عوض کردن سبک زندگی برای پولدار شدن

عوض کردن سبک زندگی برای پولدار شدن

عوض کردن سبک زندگی برای پولدار شدن : تی. هارو اِکِر در کتاب «اسرارِ ذهن میلیاردرها» تاکید میکند که «موفقیت مهارتی آموختنی میباشد. اگر می خواهید یک گلف بازِ فوق العاده بشوید، میتوانید چگونگی انجام آن را یاد بگیرید.

اگر می خواهید یک نوازنده ی پیانو فوق العاده بشوید، میتوانید چگونگی انجام آن را یاد بگیرید… اگر می خواهید ثروتمند بشوید، میتوانید چگونگی انجام آن را یاد بگیرید.» در صورتی که می خواهید به پرسش «چگونه پولدار شویم؟» جواب خوبی دهید و یاد بگیرید چطور ثروتمند شوید- چطور پول در بیاورید و چطور ثروت تان را زیاد شدن بدهید و آن را پسندیده تحت کنترل بگیرید، 8 تغییر در سبک زندگی را درنظر داشته باشید.(عوض کردن سبک زندگی برای پولدار شدن)

1. با آدم هایی بگردید که مورد تحسین تان هستند: آندرو کارنیج، که از هیچ آغاز نمود و ثروتمندترین مرد کشور شد، پایان ثروتش را به یک اصل نسبت می دهد:مغز متفکر. ایده ی او این میباشد که دور خودت را از آدم های با استعدادی که هم بینش شما هستند پر نمایید چون چند ذهن خلاق و باهوش اساسا از یک مغز قدرتمندتر میباشد.

به علاوه، ما شبیه آدم هایی می بشویم که با آن ها ارتباط داریم، و همین دلیل میباشد که ثروتمندان یار دارند با افرادی که ثروتمندند ارتباط داشته باشند. میلیاردر خودساخته استیو سیه بولد می گوید، «در اکثر موارد، ثروت خالص تان بازتابِ سطح دوستان نزدیک تان است.

عوض کردن سبک زندگی برای پولدار شدن

در کنار آدم هایی بودن که از شما ثروتمندتر هستند این پتانسیل را در پی دارد که میتوانید فکرتان را گسترش بدهید و درآمدتان را به سرعت زیاد شدن بدهید. واقعیت این میباشد که، در مورد پول ثروتمندان متفاوت از قشر متوسط فکر می کنند، و در جوار آن ها بودن چیزهای فراوانی را می تواند نصیب مان بکند.»

2. یک شغل پاره زمان بگیرید: در صورتی که می خواهید بیشتر تر دربیاورید، یک راه حل ساده آن میباشد که بیشتر تر کار کنید- و شما هنگامی شغل دوم داشته باشید از اینکه اضافه کاری نمایید بیشتر تر پول به دست خواهید آورد. شما خواهید توانست مجموعه ی مهارت های تان را با کار نمودن در زمینه ای متفاوت، فکر نمودن درباره کار در یک بافت اجتماعی متفاوت، و گسترش شبکه ی ارتباطی تان زیاد شدن بدهید.

به علاوه، این فرصتی فوق العاده میباشد برای پول درآوردن از یکی از علایق خاص تان- مثل عکاسی، موسیقی، تدریس خصوصی، یا مربیگری- یا اشتیاق تان را به یک کار کمکی تبدیل نمایید. (عوض کردن سبک زندگی برای پولدار شدن)

کارهایی پردرآمدی را که میتوانید بصورت جانبی انجام بدهید چک نمایید و در مورد چگونگی آغاز یک کار کمکی نوشته های خانمی را بخوانید که نزدیک به 4000 دلار بصورت جانبی در ماه درآمد کسب کرده بود.

3. مدام سرتان توی کتاب باشد: آدم های ثروتمند بیش ترجیح می بدهند آموزش مشاهده کنند تا سرگرم شوند- اگر می خواهید مثل آن ها شوید، دست بکار بشوید و شیرجه بزنید توی کتاب های مربوط به سرمایه گذاری یا تامین مالی شخصی، یا از زندگی نامه ی یک شخص موفق نکته هایی را الگوبرداری نمایید.

سیه بولد می نویسد، «بروید خانه ی یک آدم پولدار و نخستین چیزی که خواهید دید یک کتابخانه ی بزرگِ پر از کتاب میباشد که او برای آموزش خودش در زمینه ی موفق تر شدن از آن ها استفاده کرده است.» مثلا میلیاردر، وارن بافیت، را در پیشنهاد بگیرید که تخمین میزند حدود 80 درصد از وقتش را به مطالعه اختصاص میدهد.

درحالی که ثروتمندان لزوما برای پولدار شدن خیلی به تحصیلات رسمی بهایی نمی دهند- بسیاری از بزرگ ترین آدم های موفق تحصیلات رسمی کمی دارند- آن ها قدر قدرت یادگیری را سال ها پس از اتمام دانشکده می دانند. (عوض کردن سبک زندگی برای پولدار شدن)

4. به انجام کارهایی که یار ندارید خودتان را عادت بدهید: در صورتی که می خواهید ثروت اندوزی نمایید، موفق باشید، یا در زندگی قبل بیوفتید، میبایست خودتان را به بلاتکلیفی و زحمت عادت دهید. آدم های ثروتمند، به گونه ای خاص، راحتی را در بلاتکلیفی می یابند. سیه بولد می نویسد، «راحتی جسمی، روانشناختی، و عاطفی هدف اصلی نگرش قشر متوسط جامعه میباشد.

متفکران جهانی از همان ابتدا می آموزند که میلیاردر شدن آسان نیست و نیاز به راحت بودن می تواند مخرب باشد. آن ها می آموزند که هنگامی در یک حالت بلاتکلیفی قبل می روند احساس راحتی کنند.» اگر می خواهید ثروتمند بشوید میبایست با احساس نا راحتی مشکلی نداشته باشید.

عوض کردن سبک زندگی برای پولدار شدن

اگر مشکل دارید، یاد بگیرید چطور مشکل نداشته باشید، سیه بولد می نویسد: «آدم های بزرگ می دانند برای ثروتمند شدن میبایست بهایی پرداخت، اما اگر از گذراندن درد و رنج های موقت آزرده خاطر نشوند، می توانند برای باقی عمر از ثروت زیاد شان بهره ببرند.»

کاربستِ این نگرش را از امروز با یکی از راهکارهای پیشنهادی سیه بولد آغاز کنید: «فهرستی تهیه کنید از 5 کاری که میبایست امروز انجام دهید و غمگین کننده هستند اما به شما یاری می کنند اندوخته ی مالی خود را صحیح نمایید.»

5. پول تان را به یک حساب پس انداز با سود بالا انتقال دهید: احتمال دارد پولی که در حساب پس اندازتان خوابانده اید به میزان ناچیزی زیاد شدن پیدا میکند. این به خاطر آن میباشد که اکثر ما از بانک های بزرگ استفاده میکنیم که نرخ بهره ی زیاد کمی حدود 0،01 درصد می بدهند.

با این نرخ بهره، اگر شما سرمایه ی 10000 دلاری را به مدت یک سال در حساب پس انداز اصلی تان بخوابانید، بهره ی خالص 1 دلار را دریافت خواهید نمود، و تازه این مبلغ قبل از کسر مالیات میباشد.

یک سپرده ی 50000 دلاری بعد از یک سال فقط 5 دلار بهره خواهد داشت.

اما اگر از یک حساب پس اندازِ با بهره ی بالا در یک بانک داخلی استفاده می نمایید، به لطف نرخ بهره ی 1 درصد، سپرده ی 10000 دلاری تان در طول سال 100 دلار بهره خواهد داشت- و 50000 دلار 500 دلار.

حساب های پس اندازِ با نرخ سود بیشتر تر- بیشتر ترین نرخ موجود 1.25 درصد است- حتی بهره ی بیشتر تری به شما خواهند رساند. قبول، استفاده از یک حساب پس انداز با بهره ی بالا قرار نیست ثروت بادآورده برای تان به ارمغان بیاورد یا یک ساله شما را ثروتمند بکند، اما این روشی آسان برای چند چوق بیشتر تر درآوردن از پولی که به نحو دیگری از آن استفاده نمی شود.

اگر می خواهید برای آغاز کسب بهره های بیشتر تر، از بانک های مرسوم به یک بانک برخط بروید، بیشتر تر درباره حساب های پس انداز با بهره ی بالا مطالعه نمایید و فهرست گزینه های بانکی مگنیفای مانی را بررسی نمایید.

6. زودتر از خواب بیدار شوید: می گویند سحرخیز باش تا کامروا شوی، و امکان دارد پشتِ این گفتاورد حقیقتی نهفته باشد. سحرخیزان از راه جواب دادن ایمیل ها، ورزش نمودن، مراقبه نمودن، یا مطالعه، قبل از آنکه بسیاری از ما حتی ساعت زنگدارمان را خاموش کرده باشیم، از همه پیشی می گیرند و به همین جهت شادتر و سالم تر هستند.

بعضی از قدرتمندترین و موفق ترین آدم ها قدر هر صدایی را که بیدارشان میکند می دانند – اگر اینکار برای آن ها پاسخ داده میباشد، برای شما هم می تواند پاسخ بدهد.(عوض کردن سبک زندگی برای پولدار شدن)

 

7. از پول تان استفاده کنید: یکی از موثرترین راههای کسب پول بیشتر تر از راه سرمایه گذاری آن میباشد، پس اینکار را در اسرع زمان آغاز نمایید. رامیت ستی در پرفروش ترین اثر نیویورک تایمز، «یادتان می دهم که ثروتمند شوید»، می نویسد: «به طور میانگین، میلیاردرها 20% از درآمد داخلی شان را هر ساله سرمایه گذاری می کنند.

عوض کردن سبک زندگی برای پولدار شدن

ثروت آن ها با مبلغی که هر سال به دست می آورند سنجیده نمی شود، بلکه با چگونگی پس انداز و سرمایه گذاری شان در طول وقت سنجیده میشوند. بخش اعظم ماجرا اینجا میباشد که برای سرمایه گذاری نمودن نیازی نیست حتما ثروتمند باشید- فقط میبایست در کنارگذاشتن بخشی از پول تان بصورت منظم و پیوسته کوشا باشید.

هرچه بیشتر تر بتوانید پول کنار بگذارید، بهتر میباشد، اما حتی مقداری اندک هم می تواند در دراز مدت، به لطف بهره ی مرکب، کارساز باشد.» ساده ترین نقطه ی آغاز سرمایه گذاری نمودن در طرح 401(ک) کارفرمایان میباشد. بعد توجهی هم به اختصاص پول تان به یک بیمه ی بازنشستگی مرسوم یا خویش فرما داشته باشید، حساب های بازنشستگی فردی با محدودیت ها و ساختارهای مالیاتی متفاوت- که انتخاب هر یک از آن ها به درآمدتان و مسائل مالیاتی بستگی دارد.

اگر هنوز پولی برای تان باقی مانده میباشد و تشنه ی سرمایه گذاری آن هستید، میتوانید درمورد ی صندوق های شاخص کم قیمت، که وارن بافیت نظر میدهد، تحقیق نمایید و به روشهای سرمایه گذاری برخطی که «مشاوران روباتیک» نامیده میشوند نگاهی بیندازید. برای کسب اطلاعات بیشتر تر قبل از آغاز درمورد ی اصول اولیه ی اینکار مطالعه نمایید.

8. هدف هایی تعیین نمایید و دستیابی به آن ها را در ذهن تان مجسم کنید: اگر می خواهید بیشتر تر پول در بیاورید، میبایست هدفی مشخص داشته باشید و بعد طرح مشخصی برای نحوه ی رسیدن به آن هدف داشته باشید. پول از آسمان نمی بارد، میبایست برای به دست آوردنش سعی نمایید.

اِکِر تاکید می کند:ثروتمندان متعهد میشوند که به ثروت دست یابند. اینکار تمرکز، جربزه، دانش، و سعی زیاد می خواهد و اگر اهداف صحیح و بینشی روشن داشته باشید شدنی است:“دلیل شماره ی یک اکثر افرادی که به خواسته های شان نمی رسند این است که آن ها نمی دانند چه میخواهند. ثروتمندان به طور کامل به وضوح می دانند که خواهان ثروت هستند.”

برای درآمد و ثروت خالص سالانه ی تان آن چه را اِکِر “بازی رسیدن به هدف” می نامد روی کاغذ پیاده نمایید. هنگامی برای رسیدن به این هدف ها چهارچوب زمانی مشخص می نمایید، واقع بین باشید، اما در ضمن، بزرگ فکر نمایید و از به چالش کشیدن خودتان نترسید.

سایت سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های تبلیغات رایگان، نیازمندی های رایگان، آگهی رایگان اینترنتی و … به شما عزیزان می باشد. با درج آگهی خود در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

—————————————————————–

مطالب مرتبط: