سودجویان در خریدهای آنلاین

سودجویان در خریدهای آنلاین

سودجویان در خریدهای آنلاین

سرهنگ تورج کاظمی دراین باره گفت:باتوجه به شیوع کرونا در کشور و توصیه هایی که برای حضور در خانه و عدم انجام ترددهای غیرضروری شده میباشد گروهی از هموطنان اقدام به خرید اینترنتی و آنلاین محصول های خود کرده اند که همین فضا امکان دارد موجب سوءاستفاده افراد سودجو و کلاهبردار شود.

وی ادامه داد:متاسفانه یکی از مواردی که برخی از کاربران قربانی آن میشوند، سایتهای جعلی فروش میباشد. در این زمینه افراد سودجو اقدام به طراحی سایتهای فروشگاهی جعلی تبلیغ آن با عناوینی نظیر تخفیف شگفت انگیز و … کرده و زمانیکه کاربر برای درج سفارش خود وارد وبسایت میشود، یا اطلاعات کارت را به سرقت می برند یا پس از اخذ مبلغ، کالای سفارش داده شده را فرستادن نمی کنند. در همین راستا ضروری میباشد که کاربران در هنگام درج سفارش کالا و اقلام مورد نیازشان نشان اعتماد الکترونیک را در وبسایت مذکور رویت کرده و به تاریخ اعتبار آن هم که از راه کلیک روی نشان به دست می آید توجه کنند.

کاظمی با اشاره به انجام خرید در شبکه های اجتماعی و کانال ها هم اظهار کرد:

بعضی از افراد هم اقدام به تبلیغ محصول های خود در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها می کنند و پس از انتخاب محصول، شماره کارتی را برای واریز آن ارائه می بدهند که در این خصوص هم کاربران میبایست از اعتماد به چنین کسانی مخصوصا در صورتی که هیچ شناختی از آنها نداشته باشند، پرهیز کنند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر این که خرید و فروش دارو هم در فضای مجازی جرم میباشد، گفت:شهروندان به هیچ عنوان نبایستی دارو وتجهیزات پزشکی را از فضای مجازی خریداری کنند.

سایت سرویس دات کام آمده خدمات رسانی در زمینه های تبلیغات رایگان، درج آگهی رایگان اینترنتی، نیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد. با درج آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

————————————————————————————-

مطالب مرتبط: