عجیب ترین هتل های صخره ای

عجیب ترین هتل های صخره ای

عجیب ترین هتل های صخره ای : آشنایی با عجیب و غریب ترین هتل‌های صخره‌ای جهان که مسافرهایش همزمان آرامش و ترس را تجربه می‌کنند. هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که از لحاظ زیبایی، جذابیت، منظره، امکانات رفاهی و تفریحی و … زبانزد همه مسافران و گردشگران از کشورهای مختلف هستند ولی تا به حالا به اقامت در هتلی فکر کرده‌اید که روی صخره باشد یعنی دقیقا لبه پرتگاه و علاوه بر احساس آرامش به شما حس ترس و دلهره را توامان بدهد؟ در پرونده امروز، به معرفی معروف‌ترین و البته خاص‌ترین هتل‌های صخره‌ای در جهان می‌پردازیم.

معرفی عجیب ترین هتل های صخره ای جهان

هم صخره، هم آتش‌ فشان فعال؛ نام هتل؟ سنت لوسیا کارائیب

هتل سنت لوسیا با معماری چشمگیرش در یک صخره آتش فشانی سرسبز واقع شده و مملو از چشم‌اندازهایی بر فراز کوه‌های پیتون سنت‌لوسیا و دریای کارائیب میباشد. در این هتل اگر از سوئیت خود بیرون بیایید، می‌توانید غروب خورشید را از تراس تماشا نمایید که در حقیقت مرتفع‌ترین نقطه هتل میباشد. در خور ذکر میباشد که این هتل به دلیل فعال بودن گهگاهی این آتش فشان، یکی از هیجان‌انگیزترین و ترسناک‌ترین هتل‌های صخره‌ای هم به شمار می‌رود.

عجیب ترین هتل های صخره ای

پرطرفدار بین اینفلوئنسرها؛ نام هتل؟ کلیف هاوس ایرلند

کلیف هاوس یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین هتل‌های ایرلند میباشد که به صخره‌ای مشرف به خلیج اردمور چسبیده شده میباشد. طراحی زاویه‌دار تخته سنگ‌ها و ساختمان فوق مدرن این هتل، تضاد چشمگیری را بین دنیای فناوری و طبیعت درست کردن کرده ‌است. همین اتفاق باعث شده برخی از اینفلوئنسرها ساعت‌ها وقت و پول خودشان را در این هتل قشنگ و صخره‌ای قیمت کنند تا عکس‌هایی خاص برای اینستاگرام خود بگیرند.

عجیب ترین هتل های صخره ای

غارنشینی در قرن بیست ‌و ‌یکم؛ نام هتل؟ میستکیو یونان

مجموعه هتل‌های لاکچری میستکیو در یونان در کنار صخره‌های دریایی چشمگیر سانتورینی ساخته شده و دارای چشم‌انداز بی‌نظیری روی تپه سانتورینی و دریای جنوبی اژه میباشد. 18 اتاق این هتل با رنگ سفید طراحی و به شیوه غارنشینی تزیین شده‌اند و دارای چشم اندازهای فوق‌العاده از جزیره میباشد. زیباترین منظره‌ای که در این هتل خواهید دید، تماشای غروب و البته طلوع خورشید میباشد.

عجیب ترین هتل های صخره ای

استخر تماشایی با لبه‌ های صخره‌ای؛ نام هتل؟ سانتا روزا ایتالیا از عجیب ترین هتل های صخره ای

خواهران «موناسترو سانتا روزا» در اواسط دهه 1800 میلادی احتمالا تصور نمی‌کردند که صومعه سخت‌گیر آن‌ها در قرن 21 به یک هتل پرطرفدار تبدیل شود. این هتل متعلق به صومعه قرن هفدهمی است که در بالای یک دهکده ماهیگیری قرار گرفته است. این هتل حتی برای تماشای مناظر طبیعی شگفت‌انگیزش ارزش بازدید دارد.

اگر چه این هتل فقط 9 سال قدمت دارد ولی هم اکنون به عنوان یکی از زیباترین هتل‌ها در ساحل آمالفی شناخته شده و خود را در برابر هتل‌ها و اقامتگاه‌های معروف ایتالیا، مطرح کرده میباشد. هتل «سانتا روزا» به دلیل موقعیت خلوت و دنج و قرار گرفتن در بین صخره‌های توریستی آمالفی و پوزیتانو و استخر تماشایی‌اش که در لبه صخره‌ای، 660 پا بالاتر از دریای تیرن قرار دارد، جزو یکی از برترین هتل‌های صخره‌ای جهان به شمار می رود.

عجیب ترین هتل های صخره ای

خانه‌ای قدیمی از سنگ و چوب؛ نام هتل؟ پست‌رنچ آمریکا

این هتل در حقیقت یک مسافرخانه متعلق به قرن نوزدهم میباشد که بر فراز یال کوهستانی بلندی در کنار اقیانوس آهسته قرار دارد و یکی از رویایی‌ترین مقاصد گردشگری در آمریکاست. اتاق‌های ییلاقی این مسافرخانه قدیمی با تخته ‌سنگ، سنگ‌ مرمر و چوب از هم جدا و طوری طراحی شده‌اند که به طور یکپارچه با چشم‌انداز طبیعی سرسبز با نمای اقیانوس یا کوه ترکیب شوند. این هتل دارای سوئیت‌ هایی به شکل خانه درختی هم هست که می‌توانید اقامت در آن ‌جا را هم به عنوان یک تجربه خاص و فراموش ‌نشدنی، امتحان نمایید.

عجیب ترین هتل های صخره ای

مخفیگاهی با مجسمه های قبیله‌ای؛ نام هتل؟ کیپ ویو کلیفتون آفریقای ‌جنوبی

این هتل که به عنوان مخفیگاهی عالی در کنار صخره‌ها معروف میباشد، «کیپ ویو کلیفتون» نام دارد و دارای چشم‌اندازهای وسیع روی اقیانوس اطلس میباشد. همه اتاق‌های این هتل در آفریقای جنوبی دارای بالکن و چشم‌انداز دریا هستند. هر اتاق دارای تنظیمات خاص و منحصر به فرد میباشد. فضای داخلی یک انتخاب هوشمندانه از خانه‌های ساحلی با وسایل ‌تزیینی آفریقایی و مجسمه‌های قبیله‌ای میباشد.

عجیب ترین هتل های صخره ای

 

صعب‌ العبورترین هتل صخره‌ای؛ نام هتل؟ علیلا جبل‌اخدار عمان

رسیدن به هتل «علیلا جبل اخدار» کار آسانی نیست: این هتل در قله‌ای سخت و نفسگیر در قسمت مرکزی کوه‌های الحجر قرار دارد و تنها از راه خودروهای مخصوص دو دیفرانسیل قابل دسترسی میباشد ولی این راه سخت ارزش رفتن را دارد. در بدو ورود شما در زاویه 360 درجه خود، مناظر کوهستانی بکری را خواهید دید. به جز آن، چشم‌اندازهای دل‌انگیز بر فراز دره 2 هزار متری شما را شوکه و البته هیجان زده خواهد نمود.

از آنجا که مسیر این هتل زیاد صعب‌العبور و از مرکز شهر دور میباشد، واقعاً کارهای زیادی برای انجام دادن به جز کاوش دره‌ها و کشف محیط اطراف خود در این هتل ندارید. شنا نمودن در استخر شفاف، قدم زدن در دره هایی که در آن ها گلاب تهیه میشود و نوشیدن قهوه ترکی به همان شیوه‌ای که 600 سال قبل می‌نوشیدند، از دیگر آپشن های این هتل میباشد. (عجیب ترین هتل های صخره ای)

عجیب ترین هتل های صخره ای

برخاستن خانه ‌های کاهگلی از دل صخره‌ها؛ نام هتل؟ غارها جامائیکا

این اقامتگاه بکر در نگریل جامائیکاست. در این هتل، غارهای فراگیر از سنگ آهک در نزدیک یک فانوس دریایی تاریخی ساخته شده ‌اند. این هتل با 11 سوئیت با سقف کاهگلی که به پیشنهاد می‌رسد از صخره‌های اطراف آن برخاسته است و شبیه روستاهای افسانه‌ای است، خاص‌تر شده است. این اقامتگاه از کلبه‌های سنگی یک و دو خوابه گرفته تا سوئیت‌ها و یک ویلای چهار خوابه زیاد قشنگ که در اعماق جنگل دفن شده میباشد، تشکیل شده و مشرف به دریای کارائیب میباشد. هتل غارها دارای استخری رو به اقیانوس است که موقعیتش را چشمگیرتر می‌کند. هم چنین شما می‌توانید مستقیماً در اقیانوس آکوامارین که فقط چند قدم از کلبه خصوصی شما فاصله دارد ، غواصی نمایید و آدرنالین خود را بالا ببرید.

عجیب ترین هتل های صخره ای

هتلی روی کش‌و‌قوس‌های طبیعت؛ نام هتل؟ سامویی تایلند

بنابر شواهد تاریخی، کوه سامویی و هتلی که روی آن ساخته شده، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های صخره‌ای میباشد. معماری این هتل به گونه‌ای میباشد که انگار اقامت‌کنندگان در آن را به سمت کش‌و‌قوس‌های دست نخورده کنار ساحل غربی می‌کشاند. این هتل پایان تزیینات قشنگ و لوکس را که مورد انتظار میباشد، عرضه کرده و البته خود او هم میبایست از منظره زیبای اقیانوس سپاس‌گزار باشد!

عجیب ترین هتل های صخره ای

سایت سرویس دات کام ؛

بزرگترین مرجع نیازمندی های اینترنتی و تبلیغات رایگان آگهی های اینترنتی در ایران. شما می توانید در هر کسب و کاری که دارید، با درج رایگان آگهی اینترنتی خود در سرویس دات کام ، چند قدم از همکاران خود جلوتر بروید و مسیر پیشرفتتان را هموارتر کنید.

مطالب مرتبط :

اولین هتل یخی دنیا ۳۰ ساله شد

چرا جنگل های استرالیا هنوز در آتش می‌سوزد؟

شبکه اجتماعی برتر جهان کدامند؟

عجیب ترین درخت کریسمس دنیا در فرودگاه لیتوانی

ایران درودی درگذشت + زندگینامه

افزایش حقوق در سال 1401

مضرات بازی های کامپیوتری

حقایقی در مورد تناسب اندام که بیشتر ضرر دارند تا فایده

برای شروع کسب و کار خودمان در منزل از کجا شروع بکنیم؟

فال و طالع بینی

چگونه روحیه شادی داشته باشیم