آموزشگاه پیشتازان صنعت خودروهای دیزل

در اصفهان
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استاناصفهان
    خیابانخیابان امام خمینی خیابان حکیم صفائی کوچه سمت چپ شماره 3
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس03133243532

آموزشگاه فنی و حرفه ای پیشتازان صنعت خودرو اصفهان
آموزشگاه فنی و حرفه ای پیشتازان صنعت خودرو اصفهان آموزشگاه تخصصی تعمیران ماشین های سنگین و خودرو های دیزل نسل جدید، کامیون ها و اتوبوس های ولوو، اسکانیا، بنز، البرز، ایسوزو و فاو در استان اصفهان می باشد و برگزار کننده دوره های کاملا کاربردی و تضمینی و عملی روی تجهیزات آموزشی مناسب با شرایط زیر از علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره ها دعوت به عمل می آورد.

آموزشگاه دارای ۳ کارگاه بزرگ می باشد و بسته به نوع دوره ها در کارگاه ها دوره برگزار می گردد و آموزشگاه هیچ شعبه ای در کشور تاکنون ندارد.

دوره های آموزشی آموزشگاه پیشتازان صنعت خودرو
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید اسکانیا ۱۲ و ۱۳ و ۱۶ لیتری کامیون ها سری G R P و اتوبوس های مارال و درسا بصورت عملی روی موتور با مدرک سازمان فنی و حرفه ای.
دوره باز و بست و تعمیرات گیربکس های اتومات و دستی و سیستم ریتار در دیفرانسیل و آپتی کروز کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید اسکانیا بصورت عملی روی گیربکس با مدرک موسسه و سازمان فنی و حرفه ای.
آموزش برق و دیاگ کامل کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید اسکانیا بصورت عملی روی کامیون ارائه کامل نقشه های برق و جزوات آموزشی عیب یابی داشبورد دسته سیم های اتاق شاسی سیم کشی سنسورها جانمایی جعبه فیوز نقشه خوانی کار با دستگاه دیاگ با مدرک موسسه و سازمان فنی و حرفه ای.
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید ولوو ۱۲ و ۱۳ لیتری کامیون ها FH420 تا FH500 و اتوبوس های ولوو دیزل ژنراتور بصورت عملی روی موتور با مدرک معتبر بین المللی و دانشگاه آزاد قابل ترجمه جهت خارج از کشور.
دوره باز و بست و تعمیرات گیربکس های اتومات و دستی کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید ولوو گیربکس I SHIFT FH480 وFH500بصورت عملی روی گیربکس با مدرک موسسه و سازمان فنی و حرفه ای.
آموزش برق و دیاگ کامل کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید ولوو ارائه کامل نقشه های برق و جزوات آموزشی عیب یابی داشبورد دسته سیم های اتاق شاسی سیم کشی سنسورها جانمایی جعبه فیوز نقشه خوانی کار با دستگاه دیاگ بصورت عملی روی کامیون با مدرک سازمان فنی و حرفه ای و موسسه آموزشی.
آموزش سیستم باد و ترمز تریلی کامیون های نسل جدید ولوو اسکانیا.
آموزش ویژه افراد مبتی از صفر تا صد و مبانی برق و دیاگ کامیون ها و اتوبوس ها در دو بخش برق و مکانیک شامل باز و بست موتور و گیربکس کامیون ویژه افرادی که هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه تعمیرات کامیون ندارد و به تازگی قصد راه انداز ی کسب و کار در این زمینه دارند این دوره برگزار می گردد و بسیار مفید و کارگاهی می باشد.
آموزش سیستم سوخت راسنی تعمیرات پمپ های کامیون های ولوو اسکانیا.
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید البرز کامینز بصورت عملی روی موتور با مدرک معتبر.
دوره باز و بست کامل موتور های کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید البرز ایسوزو P700 6 تن و ۸ تن ایسیو دار بصورت عملی روی موتور با مدرک معتبر.
آموزش برق و دیاگ کامل کامیون ها و اتوبوس های نسل جدید البرز بصورت عملی روی کامیون ارائه کامل نقشه های برق و جزوات آموزشی عیب یابی داشبورد دسته سیم های اتاق شاسی سیم کشی سنسورها جانمایی جعبه فیوز نقشه خوانی کار با دستگا

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه