کاربرد اصلی برند دیجیتال

کاربرد اصلی برند دیجیتال

کاربرد اصلی برند دیجیتال

قبل از این مطلب برای شما گفتیم که برندسازی دیجیتال چیست و چرا میبایست به آن روی بیاورید.همچین از مهم ترین فواید برند سازی دیجیتال هم برای شما صحبت کردیم.ولی در ادامه این مطلب به بررسی ۲ نمونه از مهم ترین کاربرد برند دیجیتال خواهیم پرداخت.تا شما بدانید که این برند ها را در کجا میبایست توسعه بدهید.

1. آرم

یک آرم همان تصویری میباشد که مشتری میبایست پیش از هر چیز از برند شما در ارتباط باشد. به دیزنی فکر نمایید و گوش موش را می بینید. فکر می نمایید اپل و شما فورا یک میوه روشن.

آرم ها میبایست با شخصیت و ارزش های کسب و کار ، صنعت و مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشند. اگرچه شما نمی خواهید خیلی چشمک بزنید ، طراحی لوگوی شما میبایست به اندازه کافی به یاد ماندنی باشد تا جلوه ای را به مکان بگذارد ، ولی آنقدر پیچیده نیست که اعضای مخاطب آن را در میان موانع روزانه تصاویری که از راه اینترنت می خورند ، به خاطر نمی آورند.

با تعریف مارک خود آغاز کنید: آیا شما مدرن و مینیمالیستی هستید؟ یکپارچه سازی با سیستم عامل و پرنعمت؟ سرگرم کننده و دمدمی؟ آیا شما یک آرم wordmark را فقط با متن یا چیزی که بیش عکس یا نماد مستقر باشد تصور می کنید؟

 

به آرم های موجود در صنعت خود نگاهی بیندازید تا ببینید رقبای شما چه کاری انجام می بدهند. و تئوری رنگ را فراموش نکنید: رنگ متناسب آرم می تواند شما را مجزا بکند و روحیه را تنظیم بکند. این طرح رنگی میبایست در بین مواد مارک تجاری شما استاندارد باشد.

آرم میبایست در پایان ابعاد متناسب برای همه مواد نام تجاری شما باشد: سربرگ ، کارت ویزیت ، بیلبورد. ولی به یاد داشته باشید: سیستم عامل های دیجیتال به اندازه های خاص و تصویربرداری نیاز دارند. شما میبایست یک آرم طراحی نمایید که به خوبی در تصویر پروفایل ، تصویر روی جلد ، هدر ایمیل ، دکمه برنامه و موارد دیگر کار بکند.

یک آرم نخستین توقف شما در راه رسیدن به یک برند عالی دیجیتال میباشد. ولی نگران نباشید ، ما همه چیزهایی را که شما نیاز دارید برای دیدن یک آرم کامل در راهنمای نهایی ما برای طراحی آرم ، دریافت کرده ایم.

2. وب وبسایت

دومین کاربرد برند دیجیتال استفاده در وبسایت هاست .اگر آرم شما علامت کسب و کار شماست ، وبسایت شما محل فروشگاه دیجیتال شماست. هنگامی مشتری می خواهد از مکانهای آجر و ملات شما ، ساعت کار شما ، لیست کالاهای شما یا اطلاعات تماس شما مطلع شود ، آنان نمی توانند از راه دفترچه تلفن حفر کنند. آنان وبسایت شما را در Google قرار می بدهند ، جایی که انتظار دارند اطلاعات را سریع و آسان بیابند.

وبسایت های کارآمد ساده و آسان برای حرکت هستند. طراحی ساده و سازگاری برند را با یک طرح رنگی محدود که منطبق با آرم شما است ، حفظ نمایید. نام تجاری و جزئیات لازم خود را با قلم های جسورانه و خوانا جلوه بدهید. صفحات را بصورت مختصر و دقیق حفظ نمایید و کاربران را با TMI وارد نکنید. سریعترین راه برای متوقف نمودن کلیک نمودن مشتری احتمالی ، دفن اطلاعات لازم میباشد.

وبسایت شما هم چنین میبایست دارای یک ساختار پیوندی “crawlable” باشد ، به این معنی که انسان ها و موتور های جستجو می توانند با سهولت به کلیه اطلاعات ارائه شده در وبسایت حرکت کنند. با همین اشاره ، این محتوا میبایست بوسیله موتور های جستجو به راحتی قابل نمایه سازی باشد (بعداً درمورد این مورد) ، بنابراین محتوای شما در شمع لجن اینترنت گم نمی شود.

سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه درج آگهی رایگان، نیازمندی های رایگان و … به شما عزیزان می باشد.

با درج آگهی خود در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهد هزاران کاربر قرار دهید.

———————————————————————–

مطالب مرتبط: