چگونه با سایت نیازمندیها خرید و فروش انجام بدهیم ؟

چگونه با سایت نیازمندیها خرید و فروش انجام بدهیم ؟

چگونه با سایت نیازمندیها خرید و فروش انجام بدهیم ؟

همه ما در منزل و محل کارمان یا مغازه هایمان وسایلی داریم که فقط آن‌ها را خریده‌ایم و هیچ استفاده‌ای هم از آن ها نکرده‌ایم! البته شاید یک بار برای امتحان از آن‌ها استفاده کرده باشیم !

این وسایل صد درصد سالم هستند ولی بی استفاده مانده‌ اند! چون خیلی از ما موقع خرید به نیازمان توجهی نداریم و فقط چون از وسیله ای یا لباسی خوشمان آمده یا برای مان تازگی داشته است آن را می خریم !

ولی هنگامی از خرید برمیگردیم و آن را دوباره برانداز میکنیم میبینیم که از آن خوشمان نیامده و اصلا علاقه‌ای به ان وسیله یا لباس نداریم و ترجیحا آن را از جلوی چشم‌مان هم دور می‌کنیم تا حتی یاد خریدن آن و قیمتی که برایش پرداخته‌ایم هم نیافتیم .

از این دست خریدهای غلط و اشتباه برای بیش ما اتفاق افتاده میباشد و اگر بتوانیم هزینه همه آن ها را محاسبه کنیم مطمئنا پول زیادی میشود که اگر به گذشته بر می‌گشتیم به دلیل همین قیمت فراوان هرگز این خریدهای بیهوده را انجام نمی دادیم . ولی چاره چیست؟

چگونه با سایت نیازمندیها خرید و فروش انجام بدهیم ؟

تبلیغات رایگان اینترنتی (خرید و فروش)

چگونه دوباره می‌توان این پول را برگرداند و پشیمانی حاصل از خرید این همه وسیله یا لباسی را که از آن استفاده نکرده‌ ایم و هیچ گاه هم از آن‌ها استفاده نخواهیم کرد را جبران کرد ؟ نا گفته نماند که از این دست خرید ها باز هم برای ما اتفاق می افتد چون همیشه اگر گوشه و کنار خانه و محل کارمان را بگردیم ده‌ها وسیله و لباس جدید و دست نخورده پیدا می‌کنیم و که زیاد هم ارزشمند هستند .

به پایان این وسایلی که خودمان خریده ایم وسایلی یا لباس هایی که دیگران برای مان خریده‌اند یا به ما هدیه داده‌اند را هم اضافه نمایید چون برای خیلی از افراد این اتفاق می‌افتد که چیزی را هدیه می‌گیرد که یار ندارد یا به آن نیازی ندارد یا همچون همان وسیله را دارد!

بنابراین این هدیه برایش هیچ کاربردی جز افتادن در گوشه خانه یا هر جای دیگری را ندارد ! همه این‌ها یعنی هدر دادن پولی که برای به دست آوردن آن زحمت می‌کشیم و انرژی و وقت می‌گذاریم طبیعتا اگر می‌توانستیم این پول را دوباره برگردانیم آن را در جای صحیح خودش استفاده می‌کردیم .

درج آگهی رایگان در وبسایت نیازمندی‌ها

آیا راهی برای جبران این هزینه‌ها و بازگرداندن این پول وجود دارد ؟ بله وجود دارد! آن هم درج آگهی رایگان در وبسایت نیازمندی‌ها میباشد سایتی مثل سرویس دات کام که همه افراد می‌توانند در آن هر چیزی را خرید و فروش کنند می‌توان با درج آگهی رایگان فروش این وسایل یا لباس‌های جدید ولی بدون استفاده برای ما آن‌ها را از راه وبسایت نیازمندی‌های سرویس دات کام فروخت و وسایلی را که واقعا به آن‌ها نیاز داریم را با هزینه پایین‌تر از میان کالاهایی که کسانی مثل خودمان آن ها را آگهی کرده‌اند بخریم .

چگونه با سایت نیازمندیها خرید و فروش انجام بدهیم ؟

با اینکار هم خانه و محل کارمان را خلوت و مرتب می‌کنیم ‌ هم پولی را که برای خرید این وسایل صرف کرده‌ایم باز می‌گردانیم و هم از هدایایی که دیگران به ما داده‌اند ولی برای ما کاربردی ندارند برترین استفاده را کرده‌ ایم .

طبیعتا برای ساخت هر وسیله کالا لباس و هر چیز دیگری از منابعی استفاده شده است و اگر این وسایل استفاده نشوند همه هزینه‌ای که برای ساخت آن‌ها پرداخته شده است ازبین می‌رود و اسراف می‌‌شود .

آموزش تصویری نحوه ثبت آگهی رایگان (تبلیغات رایگان)

جبران همه این‌ها با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است کافی است با گوشی موبایل یا کامپیوتر و لپ تاپتان به اینترنت متصل بشوید و وارد وبسایت یا اپلیکیشن سرویس دات کام بشوید و هر چند آگهی که نیاز دارید را بصورت به طور کامل رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای درج نمایید.

قبل از آن چند تصویر با همان گوشی موبایلتان از کالایی که می‌خواهید آن را در وبسایت نیازمندی‌ها سرویس دات کام آگهی نمایید بگیرید و در آگهی‌تان ثبت نمایید. (خرید و فروش)

هم چنین اطلاعات تماستان را ذکر نمایید تا خریداران از همان راهی که می‌خواهید با شما تماس بگیرند می‌توانید راه‌های ایمیل تماس تلفنی پیامک یا حتی تلگرام را برگزینید و از همان راه هم پاسخگوی خریداران باشید!

بعد از فروش این کالاها می‌توانید برای پولی که از این خرید و فروش به دست آورده‌اید برنامه‌ای داشته باشید! آن را پس انداز نمایید یا برای کارهای لازم صرف نمایید . بسیاری از افراد هستند که با خرید و فروش در وبسایت نیازمندی‌های سرویس دات کام درآمد خوبی کسب کرده‌اند و توانسته‌اند در کار موفق عمل کنند .

چون اینکار نه هزینه‌ای برای کاربران دارد و نه نیاز به صرف وقت و انرژي زیادی دارد تنها چند کلیک و چند تصویر و درج آگهی رایگان که نتیجه‌اش می‌شود کسب پول و درآمد .

———————————————————————————

مطالب مرتبط: