سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی)

سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی)

سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی)

سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی) : آیا می دانید عنصرهای اصلی در آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی به صورت آنلاین چیست؟

حالا میتوانیم با آنان آشنا شده و برای موفقیت در امر آگهی و تبلیغات اینترنتی به کار ببندیم.

بهتر میباشد بدانیم حتی اگر برترین خدمات و یا محصول های و هم چنین کامل ترین اطلاعات را هم داشته باشیم تا وقتی که بازید کننده ای نداشته باشیم درآمد زایی نخواهد داشت.

آگهی و تبلیغات اینترنتی مؤثر از اساسی ترین روش های کسب درآمد از راه اینترنت میباشد که برای موفقیت بایستی آن را انجام داد حالا نکته قابل توجه بودجه مورد نیاز در تبلیغات می باشد.

چرا که بسیاری از افراد شاید نتوانند بودجه ای برای آگهی و تبلیغات اختصاص دهند و یا حتی اصلاً نخواهند بر روی تبلیغات اینترنتی قیمت نمایند پس به همین سبب موضوع آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی مطرح می شود.

میتوان گفت بهترین جا برای آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی همین سایتهای معروف ثبت آگهی اینترنتی که خصوصیات آنان ذکر شد باشد که می توانیم در آنها بصورت رایگان ثبت آگهی نمود بدین منظور رعایت چهار اصل لازم می باشد.

سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی)

آگهی و تبلیغات رایگان برتر اینترنتی به رعایت چهار اصل و عنصر ذیل نیاز دارد:

(1) یک متن پسندیده و متناسب

(2) یک نشانی اینترنتی

(3) یک ایمیل ثانویه

(4) محل پسندیده و متناسب برای فرستادن

 

خواهید دید که چطور می توانیم آگهی و تبلیغات خوبی داشته باشیم تا به پیشرفت شغلی کسب و کار اینترنتی ما کمک نماید.

عنصر اول: متن پسندیده و متناسب

متن پسندیده و متناسب جهت ثبت در آگهی از دو منظر قابل گفتگو است: (1) موتور های جستجو (2) بیننده آن آگهی

(1) متن آگهی و تبلیغات اینترنتی و موتور های جستجو:

از این نگاه و منظر بایستی متن آگهی و تبلیغات بهینه سازی شود بدین معنی که از کلمه های کلیدی دارای ارتباط به آن به صورت مناسب استفاده شود و حداقل دارای ۵۰۰ کلمه باشد این چنین متنی از پیشنهاد موتور های جستجو زیاد متناسب می باشد

* در مورد استفاده از کلمات کلیدی بطور متناسب رعایت نکته ها زیر لازم است:

۱- کلمه های کلیدی را که دارای ارتباط با موضوع آگهی و تبلیغاتتان بوده و در ماه پیش حداقل ۱۵۰۰ بار جستجو شده را حتما به کار ببرید.

اگر تعداد جستجو موضوع آگهی شما برای کلمه های دارای ارتباط کمتر بود کلماتی را که انتخاب کنید که بیشترین تعداد جستجو را دارد و حتماً از این کلمه ها در عنوان آگهی خود هم استفاده نمایید

۲- از این کلمه ها و عبارات های کلیدی به صورت کاملاً عادی (و بدون هیچ زیاده روی) در متن آگهی خود استفاده کنید

3- در حد امکان از برچسب های سرتیتر (headline tags) که در ویرایشگر html به صورت heading A نمایش داده می شود در آگهی خود استفاده کنید.

در هر سرتیتر یکی از این کلمه های کلیدی را به کار ببرید (توجه: A در این جا همان عدد رتبه تیتر می باشد بطور مثال: شماره یک: سرتیتر ابتدا شماره دو: سرتیتر دوم شماره سه: سرتیتر سوم و…)

سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی)

(2) متن آگهی و تبلیغات اینترنتی و بیننده آگهی:

قطعاً هدفتان جز این نیست که می خواهید فردی که آگهی و تبلیغات شما را می بیند به محصول های و خدماتی که شما ارائه می دهید مشتاق و علاقمند شده و به درج کردن سفارش اقدام بکند. ( سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی) )

پس نکته زیاد مهم اینجاست که بیننده و خواننده متن آگهی شما همان چیزی را دنبال مینماید که در پی آن بوده تا بتواند آن را در متن آگهی شما پیدا نماید.

یعنی اگر توسط جستجوی و سرچ عبارت «آموزش زبان انگلیسی» وارد صفحه و پیج آگهی شما شده باشد می بایست اطلاعاتی همچون:

روش آموزش زبان قیمت آن مدت وقت مورد نیاز جهت یادگیری این روش و هر گونه اطلاعاتی که گمان می نمایید نیاز می باشد از آن اطلاع یابد را در آگهی خود بگنجانید

برترین کار برای درج آگهی ( سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی) )

برترین کار ممکن این میباشد که برای لحظاتی خودتان را بجای بیننده آگهی خود قرار دهید و ببینید به دنبال چه چیزهایی میتوانید باشید تا آنان را در آگهی خود لحاظ کنید.

با توجه به این موضوع که اکثر سایتهای آگهی طبقه بندی شده هستند و وقت عضویت از شما مشخصاتی را دریافت می نمایند.

پس مجدداً نیازی نیست تا مشخصات خود را در متن آگهی وارد نماید البته برخی از سایتها هم بدون نیاز به عضویت امکان ثبت آگهی را فراهم می نمایند که در این نوع هم در هنگام درج و ثبت آگهی مشخصات شما را دریافت می نمایند.

* ۱۰ نکته مهم در وقت نوشتن متن آگهی اینترنتی:

۱- معرفی کردن دقیق خدمات و یا محصول های مورد نظرتان در تبلیغات رایگان

۲- اعلام و ثبت همه قیمت ها جهت استفاده کردن از آن کالا و یا خدمات برای بیننده

۳- نحوه و چگونگی تهیه کردن آن کالا و یا استفاده از آن خدمات ( سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی) )

۴- انتخاب یک عنوان کامل و کوتاه که معرف متن آن آگهی باشد که البته در آن از کلمه های کلیدی هم استفاده شده باشد

۵- جذاب کردن عنوان آگهی شما امری لازم و اجتناب ناپذیر میباشد اما منظور از جذابیت استفاده از الفاظی مانند «بهترین» و یا «جدیدترین» نیست

بطور مثال به شما پیشنهاد کدام یک از این دو عنوان زیاد جذابتر است؟ ( سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی) )

جواب قطعاً عنوان دوم می باشد (1) جدید ترین و برترین روش لاغری (2) چگونه در ۲۰ روز لاغر شویم؟

۶- میبایست در متن آگهی به حل مشکلی از بیننده آگهی اشاره کرد و گفت که کالا و محصولتتان چه مشکلی از آنها حل مینماید

۷- برای متن آگهی خود در تبلیغات رایگان حتماً در حد اعتدال از تصاویر دارای ارتباط با آن استفاده کنید

۸- متن آگهی خودتان را ارزیابی نموده تا متوجه شوید چند درصد بینندگان آگهی شما بدان جواب مثبت نشان میدهند و هم چنین تأثیر تغییر در عنوان و متن آگهی را بر میزان جواب ها نسبت به آن بررسی کرده و آنقدر تست کنید تا شرایط ایده آلی برای خود بیابید

۹- به همراه آگهی خود یکسری اطلاعات نزدیک به موضوع آگهی خود به بیننده آن آگهی بدهید تا وی را مشتاق نماید که با شما رابطه درست کردن بکند

۱۰- دقیقاً همان چیزی را که دارید معرفی کرده و صداقت پیشه نمایید حتماً شما هم آگهی هایی با عنوان «پولدار شوید» را در سطح اینترنت دیده اید؛ واقعاً چند درصد صاحبان این آگهی ها ثروتمندند؟

عنصر دوم: یک نشانی اینترنتی ( سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی) )

زمانی که در اینترنت و وبسایت ثبت آگهی تبلیغ مینمایید مسلماً به یک نشانی اینترنتی هم نیاز خواهید داشت در حقیقت آگهی و تبلیغات بدون ارائه نشانی یک وبسایت و یا وبلاگ صحیح همانند توزیع تراکت هایی میباشد که در آن نام و نشانی شغل تبلیغ شده وجود ندارد!

پس شما هم میبایست نشانی صفحه و پیج کالا و محصول مورد پیشنهاد خود را اعلام کنید و اگر یکی از کالا و محصول های سیستم همکاری در فروش پورسانتی خود را تبلیغ مینمایید می توانید لینک آن صفحه سیستم همکاری در فروش پورسانتی را اعلام کنید .

اما اگر برای خدمات و یا محصول مربوط به خود را تبلیغ مینمایید که وبسایت و یا وبلاگی ندارد توصیه می کنیم حتماً وبسایت و یا وبلاگی برای آن طراحی نموده تا بیننده آگهی شما بتواند کالا و محصولتان را در وبسایت شما ببیند

سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی)

عنصر سوم: یک ایمیل ثانویه

این جا منظور یک ایمیل غیر از ایمیل اصلی شماست اما چرا ؟

سایتهای آگهی رایگان دارای بازدید کنندگان فراوانی هستند که در بین آنها همه نوع فردی وجود دارد ولی مهمترین دسته آن بینندگان که در این جا موضوع بحث ماست «اسپمرها» هستند .

این افراد ایمیل ها را از سطح وبسایت هایی مانند سایت های ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی جمع آوری کرده و آغاز به فرستادن ایمیل های تجاری ناخواسته یا همان «اسپم» به آن ایمیل ها می نمایند.

این امر برای تفکیک ایمیل های تبلیغاتی از سایر ایمیل های دریافتی شما کاربرد دارد البته برخی از سایتهای آگهی رایگان این امکان را به شما میدهند که با ایمیل اصلی درج نام نموده و در وقت درج کردن آگهی ایمیل دیگری را به کار بندید.

اما در مورد سایر مشخصات خود همیشه مشخصات واقعی خود را ثبت کنید چرا که بیننده آن آگهی از این راه فقط شما را میشناسد و برای درست کردن کردن اعتماد راهی بهتر از معرفی به صورت صادقانه وجود نخواهد داشت

عنصر چهارم: محل پسندیده و متناسب برای فرستادن( سایت آگهی رایگان اینترنتی (عناصر اصلی) )

همه صحبت ها را کردیم و متن آگهی خود را هم نوشتیم اما موضوع اصلی این میباشد که اصلا آگهی را کجا میبایست درج و ثبت کنیم؟

در پی محلی خوب و متناسب جهت ثبت آگهی خود میباشید اما نمیدانید چطور آن را میبایست پیدا نمایید؟

جواب و آسانترین طریق این میباشد که کلمه هایی مانند «تبلیغات اینترنتی» «سایت تبلیغاتی» «آگهی رایگان» و… را در سطح گوگل و یا یاهو جستجو نماییم اما حال از کجا اطمینان بیابیم که سایتهای یافته شده در نتیجه جستجو برای اینکار متناسب هستند؟

از کجا اطمینان بیابیم که این سایتها قادرند بازدیدکننده خوبی برای ما درست کردن کنند؟

جواب این میباشد که یکی از مهمترین فاکتورهای موجود در سایتهای آگهی رایگان و طبقه بندی شده در اینترنت داشتن تکنولوژی و فناوری بهینه سازی ( SEO ) متناسب می باشد تا آگهی ما در سریعترین وقت ممکن در موتور های جستجو به خصوص گوگل یاهو و یافت شود.

فاکتور دیگر میزان بازدید آن وبسایت آگهی رایگان میباشد که معمولاً مخفی می باشد که می توان به پیج رنکینگ آنان مانند الکسا دقت کرد بدین گونه میتوان تا حدودی به بازدیدهای بالای آنها پی برد پس با رعایت این ۴ اصل و عنصر ساده میتوان راندمان آگهی تبلیغاتی رایگان خود را بالا برد.

بدین ترتیب شاهد زیاد شدن قابل توجه سود بیزینس آنلاین و هم چنین کسب و کار اینترنتی خود می باشیم

البته میبایست این نکته را به خاطر داشته باشیم که این چهار اصل و عنصر را میتوان در هر مکان که قصد نوشتن مقاله و یا متن آگهی تبلیغاتی و یا هر چیز دیگری را دارید بکار بندید تا بتوانید برترین نتیجه را از آن آگهی رایگان اینترنتی خود کسب کنید .

 

سرویس دات کام – ثبت رایگان آگهی، نیازمندیهای رایگان، استخدام و خدمات

سرویس دات کام

آماده خدمات رسانی در زمینه های درج آگهی رایگان ، آگهی رایگان اینترنتی، نیازمندی های رایگان ،ثبت آگهی رایگان اینترنتی، تبلیغات رایگان اینترنتی و … به شما همراهان گرامی می باشد.

با درج آگهی خود در سایت سرویس دات کام، آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

————————————————————

مطالب مرتبط: