سامسونگ موبایل هایتان را تمیز می کند

سامسونگ موبایل هایتان را تمیز می کند

سامسونگ موبایل هایتان را تمیز می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، در بحبوحه شیوع ویروس کووید۱۹، فروشگاه های Samsung Experience و مراکز خدماتی این شرکت، «سرویس پاکسازی گلکلسی»(Galaxy Sanitizing Service)را ارائه می کنند. در این سرویس با یاری نور UV-C موبایل های کاربران به طور رایگان تمیز میشود.

این سرویس به جای مواد شیمیایی قدرتمند که امکان دارد به دستگاه های الکترونیکی آسیب برساند، از اشعه UV-C برای پاکسازی موبایل ها، ساعت های هوشمند، ایرباد های بی سیم و تبلت ها استفاده می کنند.

طبق اطلاعاتی که در وبسایت سامسونگ در مالزی وجود دارد، دستگاه هایی که برای عملیات پاکسازی در سرویس بکار می رود قبلا آزمایش شده اند تا روی عملکرد موبایل ها تاثیر منفی نداشته باشند.

افراد با مراجعه به فروشگاه ها یا مراکز خدماتی سامسونگ که این سرویس را عرضه می کنند، می توانند از آن بهره ببرند هم چنین این مراکز خدمات پاکسازی را برای دستگاه های غیر سامسونگ هم انجام می بدهند.

در این خدمت موبایل ها در ۳۰ ثانیه، تبلت و ساعت هوشمند در ۳ دقیقه پاکسازی میشوند. البته سامسونگ تضمین نمی بکند این سرویس پایان باکتری، جرم ها و ویروس ها را از بین ببرد.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج آگهی رایگان، نیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد. با درج آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

————————————————————————

مطالب مرتبط: