آموزش زبان پردازه‌نویسی متن باز (PHP)

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09381834121

آموزش مجازی پارس نمایندگی تهران
پی اچ پی (PHP) جزو پر طرفدارترین زبان‌های متن باز اسکریپت نویسی (Open Source) است، که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور یا به اصطلاح Back End Develop در وب‌ پویا (Dynamic) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

PHP مخفف PHP: Hypertext Preprocessor (پیش پردازنده فرامتن) می‌‌باشد. پی اچ پی از زبان های اسکریپت ‌نویسی تحت وب است. ساختار و کدنویسی در این زبان مشابه زبان سی (C) و زبان برنامه‌نویسی پرل (Perl) می‌‌باشد. شکل پذیری فوق العاده آن و نیز هماهنگی با اغلب بانک‌های اطلاعاتی از قبیل MySQL آن را به شدت قدرتمند و پرطرفدار کرده است. معروفترین نرم‌افزارهای تحت وب ایجاد شده با پی اچ پی عبارت‌اند از phpBB و SMF و Mambo و Joomla و PHPNuke و mybb ، WordPress و Drupal پی اچ پی می‌تواند یکی از بهترین جایگزین های زبان های ASP.NET و JSP و Perl می باشد.

سادگی استفاده از پی اچ پی و شباهت آن به زبان سی و پرل باعث شده که اغلب برنامه نویسان با تجربه در کوتاه ترین زمان برنامه های کاملی را ایجاد کنند. پی اچ پی تنها یک زبان اسکریپت نویسی نیست و با استفاده از PHP-GTK می‌توان برای طراحی برنامه های با ظاهر گرافیکی (GUI) و همچنین برنامه‌های خط فرمان همانند پرل یا پایتون از آن استفاده کرد. پی اچ پی امکان استفاده از انواع پایگاه‌های داده را از جمله MySQL ، اوراکل ، IBM DB2 ،Microsoft SQL Server ،PostgreSQL و SQLite با دستورهایی ساده فراهم ساخته است. پی اچ پی روی اکثر سیستم عامل‌های معروف از جمله لینوکس، ویندوز و Mac OSX و با اغلب وب سرورهای معروف، قابل اجراست.

آدرس سایت: elptehran.ir
تلفن مشاوره رایگان: 09381834121

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه