مزایای تبلیغات تلویزیونی

مزایای تبلیغات تلویزیونی

مزایای تبلیغات تلویزیونی

1 – خلاقیت

مزایای تبلیغات تلویزیونی : تلویزیون بیشترین خلاقیت را در اختیار سازنده تبلیغ قرار میدهد، تا پیام خود را بخوبی منتقل بکند. با دوربین فیلمبرداری میتوانید بیننده را به هر جایی برده و تصاویر دلخواه را نمایش بدهید. مثلا میتوانید بیننده را به داخل کارخانه خود برده و کیفیت تولید را به او نشان بدهید.

2- اعتبار

تبلیغات در تلویزیون بلافاصله به محصول یا خدمات اعتبار خاصی می بخشد. محصولی که در تلویزیون تبلیغ میشود از محصول های رقبا متمایز میشود و در ذهن مشتری از جایگاه بهتری برخوردار میشود.

3- تماشاگران علاقه مند تلویزیون

با این که بسیاری از بینندگان تلویزیون هیچ علاقه ای به تماشای تبلیغات تلویزیونی ندارند، اما روزانه ساعتها در معرض این تبلیغات هستند. آیا شخصی را می شناسید که روزانه چند ساعت تلویزیون تماشا بکند و تبلیغات مختلف را ندیده باشد؟

4- انتخاب آسان بازار هدف

با تبلیغات تلویزیونی در وقت متناسب، براحتی میتوانید بازار هدف مورد پیشنهاد را برگزینید. اگر محصول شما مختص کودکان میباشد ، مسلما با پخش تبلیغ در برنامه کودک به مشتریان موردنظر دسترسی خواهید داشت. اگر محصول شما مربوط به آشپزخانه میباشد، این تبلیغ می تواند در بین برنامه های مورد علاقه خانمها همچون آموزش آشپزی پخش شود.

مزایای تبلیغات تلویزیونی

5- نتایج سریع

تبلیغات تلوزیونی بلافاصله تاثیر خود را نشان میدهد. اگر در تبلیغ، از حراجی ویژه صحبت می نمایید ، پس از یکساعت میتوانید منتظر مراجعه مشتریان به فروشگاه باشید. در بازی فوتبال تیم ایران با کره ، آقای خیابانی یکساعت پیش از شروع بازی اعلام نمود که ورزشگاه خالی میباشد و از مردم خواست تا به ورزشگاه آزادی بیایند. در شروع بازی ورزشگاه تقریبا پر شده بود! بله این قدرت تبلیغات تلویزیونی میباشد.

 

6- ضریب نفوذ بالا

تبلیغات روزنامه و مجلات نمی توانند براحتی در دوردست ترین نقاط کشور نفوذ کنند. اما تلویزیون ضریب نفوذ زیاد بالایی دارد و از پیشنهاد محدوده جغرافیایی، محدودیتی ندارد.

7- زیاد شدن فروش فروشگاهی

آمار نشان داده میباشد که مشتریان در هنگام خرید از فروشگاه ، معمولا برترین گزینه ها را نمی خرند. بلکه آن محصولاتی را می خرند که با آنان آشنا هستند. تبلیغات تلویزیونی نقش مهمی در آشنا ساختن مشتری با محصول دارد.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج آگهی رایگان،آگهی اینترنتی رایگان و … به شما عزیزان می باشد.

جهت درج آگهی رایگان به قسمت افزودن آگهی مراجعه نمایید.

——————————————————————————–

مطالب مرتبط: