دلایلی که نمی توانید تمرکز کنید

دلایلی که نمی توانید تمرکز کنید

دلایلی که نمی توانید تمرکز کنید : در حالیکه گوشی های هوشمند باعث بروز برخی شکست ها درون ما شده میباشد، ما 9 مورد دیگر را به شما معرفی خواهیم نمود.

1-شما فردی مضطرب هستید:

نگرانی بیشتر از حد و استرس پیاپی می تواند در تمرکز نمودن اختلال درست کردن بکند و این عادت نه تنها باعث عدم تمرکز میشود بلکه می تواند به بدن بیشتر از حد صدمه بزند.

2-خستگی :(دلایلی که نمی توانید تمرکز کنید)

خستگی یکی از عوامل کاهش تمرکز میباشد و خستگی بیشتر از حد آن امکان دارد که بدن را در معرض خطر قرار دهد.

3-افسردگی:

افسردگی می تواند پایان بدن را تحت تاثیر خود قرار دهد و عمکرد آنان را هم مختل سازد.

یکی از مهم ترین قسمت هایی که افسردگی روی آن تاثیر مستقیم میگذارد ، تمرکز میباشد و انسان افسرده خیلی کم تمرکز دارد و گاهی اوقات نسبت به انجام کاری فراموشی پیدا میکند و نمی تواند کارهایی را که به او نظر شده میباشد را به نحو احسنت انجام دهد .

4-مشکلات:

مشکلات بیشتر از حد می تواند قوه ی تمرکز را به صورت کامل مختل سازد. تلاش نمایید فردی باشید که به راحتی می تواند از پس پایان مشکلات بر آید بدون آن که از مشکلات کوه بزرگ بسازد وهیچ آسیبی هم به او نمی رسد.

دلایلی که نمی توانید تمرکز کنید

دلایلی که نمی توانید تمرکز کنید

5-رژیم غذایی ناسالم:

اگر شما رژیم غذایی ناسالمی دارید توصیه میشود که با دکتر خود مشورت نمایید و یک رژیم سالم که حاوی لبنیات ، گندم ، تخم مرغ ، کربوهیدرات و از اینگونه مواد غذایی باشد.

6-کم بودن انرژی(دلایلی که نمی توانید تمرکز کنید):

اگر انرژی بدن شما کم باشد ، جای تعجب نیست که حتما تمرکز شما مختل خواهد شد.

در فرهنگی که بطور منظم قهوه جایگزین خواب شده میباشد و احساس خواب و خستگی را از بدن میگیرد حتما بدن دچار مشکل خواهد شد .

7-عدم اطمینان از کاری که انجام می دهید:

کاری که شما مسئولیت آن را بر عهده می گیرید و می خواهید انجام دهید و از انجام آن اطمینان ندارید می تواند به علت عدم تمرکز باشد .

تلاش نمایید پیش از این که قصد انجام کاری را می نمایید ، چند ساعت در مورد آن فکر نمایید که مسئولیتی که برعهده شما گذاشته شده میباشد ، میتوانید از پس آن بربیایید یا خیر؟!

در ضمن برای آن که فراموش نکنید ، توصیه میشود که در دفتر یادداشت خود بنویسید و روزانه یکبار آنان را برای خود یادآوری نمایید.

8-عدم آگاهی دقیق:

گاهی اوقات امکان دارد ما به آسانی درونمان بهم بریزد و در طی آن تمرکز ، آگاهی و هوشیاری خود را نسبت به کارهای دیگر از دست دهیم.

تلاش نمایید روی کار خود تمرکز نمایید و پیش از انجام آن مطمین باشید که به اندازه کافی استراحت کرده اید و بعدا آنرا انجام بدهید.

9-شما امکان دارد که یک بیماری داشته باشید(دلایلی که نمی توانید تمرکز کنید):

برخی بیماری ها همچون سلیاک ، سرطان ، فیبرومیالژیا و امثال این بیماری ها ، تمرکز را مختل می کنند.

وبسایتک آماده خدمات رسانی در زمینه های تبلیغات رایگان اینترنتی، آگهی رایگان اینترنتی، نیازمندی های رایگان، درج آگهی رایگان و … به شما همراهان گرامی می باشد.

با درج آگهی در سایت سرویس دات کام، آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

——————————————————————————–

مطالب مرتبط: