آجرقزاقی نما گروه تولیدی کیمیا کهن

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران , بلوار مرزداران , خیابان ناهید , مقابل برج نگین , ساختمان 34
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس021-28426100

نمونه ای از اجر قزاقی نما ، آجر قزاقی پلاک است که در دو سایز 5.5*20 و 7.5*25 با ضخامت 3 سانتی متر و با بالا ترین کیفیت در شرکت کیمیای کهن تولید می شود که دارای رنگ بندی متنوع و با مرغوب ترین خاک رس که تعداد در هر بسته بندی به ترتیب 36 و 24 عددی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد .

آجر قزاقی نیمه 5.5*20 با ضخامت 5 سانتی متر در رنگ های مختلف زرد ، خاکی ، پوست پیازی ، نارنجی ، قرمز و قرمز اخرایی با مرغوب ترین خاک رس و امکان ارائه این اجر ها به صورت نانو و به درخواست مشتری صورت می پذیرد .
اجر قزاقی کامل در 6 رنگ با طول 20 سانتی متر و عرض 5.5 و 4.5 سانتی متر و ضخامت 5.5 و 4.5 سانتی متر و فرایند تولیدی نفت کوره ، گاز شهر با خاک رس طبیعی بدون شن در شرکت کیمیاکهن تولید می شود و در اختیار مشتری قرار می گیرد
گروه تولیدی کیمیا کهن در صدد تلاش برای بهترین و بالا ترین کیفیت در محصولات خود است چرا که جلب رضایت مشتری یکی از بزرگترین هدف های آن است. این نوع آجرها آجر دستی هستند و به صورت کاملا سنتی ساخته می شوند. گروه تولیدی آجر قزاقی کیمیا کهن بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین آن را برای ساخت اجر های سنتی استفاده میکند.
استفاده از آجر کامل به عنوان نماسازی داخلی ساختمان و همچنین نماسازی بیرونی ساختمان ، به دلیل ظرافت کار ، زیبایی بیشتر و هزینه پایین نسبت به دیگر مصالح ساختمانی مورد استفاده برای نما سازی ساختمان ، کاربرد بسیاری پیدا کرده است

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه