نوع لباس بچه گانه ضد حساسیت

نوع لباس بچه گانه ضد حساسیت

نوع لباس بچه گانه ضد حساسیت : ممکن میباشد شما هم به زودی صاحب فرزندی بشوید و یا مدتی میباشد که فرزندتان به دنیا آمده میباشد در هر دو گونه میبایست به این نکته توجه داشته باشید که اصلی ترین نیاز کودک از بدو تولد پس از شیر، پوشاک متناسب میباشد.

خرید لباس بچه گانه در هر سنی که باشد میبایست با دقت خاصی انجام شود زیرا پوست بچه ها نسبت به بزرگسالان از حساسیت بیشتری برخوردار میباشد و میبایست به این نکته دقت فراوانی شود تا پوست کودک دلبند شما از آسیب های احتمالی به دور باشد.
ویژگی هایی که یک لباس بچه گانه ضد حساسیت میبایست آنان را داشته باشد برای آَشنایی بیش شما پدران و مادران عزیز در ذیل بصورت خلاصه آورده می شود:

نوع لباس بچه گانه ضد حساسیت

پارچه نخی پنبه ای:

یکی از برترین و متداول ترین نوع پارچه برای لباس بچه گانه ضد حساسیت پارچه نخی میباشد زیرا این مدل از پارچه سازگاری بیشتری با پوست لطیف بچه ها داشته و راحتی بیشتر کودک را فراهم می کنند. از دیگر فواید استفاده از پارچه ای نخی برای لباس بچه گانه ضد حساسیت شست و شوی راحت تر آنان میباشد.

 

پارچه های پشمی :

لباس هایی که با استفاده از پارچه های پشمی ساخته می شوند متناسب فصل زمستان هستند. لباس پشمی میبایست در عین گرم نگهداشتن کودک از نرمی و لطافت خاصی برخوردار باشد این گونه لباس ها دارای ویژگی برش و دوخت راحت به همراه تنوع رنگ بالا می باشند.

ترکیب نخ و پلی استر:

لباس هایی که از جنس نخ و پلی استر تولید می شوند عمر بالاتری داشته چروک نمی شوند و شست و شوی آنان به راحتی انجام میشود . این مدل لباس ها دارای هزینه کمتری نسبت به سایر لباس بچه گانه داشته و صرفه اقتصادی بالایی دارند.

پارچه مخملی : (نوع لباس بچه گانه ضد حساسیت)

در صورتی که مایل به خرید لباس بچه گانه پاییزی هستید از لباس های با جنس مخمل استفاده نمایید زیرا این مدل لباس تنها مخصوص این فصل میباشد.

نوع لباس بچه گانه ضد حساسیت

پارچه ساتن :

ساتن پارچه ای میباشد که برای لباس های مجلسی بکار برده می شود و متناسب مهمانی میباشد این مدل لباس ها برای جایگزینی با لباس های راحتی روزانه اصلا توصیه نمی شوند چرا که مراقبت بالایی را می طلبند و راحتی زیادی به کودک شما نمی بدهند.

لاکرا :

لباسی که با پارچه لاکرا دوخته شده باشد بیشترین راحتی را برای کودک شما به ارمغان خواهد آورد و می تواند جایگزین مناسبی برای شلوار و لگ بچه گانه برای کودک شما باشد.

————————————————–

مطالب مرتبط: