عادت های زنان موفق

عادت های زنان موفق

عادت های زنان موفق

در این مطلب اشاره ای داریم به عادات مالی زنان موفق که در سرتاسر جهان زندگی می کنند.
1.    مسئولیت قیمت هاشون رو به عهده میگیرن: زنان موفق شیوه کسب درآمد منحصر به فرد خودشون رو دارند و از کسی پول تو جیبی دریافت نمیکنن. علاوه بر اون همیشه نیم نگاهی به تعادل قیمت ها و درآمدشون دارن و مسئولانه رفتار میکنن و این رو وظیفه خودشون میدونن که بر قیمت هاشون نظارت داشته باشن.

2.    برای قیمت ها بودجه معینی رو در پیشنهاد میگیرن: زنان موفق برای قیمت هاشون مقدار خاصی رو در پیشنهاد میگیرن و بی رویه خرج نمیکنن. فرقی نداره که پولدار باشن یا نه، اونها میدونن که مدیریت قیمت ها خیلی اهمیت داره. فرقی نمیکنه چند تا صفر تو حساب بانکی شون وجود داره اونها همیشه قیمت ها رو الویت بندی می کنند و ولخرجی بیشتر از حد نمیکنن.

3.    سلامت مالی خیلی خیلی براشون اهمیت داره: سلامت مالی به این معناست که روی قیمت ها کنترل داشته باشیم و برای اونها الویت بندی داشته باشیم. برای زنهای موفق اهمیت داره که قیمت هایی که انجام میشه برای کوتاه مدت نباشه، مثلا به جای یه ریخت و پاش بزرگ برای خرید لباس میتونن مبلغی رو به خیریه یاری کنن یا این که در حساب بلندمدتی چس انداز کنن.

4.    راجع به قیمت های اضافی بهانه نمیتراشن: زنان موفق بهانه نمیتراشن. خریدهای بی حد و حساب و بدهی های آخر ماه رو گردن افسردگی و تنهایی نمیندازن. مقصر این قیمت های اضافی رو خودشون میدونن و تلاش میکنن که سپس جبران کنن. این زنها به اشتباه خودشون اقرار میکنن و بهانه تراشی نمیکنن.

5.    منتظر پول تو جیبی از کسی نمیمونن: اونها منتظر نمیمونن تا کسی نیازهاشون رو برآورده کنه، این فرد چه والدین و چه همسر میتونه باشه. استقلال مالی به شما در رابطه قدرت میده و وابستگی شما رو به افراد کم میکنه. زنهای موفق میدونن که اتکای مالی باعث میشه برای تصمیم ها وابسته به دیگران باشن و منتظر تایید اونها بمونن. اونها میدونن چگونه از مهارتهاشون استفاده کنن تا درآمد خوشدون رو داشته باشن و از خودشون در هر شرایطی مواظبت کنن.

6.    برای خودشون اهداف مالی در پیشنهاد می گیرن: زن های موفق هیچ کاری رو بدون برنامه ریزی انجام نمیدن. اونها میدونن که ارسال انرژی مثبت کافی نیست بلکه میبایست دست بکار بشن و آستین ها رو بالا بزنن. اونها برای خودشون هدف گذاری می کنن و برای رسیدن به نقطه دلخواه سعی میکنن و تا وقتب به هدفشون نرسیدن دست از سعی بر نمیدارن.

7.    به کارما معتقدند: زنان موفق افراد بخشنده ای هستند. اونها میدونن که هر عملی تصویر العملی داره و از یاری نمودن به دیگران دریغ نمیکنن. یاری به دیگران رو قیمت نمیدونن بلکه این کار رو راهی برای رسیدن به رضایت قلبی و بهتر نمودن جهان برای زندگی نمودن میدونن.

درج آگهی رایگان در سایت سرویس دات کام ، در این سایت آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

———————————————————

مطالب مرتبط: