آموزش دیجیتال مارکتینگ با مدرک مورد تایید وزارت علوم

در خراسان رضوی ، مشهد
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانخراسان رضوی
    شهرمشهد
    خیابانبرج سلمان
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس051-38467679

1- ایران دیما (IranDima) یکی از معتبر ترین ارایه کنندگان آموزش تخصصی دیجیتال مارکتینگ در شرق کشور بوده و تنها مجموعه ای است که مدرک مورد تایید وزارت علوم برای دوره های دیجیتال مارکتینگ ارایه می کند.
2- دوره های دیجیتال مارکتینگ ایران دیما در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود و تمامی مفاهیم، تکنیک ها، ابزار و راهکارهای بازاریابی دیجیتالی را دربرمی گیرد.
3- دوره ها با هدف توانایی فعالیت تجاری و درآمدزایی ارایه می شوند و دانشپذیران، در صورت تمایل می توانند پروژه های عملی را زیر نظر اساتید دوره ها اجرا نموده و نتایج آموزش ها را در کسب و کار خود و با مشاوره رایگان متخصصین دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده قرار دهند.
4- اساتید ایران دیما، صرفا منتقل کننده مفاهیم آموزشی نیستند بلکه خودشان چندین پروژه و کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق را برای برند های داخلی و خارجی مدیریت و اجرا کرده اند و این باعث شده تا شیوه تدریس در ایران دیما، بسیار کاربردی و مبتنی بر ایجاد درآمد باشد.
5- بیشتر مخاطبین دوره های ایران دیما عبارتند از مدیران و پرسنل فروش شرکت ها و کارخانجات، وب مستر ها و مدیران کسب و کار های اینترنتی و افرادی که تصمیم دارند با کسب مهارت دیجیتال مارکتینگ، به عنوان دیجیتال مارکتر در شرکت های مختلف استخدام شوند.
6- ایران دیما امکان برگزاری دوره خصوصی دیجیتال مارکتینگ با محتوای کاملا سفارشی سازی شده ویژه تیم فروش و بازاریابی یک شرکت یا سازمان را دارا بوده و خدمات مشاوره حین آموزش ارزشمندی را برای کسب و کار شما ارایه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آموزشی و یا سفارشی سازی دوره اختصاصی با ما در ارتباط باشید.
www.IranDIMA.com
@IranDimaSupport
051-38467679

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه