آموزشگاه پیشتازان صنعت خودروهای دیزل

در اصفهان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناصفهان
    خیابانخیابان امام خمینی خیابان حکیم صفائی کوچه سمت چپ شماره 3
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09139328238

آموزشگاه پیشتازان صنعت خودروهای دیزل
آموزشگاه فنی و حرفه ای پیشتازان صنعت خودروهای دیزل یک آموزشگاه فنی حرفه ای در زمینه آموزش برق و دیاگ مکانیکی کامیون و اتوبوس های دیزلی در اصفهان می باشد.

آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای می باشد و پس از اتمام دوره ها دیپلم فنی معتبر رسمی ارائه مینماید.

آموزشگاه فنی و حرفه ای پیشتازان صنعت خودرو های دیزل برگزار کننده دوره های کاملا کاربردی تضمینی و عملی برای تعمیر انواع کامیون و کامیونت ها چون نسل جدید کامیون ها و اتوبوس های ولوو، اسکانیا، بنز، البرز، ایسوزو، فاو و … در اصفهان با تجهیزات آموزشی مناسب در شرایط زیر از علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره ها دعوت به عمل می آورد.

دوره های آموزشی آموزشگاه پیشتازان صنعت
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید اسکانیا ۱۲ و ۱۳ و ۱۶ لیتری کامیون ها سری G R P و اتوبوس های مارال و درسا بصورت عملی روی موتور با مدرک سازمان فنی و حرفه ای.
دوره باز و بست و تعمیرات گیربکس های اتومات و دستی و سیستم ریتار در دیفرانسیل و آپتی کروز کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید اسکانیا بصورت عملی روی گیربکس با مدرک موسسه و سازمان فنی و حرفه ای.
آموزش برق و دیاگ کامل کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید اسکانیا بصورت عملی روی کامیون ارائه کامل نقشه های برق و جزوات آموزشی عیب یابی داشبورد دسته سیم های اتاق شاسی سیم کشی سنسورها جانمایی جعبه فیوز نقشه خوانی کار با دستگاه دیاگ با مدرک موسسه و سازمان فنی و حرفه ای.
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید ولوو ۱۲ و ۱۳ لیتری کامیون ها FH420 تا FH500 و اتوبوس های ولوو دیزل ژنراتور بصورت عملی روی موتور با مدرک معتبر بین المللی و دانشگاه آزاد قابل ترجمه جهت خارج از کشور.
دوره باز و بست و تعمیرات گیربکس های اتومات و دستی کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید ولوو گیربکس I SHIFT FH480 وFH500بصورت عملی روی گیربکس با مدرک موسسه و سازمان فنی و حرفه ای.
آموزش برق و دیاگ کامل کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید ولوو ارائه کامل نقشه های برق و جزوات آموزشی عیب یابی داشبورد دسته سیم های اتاق شاسی سیم کشی سنسورها جانمایی جعبه فیوز نقشه خوانی کار با دستگاه دیاگ بصورت عملی روی کامیون با مدرک سازمان فنی و حرفه ای و موسسه آموزشی.
آموزش سیستم باد و ترمز تریلی کامیون های نسل جدید ولوو اسکانیا.
آموزش ویژه افراد مبتی از صفر تا صد و مبانی برق و دیاگ کامیون ها و اتوبوس ها در دو بخش برق و مکانیک شامل باز و بست موتور و گیربکس کامیون ویژه افرادی که هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه تعمیرات کامیون ندارد و به تازگی قصد راه انداز ی کسب و کار در این زمینه دارند این دوره برگزار می گردد و بسیار مفید و کارگاهی می باشد.
آموزش سیستم سوخت راسنی تعمیرات پمپ های کامیون های ولوو اسکانیا
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید البرز کامینز بصورت عملی روی موتور با مدرک معتبر
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید البرز ایسوزو P700 6 تن و ۸ تن ایسیو دار بصورت عملی روی موتور با مدرک معتبر.
آموزش برق و دیاگ کامل کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید البرز بصورت عملی روی کامیون ارائه کامل نقشه های برق و جزوات آموزشی عیب یابی داشب

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه