۱۰ قانونی طلایی برای رسیدن به موفقیت از زبان بیل گیتس !

۱۰ قانونی طلایی برای رسیدن به موفقیت از زبان بیل گیتس !

۱۰ قانونی طلایی برای رسیدن به موفقیت از زبان بیل گیتس !

بیل گیتس یعنی رایانه و رایانه یعنی دنیا!

آوازه موفقیت او انقدر پیچیده که دیگر اصلا نیازی به معرفی کردنش نیست ! راستش را هم بخواهید اگر این فرصت را داشتم که در مورد بیل گیتس چیزی بدانم، قطعا راز موفقیتش را انتخاب می‌کردم نه اسمش !

اصلا اولین چیزهایی که وقتی اسم بیل گیتس را می‌شنوید به ذهنتان می‌آید چیست ؟

برای خود من شخصا کلماتی مثل موفقیت، ثروت و رضایت می‌آید. به همین دلیل بود که به فکر این افتادم ویدئویی آماده کنم که در مورد قانون‌های طلایی بیل گیتس برای موفقیت باشد !

در این ویدئو چه می‌بینیم؟خب از اسم ویدئو معلوم می باشد که محتوای آن چیست: قانون طلایی برای موفقیت !

اما این بار بیل گیتس می باشد که این حرف ها را می‌زند و لازم می باشد بگویم که بیل گیتس این حرف ها را در یک سخنرانی یا جلسه نزده می باشد بلکه حاصل چندین سال تجربه او می‌باشد .

یعنی از اولین زمان‌هایی که مایکروسافت را راه انداخته تا دوران پیری خودش که دیگر بازنشسته شده و دارد از اثری که در دنیا از خودش به جا گذاشته لذت می‌برد !

۱۰ قانونی طلایی برای رسیدن به موفقیت از زبان بیل گیتس !

حالا گذشته از همه این‌ها، به نظر شما برای رسیدن به موفقیت چه راه‌هایی وجود دارند ؟(۱۰ قانونی طلایی برای رسیدن به موفقیت از زبان بیل گیتس !)

چه چیزی افراد موفق را از افراد ناموفق جدا می‌کند؟ اگر به دنبال جواب این سوال‌ها باشید، حتما بی‌نهایت گزینه پیدا خواهید کرد. اما به نظر من باید جواب این سوال را از آدم درستی شنید !

حالا آدم درست برای شنیدن جواب کیست ؟ اگر نظر من را بخواهید دو دسته آدم وجود دارند که می‌توانند جواب خیلی خوبی برای این سوال داشته باشند :

افرادی که در زندگی‌شان خیلی موفق بوده‌اندو افرادی که در زندگی‌شان خیلی شکست خورده‌اند.احتمال قوی، قبل از اینکه من در موردش توضیح بدهم شما خودتان هم حدس زده‌اید که چرا این دو دسته افراد بهترین گزینه برای جواب گرفتن هستند .

چون از دسته اول راه‌های موفقیت را یاد می‌گیرید و از دسته دوم راه و چاه را می‌شنوید و اشتباهات آنان را تکرار نمی‌کنید . حالا پر واضح می باشد که آقای بیل گیتس به کدام دسته تعلق دارد !

 

 


مطالب مرتبط: