راه هایی برای داشتن روحیه قوی

راه هایی برای داشتن روحیه قوی

راه هایی برای داشتن روحیه قوی : 

کسانی که روحیه قوی دارند صاحب چه ویژگی هایی هستند؟

زمان خود را تلف نمی کنند

کسانی که دارای روحیه قوی هستند ، می دانند زندگی همیشه وفق مرادشان و راحت نیست پس هیچ زمان به علت شرایط نامساعد و یا نحوه برخورد دیگران زمان خود را با تاسف خوردن تلف نمی کنند و همیشه مسئولیت کلیه کارهای خود را برعهده می گیرند.

مثبت فکرمی کنند

افراد موفق از حداکثر توانایی های خود استفاده می کنند و شکست هایتان را بکار می گیرند تا بتوانند در آینده موفق شوند . این افراد پیش از آغاز کار آیه یاس نمی خوانند و افکار منفی را از خود دور می کنند بلکه پایان سعی خود را برای موفقیت می کنند و همیشه افکار مثبت دارند تا به موفقیت برسند.

راه هایی برای داشتن روحیه قوی

تحت سلطه دیگران نیستند
کسانی که روحیه قوی دارند همیشه اجازه نمی بدهند که دیگران کنترلشان کنند و تحت سلطه دیگران نیستند . آنان احساسات خود را کنترل می کنند و می دانند چطور به احساس خود واکنش نشان بدهند.

از افراد منفی دوری می کنند.

این افراد ارتباط خویش را باکسانی که برای آنان افسردگی به ارمغان می آورند را کاهش می بدهند و از ارتباط مسموم که در آنان احساس ناراحتی، عصبانیت یا ناامنی درست کردن میکند، اجتناب می کنند. آنان از ارتباط با افرادی که دائما انتقاد می کنند ، گریزانند و یار دارند با کسانی ارتباط برقرار کنند که ارتباط مثبت و خوشبینانه دارند.

انعطاف پذیر هستند (راه هایی برای داشتن روحیه قوی)

افراد دارای روحیه قوی، قدرتمندند و از تغییرات نمی ترسند و انعطاف پذیر هستند به طوری که از تغییرات مثبت استقبال می کنند و استعدادهای خود را با تغییرات وفق می بدهند.
 
 توانایی ریسک نمودن
به دیگران یاری می کنند و اجازه می بدهند آنان هم یاری شان کنند
آنان اجازه می بدهند هنگام بروز مشکلات دیگران کمکشان کنند زیرا کمک دیگران می تواند اضطراب و دلواپسی را برطرف بکند. در مقابل کمکی که دریافت می کنند هم به دیگران یاری می کنند و اینگونه دامنه دوستی را گسترش می بدهند.

انرژی خود را به علت مسائل بی اهمیت هدر نمی بدهند

افراد دارای روحیه قوی ، تمرکزشان را روی چیزهایی می گذارند که توسط خودشان قابل کنترل باشد و بیهوده زمان و انرژی خود را با مسائلی که غیرقابل کنترل میباشد تلف نمی کنند زیرا آنان می دانند که بعضی وقتها تنها چیز قابل کنترل ، نگرش خود آنهاست. این افراد معمولا از مسائل غیر قابل کنترل همچون ترافیک و یا به خاطر گم شدن چمدان شکایت نمی کنند.

همیشه موافق دیگران نیستند

این افراد قدرتمند همواره پذیرای رای دیگران نیستند و از ” نه” گفتن و برخی اوقات مخالفت نمودن با دیگران نمی ترسند. آنان سعی می کنند که همیشه عادل و بامحبت باشند و در زمانیکه پیشنهاد دیگران از عدالت به دور میباشد با آن مخالفت می کنند.

داشتن روحیه قوی برای نه گفتن

بی پروا هستند
آنان پیش از تصمیم گیری های بزرگ پایان جوانب آنرا بررسی کرده و می سنجند و پیش از هر اقدامی همه جنبه های بالقوه کار را در پیشنهاد می گیرند و از خطرات قبل بینی شده نمی ترسند و بی پروا هستند.

حسرت گذشته را نمی خورند
این افراد در وقت حالا زندگی می کنند و برای موفقیت در آینده برنامه ریزی دارند و هیچگاه حسرت گذشته را نمی خورند بلکه از اتفاقات گذشته درس می گیرند و به تجربیات و دانسته های خود می افزایند و تجربیات تلخ گذشته را فراموش کرده و برای آینده رویا نمی بافند.

یک اشتباه را تکرار نمی کنند.
این افراد از اشتباهات خود درس می گیرند و هیچگاه یک اشتباه را چند بار تکرار نمی کنند بلکه از تجربه حاصل از اشتباه استفاده می کنند تا تصمیمات بهتری در آینده بگیرند . آنان مسئولیت کارها و رفتارهایشان را هم به طور کامل برعهده می گیرند و می پذیرند تنها خود در اشتباه کردنشان مقصرند و اشتباهشان را گردن دیگران نمی اندازند.

از موفقیت دیگران شاد میشوند (راه هایی برای داشتن روحیه قوی)

این افراد ، با دیدن موفقیت دیگران احساس باخت نمی کنند و از موفقیت آنان شاد میشوند زیرا حسود نیستند . آنان می دانند که برای رسیدن به موفقیت میبایست سعی زیاد داشته باشند.

راه هایی برای داشتن روحیه قوی

خوشحالی از موفقیت خود و دیگران

این افراد از وقت تنها بودن خود بصورت مفید استفاده می کنند و نمی ترسند که با افکارخود تنها باشند و از سکوت نمی ترسند. چنانچه بخش رازهای موفقیت نمناک اشاره کرده است آنان به تنهایی هم می توانند خوشحال باشند و برای سرگرم شدن به حضور دیگران وابسته نیستند.

از همه افراد دنیا طلبکار نیستند

این افراد ، به دنبال شانس هایی بر اساس شایستگی های فردی خود هستند و خود را طلبکار از زندگی نمی دانند و این ذهنیت را ندارند که افراد دیگر میبایست از آنان مراقبت کنند و همه در دنیا میبایست برای موفقیت آنان قدمی بردارند.

به دنبال نتیجه گیری سریع نیستند
این افراد از توانایی ها و زمان خود برای گرفتن برترین نتیجه استفاده می کنند و سعی خود را برای مشاغل نو و یا بهبود سلامت خود می کنند ولی توقع ندارند که فوری به نتیجه برسند زیرا می دانند درست کردن تغییرات واقعی وقت بر میباشد.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه تبلیغات رایگان، درج آگهی رایگان اینترنتی رایگان، نیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد. با ثبت آگهی در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

————————————————————————————————-

مطالب مرتبط: