ویندوز اورجینال – لایسنس ویندوز – خرید ویندوز اورجینال – قیمت لایسنس اورجینال ویندوز

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090

تاریخچه ویندوز
احتمالا می دانید که مخترع ویندوز، استیو جابز است. اولین ویندوز در سال ۱۹۸۳ و توسط شرکت مایکروسافت به عنوان یک واسطه گرافیکی برای کاربران معرف شد. البته از سال ۱۹۸۱ ویندوز روی رایانه های شخصی IBM نصب شده بود.
این ویندوز ها بسیار ساده بودند و به جز یک بازی به هیچ عنوان هیچ گونه سرگرمی در آن ها وجود نداشت. چند برنامه کلاسیک مانند ماشین حساب و نوت و Paint در این ویندوز ها وجود داشت که البته همراه استقبال مخالفت هایی را نیز در پی داشت.
یک سال بعد از تولید اولین ویندوز، ویندوز ۱٫۰۲ نیز وارد بازار شد که موفقیت های بسیار بیش تری نسبت به قبلی در پی داشت.
https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-اورجینال
ویندوز ۲ دو سال پس از ویندوز یک روی کار آمد و در نسخه جدید پنجره ها امکان قرار گرفتن روی هم را داشتند. مدیریت حافظه آن بیش تر بود و از مولتی تسک برنامه های چند پردازنده ای پشتیبانی می کرد.
ویندوز سه در سال ۱۹۹۰ وارد بازار شد. این نسخه همچنان فاقد منوی استارت بود اما ۲۵۶ رنگ در آن کاربرد داشتند و حافظه آن نیز افزایش یافت.
در ویندوز ۹۵ شاهد پدیده ای به نام اینترنت اکسپلورر ۴ بودیم که خود یک تحول اساسی محسوب می شد و در زمان عرضه ویندوز ۹۸ که ارتقا یافته ویندوز ۹۵ بود، استفاده از ویندوز در جهان بسیار گسترده شد.
این ویندوز دارای برخی ویژگی های خاص مانند داشتن توانایی ارسال ایمیل، پشتیبانی از یو اس بی و پشتیبانی از دیسک های نوری دی وی دی بود.
پس از ویندوز ۹۸ در سال ۲۰۰۰ ویندوز M.E روی کار آمد و سپس ویندوز ایکس پی که احتمالا شما نیز در کودکی با آن مواجه شده باشید.
https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-اورجینال
ویندوز XP در سال ۲۰۰۱ عرضه شد و نسخه های مختلفی از این ویندوز وجود دارد. این ویندوز مدت زمان زیادی روی کامپیوتر ها نصب بود تا این که در سال ۲۰۱۴ پشتیبانی از آن تمام شد.
ویندوز ویستا سال ۲۰۰۷ وارد عرصه شد. محیط این ویندوز با ایکس پی متفاوت بود و خیلی از افرادی که با ویندوز ایکس پی کار کرده بودند به سختی با آن کار می کردند. این سیستم عامل فضای گرافیکی جذابی داشت و سرعت آن بالا بود که باعث می شد نسبت به ایکس پی اندکی پیشرفته تر باشد.
ویندوز ۷ هفتمین نسخه اصلی ویندوز است که سال ۲۰۰۹ عرضه شد. این ویندوز هم برای کامپیوتر های شخصی و هم اداری مناسب بود و به عنوان هفتمین نسل ویندوز ها از آن یاد می شود.
ویندوز ۸ سال ۲۰۱۲ عرضه گردید. از این سیستم عامل هم در کامپیوتر ها و هم برای گوشی و تبلت استفاده می شد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-اورجینال

ویندوز فون ها برای استفاده در گوشی ها و تبلت ها عرضه گردید. اخرین نسخه ویندوز گوشی ویندوز ۱۱ است. ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۵ عرضه گردید که در آن برخلاف نسخه ۸ ویندوز منوی استارت وجود داشت و در نهایت ویندوز ۱۱ در سال ۲۰۲۱ برای استفاده در انواع کامپیوتر های لمسی و غیر لمسی و ویندوز فون ها وارد بازار شد. جدید ترین سیستم عامل ویندوز، همین ویندوز ۱۱ است که به تازگی عرضه شده است.

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های محصولات مایکروسافت در ایران، ارایه دهنده لایسنس نسخه های مختلف لایسنس ویندوز 11، لایسنس ویندوز 10 ، لایسنس ویندوز 7 و لایسنس ویندوز 8.1 با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه