رژیم لاغری شکم و پهلو

رژیم لاغری شکم و پهلو

رژیم لاغری شکم و پهلو

با این رژیم لاغری شکم و پهلو در مدت وقت 32 روز میتوانید تقریبا 6.5 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید.میتوانید غذا های چرب بخورید و کاهش وزن داشته باشید. این ادعای رژیم لاغری شکم و پهلو میباشد.

البته این رژیم لاغری بر پایه ی مصرف روغن زیتون، آجیل و دیگر غذا های گیاهی میباشد. ادعا میشود که با رعایت این رژیم لاغری در در مدت وقت 32 روز میتوانید تقریبا 6.5 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید.

• در هر وعده ی غذایی 400 کالری مصرف نمایید. 4 وعده ی غذایی در روز داشته باشید. یعنی روزانه 1600 کالری بخورید.

• برنامه ی رژیم غذایی تان طوری باشد که بیشتر از 4 ساعت یین هر وعده ی غذاییتان فاصله نیفتد.

• در هر وعده ی غذایی خود از محصول های طبیعی استفاده نمایید و رژیم غذایی سالمی داشته باشید.

رژیم لاغری شکم و پهلو

برنامه ی رژیم غذایی برای آب نمودن شکم و پهلو

در مرحله ی ابتدا، شما  مدت چهار روز برای خود هدف تعیین نمایید، به طوری که هر روز 1200 کالری مصرف نمایید. در طول این 4 روز میبایست نمک را از رژیم غذایی خود حذف نمایید. هم چنین مصرف مورد ذیل هم ممنوع می باشد:

• غذاهای فراوری شده

• غذاهایی که نفخ آور می باشند همچون  لوبیا، کلم بروکلی و پیاز

• کربوهیدرات هایی همچون پاستا، موزو نان های شیرین

 

شما هم چنین میبایست 2 لیتر آب مخلوط با ریشه زنجبیل، خیار، لیمو و ورق نعنا بنوشید. پس از آن، شما یک رژیم غذایی مدیترانه ای سبک را برای 4 هفته با 1600 کالری در روز داشته باشید.

اهداف و تاثیر رژیم لاغری شکم و پهلو

این رژیم لاغری شکم و پهلو بعد از 4 روز آسان تر میشود. ولی در این دوره هم میبایست روغن های سالم بخورید و کالری هر روز را تحت کنترل خود داشته باشید.

روز ابتدا با محدودیت های بسیاری رو به رو خواهید بود. پس از آن، شما میبایست هر 4 ساعت 400 کالری بخورید. در هر وعده ی غذایی روغن زیتون داشته باشید.

در این رژیم غذایی ورزش اجباری نیست ولی برای لاغری شکم و پهلو یک سری تمرینات ورزشی وجود دارد که می تواند موثر باشد.

برای کسانی که رژیم های گیاهخواری و یا وگان دارند رژیم لاغری شکم و پهلو پیشنهاداتی را ارائه میدهد که می تواند برای این افراد مفید باشد.

رژیم کم نمک:

نبایستی به چیزی که طبخ می نمایید نمک اضافه نمایید. هم چنین میبایست برچسب روی مواد غذایی را بررسی نمایید تا میزان نمک موجود در آن ها را بدانید.

رژیم لاغری شکم و پهلو
رژیم کم چرب:

این یک رژیم همچون رژیم لاغری کم چرب نیست، ولی نوع چربی موجود در این رژیم چربی و روغن های گیاهی و مفید میباشد.

هر وعده ی غذایی شامل چربی غیر اشباع میباشد، که میبایست به میزانی که برای شما متناسب میباشد مصرف نمایید تا کالری آن بیشتر از حد نباشد.

اگر روزانه فقط 1600 کالری بخورید کاهش وزن خواهید داشت. برای انجام اینکار و از دست دادن چربی نه وزن آب بدن میتوانید اینکار را با غذا خوردن کمتر و زیاد شدن تمرینات ورزشی خود انجام بدهید.

هر رژیم غذایی که با محدودیت کالری همراه باشد هنگام کاهش وزن موجب لاغری شکم و پهلوی شما هم خواهند شد.

روغن های گیاهی مثل روغن زیتون به چربی شکم اضافه نمی کنند از طرفی کنترل میزان کالری مصرفی در رژیم غذایی منجر به کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو خواهد شد.

رژیم لاغری شکم و پهلو هم توصیه میکند که غذاهای پرفیبر همچون لوبیا و کلم بروکلی را کاهش بدهید. بله، آنان امکان دارد باعث درست کردن نفخ شوند ولی این غذاها که حاوی مقدار زیادی فیبر هستند راه خوبی برای کاهش وزن و حفظ آن می باشند. فیبر به شما یاری میکند احساس سیری نمایید، بنابراین شما غذای کمتری خواهید خورد و به لاغر شدن یاری خواهد نمود.

اگر این رژیم در نهایت شما را به رژیم لاغری مدیترانه ای برساند، می تواند در کاهش وزن و لاغر شدن شکم و پهلو زیاد موثر واقع شود.

از بین بردن چربی اشباع (نوعی که اغلب در محصول های حیوانی مثل گوشت یافت می شود) و جایگزین نمودن آن با چربی های گیاهی و مفید در حد مورد نیاز و اعتدال زیاد مهم میباشد که باعث کاهش کلسترول بد و احتمال حمله قلبی و سکته مغزی میشود.

بنابراین این رژیم لاغری رژیم مناسبی برای افراد مبتلا به دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا و بیماری های قلبی میباشد.

————————————————————–
مطالب مرتبط: