کارتن سازی طراحی کلیشه سازی

در قم
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانقم
    خیابانبلوار شهید خدا کرم انتهای کوچه 2
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09369474575

شرکت کارتن ساز فعالیت خود را با هدف تولید انواع ورق و کارتن 3 و 5 لایه، کارتن های لمینت، دایکاتی، انواع جعبه، کارتن های نسل جدید Coated و همچنین ارائه خدمات طراحی و چاپ آغاز کرد. این مجموعه همواره به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و به روزترین خدمات به مشتریان داخلی و خارجی بوده است. تا به امروز نظم، تعهد و کیفیت کار ما تجربه فوق العاده ای برای مشتریان رقم زده است.
به کارگیری ماشین های پیشرفته در ساخت ورق های کارتنی، استفاده از فناوری روز دنیا در صنعت کارتن سازی، مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و همچنین بهره گیری از پرسنل متخصص و با تجربه دلیل برتری صنایع چاپ و بسته بندی کارتن ساز در بازارهای داخلی و خارجی بوده است. در حال حاضر کارتن ساز افتخار همکاری با شرکت های معتبری در بازارهای داخل و خارج از ایران را دارد.
این مجموعه در اثر تجربه ناشی از همکاری با بزرگترین نام های تجاری و مهم ترین شرکت های تولیدی در صنوف مختلف و با بهره گیری از مزیت های فراوان و مهیا نمودن بستر لازم جهت ارتقا کیفیت بسته بندی آماده است تا در این مسیر پر پیچ و خم، به عنوان شریک تجاری، تولیدکنندگان و صاحبان برند را یاری نماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه