبه با یک خبرگزاری گفته میباشد به پروژه جدیدی از سوی سهیلی دعوت شده که همان فیلم گشت ارشاد ۳ خواهد بود.

جدیدترین خبر اکران گشت ارشاد 3

«گشت ارشاد ٣» از چهارشنبه 26 آبان 1400 به سینماها می‌آید

پس از کش و قوس های فراوان در چند هفته اخیر برای اکران فیلم سینمایی «گشت ارشاد ٣» به کارگردانی سعید سهیلی بالاخره با حل شدن مشکلات این فیلم و با اعلام شورای صنفی، سومین قسمت از «گشت ارشاد» از چهارشنبه همین هفته ٢۶ آبان ماه راهی پرده سینماها خواهد شد.

هم‌چنین پیش فروش بلیت های این فیلم از فردا 25 آبان 1400 آغاز خواهد شد.

اسامی بازیگران

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به کارگردانی،نویسندگی و تهیه کنندگی سعید سهیلی درسال ۱۳۹۰ ساخته شد که بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعدسهیلی، جمشید هاشم پور،نیوشا ضیغمی و سحر قریشی در آن به ایفای نقش پرداختند. در این قسمت هم پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی از بازیگران اصلی فیلم هستند. هم چنین بهنام بانی خواننده پاپ هم نقش کوتاهی در این فیلم دارد.

در خصوص ترکیب بازیگران این فیلم میبایست گفت بنظر می رسد نقشی که حمید فرخ نژاد در دو قسمت قبلی داشت حال به امیر جعفری رسیده میباشد. این که چرا سعید سهیلی تصمیم گرفته از امیر جعفری به جای فرخ نژاد استفاده بکند مشخص نیست.

انتشار عکسی عجیب از بهنام بانی با گریمی متفاوت همراه با ریش بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

چندی پیش تصویربرداری گشت ارشاد ۳ با حضور مسعود کیمیایی در لوکیشن اصلی این فیلم کلید خورد. به پیشنهاد می رسد بخشی از داستان این فیلم مربوط به مساله کرونا باشد چرا که تصویر هایی از بازیگران این فیلم در حالی که ماسک زده اند منتشر شده میباشد.

هم چنین ویدیویی از پشت صحنه این فیلم منتشر شده که در آن پولاد کیمیایی در حالا زد و خورد با بازیگران میباشد. مطابق معمول فیلم گشت ارشاد در قسمت سوم خود هم دارای صحنه های اکشن میباشد.

پس از موفقیت این فیلم در گیشه قسمت دوم این فیلم با نام «گشت ۲» بازهم بوسیله سعید سهیلی و با همین تیم بازیگری ساخته شد و در سال ۱۳۹۶ اکران شد و یکی از فیلم‌های پرمخاطب سینمای ایران به شمار می ‌رود که توانایی ۲۰ میلیاردی شدن را داشت؛ اما با توزیع در شبکه قاچاق، به سرعت پروانه نمایش خانگی آن صادر شد.

جدیدترین خبر اکران گشت ارشاد 3

پیشتر سعید سهیلی کارگردان گشت ارشاد در خصوص قسمت دوم و سوم این فیلم گفته بود: (جدیدترین خبر اکران گشت ارشاد 3)

من چندان تمایلی برای ساخت قسمت دوم «گشت ۲» نداشتم، چون به فیلم‌های دنباله‌دار اعتقادی ندارم، ولی با آثار زیاد فراوان دوستان و نزدیکان، این انگیزه قبل آمد تا فیلم را جلوی دوربین ببرم.

دلیلم هم این میباشد که ادامه دادن یک کار موفق امکان دارد باعث شود که کار شکست خورده و به بخش ابتدا هم صدمه وارد شود، البته حال که تن به این خواسته دادم و قسمت دوم را ساختم در صورت مهیا بودن شرایط «گشت ۳» را هم به‌زودی جلوی دوربین خواهم برد.

وی درمورد استقبال مردمی از فیلم گفت:

این فیلم بدون داشتن تبلیغ تلویزیونی و ماهواره‌ای توانسته فروش زیاد خوبی داشته باشد، ولی عدم پخش تیزر از رسانه ملی به هر حالا باعث شد، آن‌گونه که انتظار داشتیم فیلم در گیشه حضوری خیره‌کننده نداشته باشد، پس از رسانه ملی درخواست می‌کنم برای رعایت عدالت و حقوق فیلم، تیزر این فیلم را روی آنتن بفرستد تا بدین واسطه به اقتصاد سینمای ایران بیش یاری شود.


سرویس دات کام یکی از بهترین سایت های تبلیغات رایگان اینترنتی است. با درج رایگان آگهی اینترنتی خود در سرویس دات کام بازدهی بسیار بالایی دریافت کنید.

برای معرفی و تبلیغات کسب و کار ، خدمات و محصولات خود در سایت سرویس دات کام قسمت درج آگهی رایگان را در قسمت بالا و سمت چپ سایت مراجعه فرمایید و آگهی خود را ثبت نمایید . ( تبلیغات رایگان و درج آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام )

 

 

مطالب مرتبط :

یک خبر تبلیغاتی بسازید

فناوری هایی که تا 20 سال دیگر منسوخ می شوند!

موانع موفقیت چیست؟

کسب درآمد از طراحی وبسایت

روش های افزایش آنتن وای فای

روش آسان پیدا کردن کد پستی

افزایش حقوق در سال 1401

عجیب ترین هتل های صخره ای