آیینه‌ های رنگی

در تهران

آیینه‌ های رنگی

طراحی و دکوراسیون یکی از مهم ‌ترین عواملی است که باعث زیبا یا زشت به نظر رسیدن محیط می شود. از جمله وسایل بسیار کاربردی در زمینه طراحی و زیبایی محیط، می‌ توان خرید آیینه‌ های رنگی با قیمت مناسب را نام برد. به طور کلی تقریبا اکثر افراد اطلاعات کافی درباره انواع آیینه ‌های ساده و بدون رنگ دارند، اما مدل های رنگ شده آن ها نسبت به مدل‌ های ساده از نظر زیبایی و چشمگیری بسیار خیره کننده‌ تر هستند و اطلاعات کمتری درباره آن ها می دانیم. در این مقاله تصمیم داریم تا بیشتر با این آیینه‌ های رنگی زیبا آشنا شویم. همراه ما باشید:

مواد اولیه ساخت آیینه های رنگی چیست؟
افرادی که در زمینه آیینه سازی مشغول به فعالیت هستند مطمئناً می‌ دانند که ماده اصلی مورد استفاده جهت ساخت آیینه «خمیر شیشه» است. اما این خمیر شیشه از چه موادی درست می شود؟ ماده اصلی که در ساخت خمیر شیشه مورد استفاده قرار می گیرد اکسیدهای فلزی به همراه شیشه های پودر شده است. ترکیب این دو ماده با یکدیگر در شرایط اصولی و بر اساس قواعد خاص باعث ایجاد آیینه های زیبایی خواهد شد. جهت ساخت آیینه ‌های رنگی مانند آیینه‌ های معمولی از یک ترکیب ماده مشابه استفاده می ‌شود اما برای رنگ آن ها می توان از اسانس ‌های رنگی مختلف استفاده کرد. این اسانس ها باعث می ‌شوند تا آیینه ها از حالت ساده خارج شده و به صورت رنگی و زیبا در بیایند.

ویژگی های مخصوص آیینه های رنگی
اولین و بارزترین ویژگی این مدل از آیینه ها رنگ آن‌ ها است. همانطور که می دانید آیینه های رنگی نسبت به مدل های ساده از زیبایی بسیار بیشتری برخوردار هستند.
این آیینه ‌ها را می ‌توان مانند سایر مدل‌ های دیگر در انواع مختلف طرح‌ ها و ظاهرهای مختلف طراحی کرد. آیینه رنگی معمولاً به صورت مربع، لوزی و مستطیل قابل مشاهده است؛ مدل مربع آن ها نسبت به سایرین طرفداران بسیار بیشتری دارد.
عمق و بعدی که این آیینه های رنگی ارائه می دهند باعث می شود تا زیبایی خیره کننده ای به محیط منزل هدیه دهند.
مواد استفاده شده در ساخت آیینه های رنگی را می توان شستشو داد. در نتیجه شما به راحتی می توانید در صورت ایجاد هر گونه کثیفی و ایجاد لک روی آینه، آن ها را با شوینده های مخصوص تمیز کنید. بدون اینکه نگرانی درباره خراب شدن آیینه منزل خود داشته باشید.
قطر و ضخامت آیینه های رنگی بر اساس سلایق مختلف، متفاوت هستند. معمولاً جهت دکوراتیو منزل از آیینه های رنگی با ضخامت و قطر کم استفاده می ‌شود. مدل هایی که دارای ضخامت بیشتری هستند بیشتر برای استفاده‌ های مهم و روزانه کاربرد دارند، زیرا احتمال شکستگی آن ها به علت ضخامت بالا کاهش پیدا می‌ کند.
مزایا و معایب استفاده از انواع آیینه‌ های رنگی
در ابتدا نکات مثبتی که باعث می‌ شود شما از مزایای استفاده آیینه‌ های رنگی را برای محیط منزل انتخاب کنید بیان خواهیم کرد:

هنگام استفاده در محیط منزل و دکوراسیون باعث بزرگ ‌تر جلوه دادن محیط خواهد شد.
● تنوع فراوانی در رنگ بندی دارند؛ می توان آن‌ ها را از رنگ های روشن تا تیره مشاهده کرد در نتیجه برای هر محیطی به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد.
● دارای تنوع فراوان در سایز و اندازه خود هستند؛ بر اساس محیط مورد استفاده می توان از اندازه های کوچک تا بزرگ آن ها را ت

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه