سهمیه بنزین در فروردین ماه و عید نوروز

سهمیه بنزین در فروردین ماه و عید نوروز

سهمیه بنزین در فروردین ماه و عید نوروز

بنزین در فروردین ماه و برای عید نوروز ۱۲۰ لیتر خواهد بود

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ گفت: طبق مصوبه این کمیسیون ۶۰ لیتر بنزین برای ایام نوروز در پیشنهاد گرفته می‌شود.
به گزارش گروه سیاسی ،جبار کوچی نژاد ، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹، گفت: جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در صحن علنی مجلس برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، ۶۰ لیتر سهمیه بنزین نوروزی به خودرو‌ها اختصاص می‌یابد.

عضو کمیسیون تلفیق تاکید کرد: بر این اساس اگر طبق روال گذشته سهمیه بنزین برای هر ماه ۶۰ لیتر باشد بر اساس این مصوبه بنزین در فروردین ماه و برای عید نوروز ۱۲۰ لیتر خواهد بود.

کوچکی نژاد افزود: هم چنین بر اساس یکی دیگر از مصوبات به دولت مجوز داده شد که با استفاده از زمین‌های در اختیار خود، در قالب مشارکت با بخش خصوصی یا غیردولتی، شرایط ضروری برای تولید و عرضه واحد‌های مسکونی با هدف کاهش هزینه پایان شده مسکن را فراهم بکند.

وی گفت: بر اساس یکی دیگر از مصوبات کمیسیون تلفیق شرکت ملی نفت ایران مجاز میباشد تا سقف بدهی ارزی سررسید شده این شرکت به بانک مرکزی و بانک‌های سپه و ملت، به این بانک‌ها نفت خام تحویل دهد.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج آگهی رایگان،آگهی رایگان اینترنتی و … به شما عزیزان می باشد. با ثبت آگهی در سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.
———————————————————————————-

مطالب مرتبط: