ساخت فروشگاه اینترنتی راهی برای کسب درآمد در خانه

ساخت فروشگاه اینترنتی راهی برای کسب درآمد در خانه

ساخت فروشگاه اینترنتی راهی برای کسب درآمد در خانه : تا همین چند سال قبل، کسی باورش نمی شد، در خانه و روی تخت هم می تواند کسب درآمد بکند. کسب و کارها جوری بود که معمولا ناچار بودیم چند ساعت را بیرون خانه بگذرانیم. می گفتند اگر می خواهی درآمد بیشتری داشته باشی، میبایست سخت تر کار کنی، وقت بیشتری صرف کنی یا حتی بیشتر عرق بریزی!

یا مثلا می گفتند، برای راه اندازی یک کسب و کار میبایست سرمایه زیادی داشته باشی. چیزی که خیلی از افراد آن را نداشتند؛ پس فکر پولدار شدن را از ذهنشان بیرون می کردند. راه دیگری برای آن نمی دیدند؛ یا اگر بود هم معمولا خیلی دشوار بود.

الان وضع فرق کرده است؛ یعنی هم در منزل میتوانید درآمد خوبی داشته باشید، هم بدون سرمایه میتوانید کسب و کار خودتان را داشته باشید. امروز ماهیت و نوع کسب و کارها مثل گذشته نیست. پول و درآمد بیش در کار نمودن بیش و سخت تر نیست. الان روش هایی وجود دارد، که میتوانید با انجام کار راحت تر، چند برابر آن درآمد را داشته باشید. تازه علاوه بر آن، به سرمایه زیادی هم نیاز ندارید.

کسب درآمد در خانه و بدون سرمایه؟!

کسب درآمد در خانه، موضوعی میباشد که همیشه خواسته و دغدغه بعضی از افراد بوده است. هر چند همیشه وجود داشته است (مثلا تولید صنایع دستی در منزل)؛ ولی درآمد زیادی برایشان نداشته میباشد. چون ناچار بودند، محصول خود را با قیمتی زیاد کمتر از بازار بفروشند.

ساخت فروشگاه اینترنتی راهی برای کسب درآمد در خانه

نتیجه این می شد که با صرف وقت و انرژی فراوان، درآمد خوبی هم نداشتند و سود اصلی به فروشنده نهایی می رسید. تنها در صورتی درآمد خوبی کسب می نمود که خودش فروشنده اصلی باشد. مثلا اگر این نفر خودش صاحب یک فروشگاه اینترنتی بود.

شاید آن وقت امکان ساخت یک فروشگاه آنلاین وجود نداشت؛ ولی الان که دیگر شرایطش مهیاست. یعنی حتی شما هم به راحتی میتوانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، منبع درآمد خوبی برای خود دست و پا کنید؛ حتی اگر به هر دلیلی بخواهید در خانه بمانید.

به شما حق می بدهیم از آغاز نمودن بترسید. چون احتمالا تاکنون تجربه اینکار را نداشته اید. کمی فکر نمایید… پیش از آغاز کسب و کارتان در منزل هم همین احساس را نداشتید؟! اما آغاز کردید، انجام دادید و نتیجه هم گرفتید.

پس یکبار دیگر بدون نگرانی، صفر تا صد کسب و کارتان را خودتان به عهده بگیرید. ما هم می خواهیم، روشی را به شما آموزش بدهیم که به ساده‎ترین شکل میتوانید یک فروشگاه اینترنتی برای خود داشته باشید. بدون صرف وقت و قیمت زیاد! پس با ما همراه باشید.

4 قدم تا ساخت فروشگاه اینترنتی (ساخت فروشگاه اینترنتی راهی برای کسب درآمد در خانه)

اگر می خواستید یک مغازه در گوشه ای از محله بزنید، چقدر از وقت تان را می گرفت؟! یک ماه، دو ماه؛ چقدر؟ اصلا بگذارید یک حساب سرانگشتی از آن داشته باشیم؛

پیدا نمودن یک جا برای اجاره:حداقل یک تا دو هفته

انجام کارهای قانونی خرید یا اجاره:3 روز

خرید دکور و وسایل مورد نیاز مغازه:یک هفته

دکوراسیون و گذاشتن محصول های در ویترین:یک هفته

همۀ این ها حداقل یک ماه از وقت شما را می گیرد؛ تازه اگر تنها نباشید و نفر دیگری هم یاری تان بکند.

پس به جای صرف این همه وقت و البته قیمت، روشی را انتخاب میکند که در کوتاه‎ترین وقت ممکن و با حداقل قیمت شما را صاحب یک فروشگاه بکند. ساخت فروشگاه اینترنتی با یاری فروشگاه ساز، برترین گزینه ای میباشد که شما را به نتیجه خوبی می رساند.

ساخت فروشگاه اینترنتی راهی برای کسب درآمد در خانه

شاید می پرسید فروشگاه ساز دیگر چیست؟

فروشگاه ساز، سیستمی میباشد که از پیش بوسیله افراد کدنویسی شده و با یاری آن، به راحتی و بدون نیاز به کدنویسی میتوانید وبسایت تان را درست کردن، ویرایش و مدیریت نمایید.

پس طراحی وبسایت بدون کدنویسی یک مزیت مهم برای فروشگاه سازهاست.

خب حال مشاهده کنیم، مراحل ساخت وبسایت فروشگاهی با یاری فروشگاه ساز چطور است؟

• در اول، یک وبسایت با مشخصات فردی (معمولا اسم و ایمیل) درست کردن می نمایید.

• برای این که وبسایت خود ظاهر زیبایی پیدا بکند، یک قالب دلخواه برای آن انتخاب می نمایید و هر مکان نیاز بود، ویرایش می نمایید.

• هر چه محصول و محتوا دارید، در آند مکان می دهید؛ خودتان هم به راحتی میتوانید از پس آن بربیایید.

وبسایت شما الان آماده است؛ خب حال برای این که در نتایج گوگل بالا بیاید، میبایست روشهای دیجیتال مارکتینگ را دنبال نمایید تا وبسایت تان جایگاه خوبی پیدا بکند و شناخته شود. راستی یک قدم را مکان انداختیم؛ نخستین قدم و قبل از همۀ این ها! و آن انتخاب یک سرویس فروشگاه ساز میباشد. این که اصلا فروشگاه مان را میبایست کجا برپا کنیم؟!

اگر در اینستاگرام فروش داشته باشم، کافی نیست؟

زدن فروشگاه در اینستاگرام یا داشتن آنلاین شاپ، قطعا گزینه خوبی برای کسب درآمد میباشد. خب حال سؤالی که قبل می آید این میباشد که اگر اینستاگرام برای فروش پسندیده میباشد، پس چرا وبسایت فروشگاهی راه بیندازم؟

به طور کامل صحیح است؛ ولی تنها با این فرضیات: (ساخت فروشگاه اینترنتی راهی برای کسب درآمد در خانه)

• اینستاگرام، همیشه همین قدر محبوب بماند و شبکه اجتماعی دیگری در آینده جایگزین آن نشود؛

• مطمئن باشید که هیچ زمان قرار نیست فیلتر شود؛

• همۀ مشتریان احتمالی شما در این شبکه اجتماعی حضور دارند؛

اگر همۀ این موارد را با تضمین می نمایید که بدون شک، بجز اینستاگرام به گزینه دیگری فکر نکنید. ولی اگر حتی یکی از این موارد، کمی شما را دچار اضطراب میکند، به فکر محکم نمودن پایه های کسب و کار فروش خود باشید. چگونه؟

با راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی، که راجع به آن صحبت کردیم، خیلی راحت میتوانید در هر شرایطی فروش داشته باشید و مهم تر این که آن را زیاد شدن بدهید.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های تبلیغات رایگان ـ درج آگهی رایگان ـنیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد.

——————————————————————–

مطالب مرتبط: