چگونه میز ناهارخوری بهتری انتخاب کنیم

چگونه میز ناهارخوری بهتری انتخاب کنیم

چگونه میز ناهارخوری بهتری انتخاب کنیم : 

قطعا اندازه و اشکال مختلفی از میزهای ناهارخوری وجود دارند ولی کدامیک از آنان برای شما متناسب خواهد بود؟ طبیعتا اینکه میز شما چه شکلی داشته باشد اهمیت زیادی دارد ولی میبایست به این نکته هم توجه داشته باشید که انتخاب شما میبایست با فضای موجود هم مناسب باشد.

فرقی نمی بکند برای اینکار چقدر می خواهید قیمت کنید؛ این ست ناهارخوری چه گران چه ارزان قرار میباشد برای شما کاربردی بوده و از لحاظ زیبایی و راحتی هم نیاز شما را تأمین بکند.

1. میز ناهارخوری محکم انتخاب کنید!

اگر می خواهید میز و صندلی داشته باشید که در جشن ها و مهمانی ها یا با وجود داشتن بچه های کوچک و بازیگوش در خانه مدت زیادی برای شما دوام بیاورد، میزهای چوبی (چوب طبیعی مثل گردو، افرا، بلوط و …) برترین گزینه هستند. چوب های کامپوزیت همچون چوب های چندلا و ام دی اف مقاوم و مقرون به صرفه هستند ولی به محکمی چوب های طبیعی نیستند.

چگونه میز ناهارخوری بهتری انتخاب کنیم

2. شکل میز را طوری برگزینید که به هر فضایی بخورد!

میزهای گرد برای فضاهای کوچکتر زیاد مناسبند. چیدمان صندلی ها در گرداگرد آن ها راحت تر میباشد و می توانند حتی صندلی های بیشتری را در مواقع لازم جای بدهند. در صورتی که میزهای مستطیلی به دلیلی پایه ها و اضلاع شان از این انعطاف پذیری برخوردار نیستند.

3. شیشه روی میز ناهارخوری را دریابید! (چگونه میز ناهارخوری بهتری انتخاب کنیم)

میزهای شیشه ای همیشه محبوب بوده اند زیرا با انواع سبک های دکوراسیون هماهنگی دارند. سطح براق آن ها برای فضاهایی که نیاز دارند بزرگ تر و روشن تر به پیشنهاد برسند به خوبی عمل میکند. شیشه هایی که امروزه در سطح این میزها بکار می رود مقاوم به ضربه و خراش بوده و امن هستند. ضمن این که میتوانید شیشه ها را در انواع رنگ ها برگزینید.

میزهای شیشه ای همیشه محبوب بوده اند زیرا با انواع سبک های دکوراسیون هماهنگی دارند. اگر می خواهید جذابیت چوب و شیشه را در کنار هم داشته باشید میتوانید بر روی سطح میز ناهارخوری چوبی خود، یک صفحه شیشه ای هم داشته باشید که هم چوب میز را از آسیب حفظ میکند و هم برق خاصی به فضا می بخشد.

چگونه میز ناهارخوری بهتری انتخاب کنیم
4. با میز ناهارخوری سفید مهمانانتان را تحت تأثیر قرار دهید!

اگر می خواهید میز ناهارخوری شما در دکوراسیون منزل تان بدرخشد، ست های ناهارخوری سفید رنگ و کلاسیک بهتر میباشد. رنگ سفید همیشه جذاب بوده و دارای قدرت زیادی به خصوص در یک فضای کلاسیک امروزی میباشد. شاید تصور نمایید انتخاب خوبی از لحاظ تمیزی نباشد اما اگر جنسی برگزینید که مرغوب بوده و به راحتی تمیز شود، از تصمیم خود پشیمان نخواهید شد.

5. اگر اجاره نشین هستید، این میزها را بخرید!

اگر در خانه اجاره ای زندگی می نمایید، میز و صندلی برگزینید که مکان به جایی آن آسان باشد. میزهای چند تکه که قطعات آن ها قابل باز شدن میباشد، برترین گزینه هستند. ضمنا بهتر میباشد سبکی و سنگینی آن ها را هم در پیشنهاد بگیرید و جنس هایی برگزینید که حمل آن ها آسان باشد.

6. راحتی صندلی غذاخوری را فراموش نکنید!(چگونه میز ناهارخوری بهتری انتخاب کنیم)

صندلی ها هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. صحیح میباشد که در هنگام میل غذا وقت کوتاهی را روی این صندلی ها می نشینید ولی همین وقت کوتاه از اهمیت زیادی برخوردار میباشد و شما میبایست از راحتی کافی در هنگام میل غذا برخوردار باشید.

صندلی های مبلی علاوه بر تأمین راحتی شما، در مواقعی که مهمان دارید می توانند به عنوان مبل اضافی در فضای نشیمن بکار روند.

چگونه میز ناهارخوری بهتری انتخاب کنیم

 

——————————————–

مطالب مرتبط: