درمان و علت ریزش ابرو

درمان و علت ریزش ابرو

درمان و علت ریزش ابرو : افراد زیادی با ریزش موی ابرو روبه رو میشوند و این امر باعث نگرانی آنها میشود. آیا راه حلی برای رفع این عارضه وجود دارد؟به نکته هایی در این خصوص پرداخته ایم که خواندن آن جالب میباشد.


واقعیت امر این میباشد که راههای زیادی برای رشد مجدد موی ابرو وجود دارد ولی احتمال رشد سریع ابرو، تقریبا محال میباشد.در بیش مردم علت ریزش ابرو یک بیماری خودایمن به نام «Alopecia Areata» میباشد که روی ابرو،موی سر یا هر قسمت از بدن که مو دارد،تاثیر می گذارد.ریزش موی ابرو به خصوص اگر با موارد دیگری همراه شود،جای نگرانی دارد.


این عارضه در واقع در پی اشتباه سیستم ایمنی بدن روی میدهد.سیستم دفاعی بدن پیاز مو را به عنوان باکتری تشخیص میدهد و با حمله نمودن به آن از بدن دفاع میکند.متاسفانه این امر باعث ریزش مو میشود.
درمان و علت ریزش ابرو
درمان: (درمان و علت ریزش ابرو)

رشد موی ابرو به سرعت انجام نمی گیرد؛ اگر به علت Alopecia و یا بیماری دیگری دچار ریزش مو شده اید،کمی طول می کشد تا مجدد موهای شما رشد بکند.

خبر خوش این میباشد که اگر به عارضه «Alopecia» دچار شده اید دوباره پیاز مو تحت تاثیر حمله سلول های سفید قرار نمی بگیرد،بنابراین با شکل گرفتن سلول های نو موی نو رشد میکند.استرس یا کمبود مواد غذایی می تواند باعث ریزش ابرو شود.

تنها راه متناسب در این مورد رعایت رژیم غذایی و کاهش استرس است.در هر حالا اگر دچار این عارضه شده اید،بهتر میباشد دکتر خود را مطلع نمایید زیرا می تواند نشانه اختلال حادتر باشد هر چند که در اغلب موارد مسئله مهمی نیست.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های تبلیغات رایگان ، درج آگهی رایگان ، نیازمندی های رایگان و … به شما همراهان گرامی می باشد.

———————————————-

مطالب مرتبط: