کسب درآمد از طراحی وبسایت

کسب درآمد از طراحی وبسایت

کسب درآمد از طراحی وبسایت : یکی دیگر از ایده هایی که میتوانید در منزل راه اندازی نمایید. کسب درآمد از طراحی وبسایت میباشد. شما میبایست اصول طراحی وبسایت را بدانید و یاد بگیرید و پروژه طراحی وبسایت دیگران را در منزل انجام دهید.

شاید در اول فکر نمایید که برای کسب درآمد از راه طراحی وبسایت حتما میبایست برنامه نویسی و یا حتی کد نویسی بلد باشید ولی اصلاً اینطور نیست.

شما بدون برنامه نویسی و کد نویسی هم میتوانید برای دیگران وبسایت طراحی نمایید.

طراحی وبسایت اصلا کار سخت و دشواری نیست و شما میبایست کار با وبسایت ساز وردپرس را یاد بگیرید. وردپرس یک وبسایت ساز به طور کامل حرفه‌ای میباشد که این امکان را به شما می دهد بدون حتی یک خط کدنویسی و برنامه نویسی وبسایت طراحی نمایید.

منابع زیادی برای یادگیری وردپرس وجود دارد که میتوانید از آنان استفاده نمایید.

شاید فکر کنید که قیمت طراحی وبسایت چقدر است؟ (کسب درآمد از طراحی وبسایت)

اگر شما وردپرس و کار با ابزارهای آن را کامل یاد بگیرید خیلی ساده و راحت میتوانید در کمتر از چند ساعت وبسایت های حرفه ای فروشگاهی، خبری و شرکتی طراحی نمایید. و بابت هر پروژه چندین میلیون تومان پول بگیرید.

کسب درآمد از طراحی وبسایت

شاید این پرسش درون ذهنتان درست کردن شود که قیمت طراحی وبسایت چقدر است؟ و برای طراحی یک وبسایت حرفه ای چقدر وقت نیاز داریم؟

قیمت طراحی وبسایت با وردپرس از 1 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان و یا حتی بیش میباشد.

البته هزینه طراحی وبسایت به خودتان بستگی دارد که بابت هر پروژه چقدر دریافت نمایید. ولی برای این که بتوانید یک وبسایت حرفه ای را راه اندازی نمایید با روزانه دو تا سه ساعت کار نمودن می توانید نهایتاً ۴ روزه یک وبسایت حرفه ای را با پایان امکانات به مشتریان تحویل دهید.

یعنی شما اگر ۶ ساعت در روز کار نمایید دو روزه پروژه طراحی وبسایت تان را تحویل می بدهید.

البته باز هم همه چیز به خود شما بستگی دارد که چقدر روزانه وقت بگذارید.

ولی برای یک پروژه معمولی نهایتاً با روزی ۲ الی ۳ ساعت کار نمودن میتوانید پروژه را یک هفته ای تحویل دهید و بابت همان پروژه چندین میلیون تومان پول را دریافت نمایید.

اگر از این مدل کسب و کار خانگی خوشتان می آید نظر میکنم حتما این مدل را راه اندازی نمایید.

اگر قصد دارید که طراحی وبسایت را بدون برنامه نویسی و کد نویسی بصورت کامل و جامع یاد بگیرید میتوانید در دوره آموزش طراحی وبسایت ما شرکت نمایید چون بصورت کامل به شما یاد خواهیم داد که چگونه وبسایت های فروشگاهی، خبری و حتی شرکتی طراحی نمایید .


مطالب مرتبط: