کمپین تبلیغاتی رایگان

کمپین تبلیغاتی رایگان

کمپین تبلیغاتی رایگان : کمپین تبلیغاتی رایگان واژه کمپین در سال های اخیر زیاد بکار برده میشود. دلیل آن هم رشد استفاده از فضای مجازی برای کارهای تبلیغاتی و جمعی است. ( کمپین تبلیغات )

واژه کمپین در لغت به معنی پویش و کارزار است و در حوزه تبلیغات به آن کمپین تبلیغاتی یا برنامه جامع تبلیغات می گویند.

کمپین تبلیغاتی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

یک کمپین شامل مجموعه ای از فعالیتهای هدفمند میباشد که بصورت منظم، اجرا و پیگیری میشود.

کلیه فعالیتهای کمپین به گونه ای طراحی و سازمان دهی شده میباشد که از راه فرستادن پیام های مشخص، متوالی و تکرارپذیر به مخاطبان هدف، منجر به تاثیر پذیری آنان شده و نگرش آنان را نسبت به یک محصول خاص یا یک جریان سیاسی تغییر دهد.

این تأثیرگذاری از راه ابزارهای ارتباط جمعی و رسانه های تاثیرگذار گونه گرفته و به دنبال آن واکنش های مورد انتظار به وجود خواهد آمد.

در واقع یک کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از برنامه های مستقل ولی هماهنگ میباشد که پایان حوزه های تبلیغاتی، رسانه ای، پیشبردی و روابط عمومی در مورد یک کالا، خدمت یا بنگاه اقتصادی را در رسانه های مختلف صوتی، تصویری، چاپی و محیطی پوشش میدهد.

هدف های کمی و کیفی

به صورتی که با یک محتوا و مضمون مشترک، ولی پیام های گوناگون و متنوع در یک دوره زمانی معین و با بودجه ای مشخص برای دستیابی به هدف های کمی و کیفی معین طراحی و اجرا میگردد.

برنامه کمپین تبلیغاتی، طرح اولیه یا قبل نویسی میباشد که مراحل طراحی و اجرای یک برنامه پایان عیار ارتباطات بازاریابی را شامل میشود که شرح وظایف و اقدامات را در هر مرحله از برنامه توسعه فروش یک محصول مشخص میکند.

یک معنای کمپین تبلیغاتی، استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است.

به این گونه که یک پیام یکسان که از راه رسانه های مختلف که در برخی مواقع ثابت هستند، به اشتراک گذاشته میشود.

کمپین چه کمکی به ما میکند ( کمپین تبلیغات )

کمپین های بازاریابی به صاحبان کسب و کار یاری میکند تا برترین استراتژی های پیشبرد فروش را برای محصول های و خدمات شرکت شناسایی کنند.

چه نظر محصول های یا خدمات دهید یا برنامه ای برای ترفیع محصول خود داشته باشید، کمپین بازاریابی می تواند شما را از راه فرآیندها هدایت بکند.

گسترش کمپین تبلیغاتی

پیش از این که کمپین تبلیغاتی خود را گسترش بدهید، میبایست جایگاه شرکت خود را در بازار و جایگاهی که می خواهید به آن دست یابید را مشخص نمایید.

بعدا کمپین تبلیغاتی خود را به گونه ای طراحی نمایید که ارزش ها، ویژگی ها و مزایای محصول های یا خدمات شما پیش از برگزاری کمپین حفظ شده و حتی زیاد شدن یابد.

به یاد داشته باشید کمپین تبلیغاتی بخشی از فرآیند طراحی کمپین بازاریابی میباشد که تمرکزش بر انتشار پیام تبلیغاتی شرکت میباشد.

بنابراین میبایست این سه نکته را لحاظ کنید ( کمپین تبلیغاتی رایگان )

کمپین تبلیغاتی رایگان

1. باید خدمات و محصولاتتان را بازشناسی کنید

 باید خدمات و محصولاتتان را بازشناسی کنید.

شرحی از خصوصیات و مزایای محصولات و خدمات تان، مزیت رقابتی شما نسبت به رقبا، تمرکز بر خصوصیات کلیدی مثل هزینه گذاری، تمرکز و توجه به چگونگی درست کردن ارزش افزوده نسبت به رقبا تهیه نمایید.

به عبارت دیگر دانستن این موضوع که شما قصد دارید چه چیزی را بفروشید و چرا مردم میبایست آن را بخرند، زیاد مهم میباشد.

2. توجه به بازار هدفی که می خواهید( کمپین تبلیغاتی رایگان )

 توجه به بازار هدفی که می خواهید شرکت و محصول های خود را آن جا معرفی و درست کردن تقاضا نمایید.

تعیین این که چه دسته ای از خریداران تمایل بیشتری به خرید محصولتان دارند و بعد تعیین و دسته بندی پرسونای مشتریان هدف با در پیشنهاد گرفتن ویژگی های جغرافیایی، سن، جنس، خانواده، درآمد، موقعیت جغرافیایی، سبک زندگی، الگوی خرید، هدف های خرید و علائق و در نهایت این که رشد و پیشرفت کار شما را چه کسی هدایت خواهد نمود.

3. پیام خود را متمایز نمایید.

 پیام خود را متمایز نمایید. اینکار باعث میشود هم پیام و تبلیغ شما در ذهن او باقی بماند و هم بصورت آگاهانه و ناخودآگاه در تصمیم گیری خرید او اثر بگذارید.

سرویس دات کام

سایت سرویس دات کام آماده خدمات رسانی در زمینه های تبلیغات رایگان ، آگهی رایگان اینترنتی ، نیازمندی های رایگان ، درج آگهی اینترنتی  و… به شما همراهان گرامی می باشد.

با درج آگهی رایگان خود در سایت سرویس دات کام آگهی خود را به مشاهده هزاران کاربر قرار دهید.

—————————————————-

مطالب مرتبط: