کفش های کلاسیک چه ویژگی هایی دارند؟

کفش های کلاسیک چه ویژگی هایی دارند؟

کفش های کلاسیک چه ویژگی هایی دارند؟به گونه کلی می‌توان کفش‌های کلاسیک را این گونه تعریف نمود :
دارای ظاهر ساده‌ و ظریف یا به شکل ظریف تزئین شده ، که حس بزرگی و قدرت را اشاعه می‌کندهمه‌ی کفش‌های موجود در حالا حاضر از چند نوع اساسی می آیند.

تاریخچه‌ی کفش‌های کلاسیک 

تاریخ آغاز طراحی‌های کفش کلاسیک به قرن نوزدهم در پایتخت‌های کشورهای اروپایی باز می‌گردد ظهور نخستین مجلات مُد که درست کردن حس رقابت در طراحی کفش را بین طراحان کفش راه انداخت به بین سال‌های ۱۸۸۰ تا ۱۸۸۹ بازمی‌گردد.

می‌توان گفت طراحی‌های گوناگون از آن سال به بعد بود که در عرصه‌ی جهانی اتفاق افتاد .هر چند که با روند سریع رشد اصلاحات کمی انجام شد .

انواع کفش کلاسیک

کفش های کلاسیک را می‌توان به انواع : کفش‌های بندی نظیر ( آکسفورد ، دربی ، بلکرس ، بوداپستر و چکمه‌های مردانه ) کفش‌های سگک‌دار نظیر مانک استرپ و کفش‌های روکش‌دار نظیر لوفر ،moccasin و boat shoe تقسیم نمود .
تولید کفش‌های کلاسیک یک سنت استوار است

وقتی که به فرایند پشت صحنه‌ی تولید کفش‌های کلاسیک نگاه می‌کنید عنصر چرم باکیفیت زیاد لازم بوده .
تاریخ تولید کفش‌های کلاسیک را که دنبال نمایید متوجه می‌شوید که فرایند تولید این دست کفش‌ها به سختی تغییر پذیر بوده میباشد.

دستور عمل‌های محافظت و مراقبتی از کفش نیست از ابتدای تولید این کفش‌ها هم تقریبا بدون تغییر باقی مانده میباشد .

با گذشت وقت از لحاظ ظاهر بیرونی این کفش‌ها به شدت چشم‌گیر تر شده‌اند و از لحاظ سیستم داخلی کفش هم آیتم‌های مراقبتی از کفش و استفاده از متریال‌های متناسب و استاندارد هم به خوبی رعایت شده اند .

معرفی معروف‌ترین کفش‌های کلاسیک (کفش های کلاسیک چه ویژگی هایی دارند؟)

کفش‌های آکسفورد در اواخر سال ۱۸۳۰ در آکسفورد انگلستان تولید شد. آنان به این ترتیب به کفش انگلستان هم معروف هستند. علاوه بر این، آنان ظریف ترین نوع کفش مردان را در پیشنهاد گرفته اند.

آندره كوستولانی، متخصص بزرگ مالی، جادوگر کفش‌های دربی بود. او نه تنها خود بلکه لژیون‌های طرفداران دربی این مدل راحت و قشنگ را یکی از محبوب ترین کفش‌های اروپا می‌دانند.

————————————————————————————–

مطالب مرتبط :