ازمون های بین المللی زبان انگلیسی

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانخیابان مدنی پایین تر از مترو مدنی پاساژ تیراژ2 پلاک 402
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس77503209

آموزشگاه زبان مزیدی – آزمون های بین المللی زبان انگلیسی
دانشگاه کمبریج از سال 1913 در زمینه ارزیابی زبان انگلیسی و برگزاری آزمون­ های معتبر فعالیت می­کند. این آزمون­ ها به گونه ای طراحی شده اند که مهارت­ های گفتاری، شنیداری، خواندنی و نوشتاری زبان آموزان را عمیقا در محیطی آرام و به دور از استرس های رایج امتحانی بسنجند. این آزمون­ ها زبان آموزان برای استفاده از زبان انگلیسی در دنیای واقعی اماده می­ سازد و اعتماد به نفس به کارگیری هر آنچه تاکنون آموخته اند را به آن ها می دهد. این آزمون­ ها با تاکید بر سطوح تعریف شده در چارچوب مشترک سنجش اروپایی و مرجع (CEFR) طراحی شده ­اند تا سطح زبان افراد با استانداردهای جهانی مقایسه و سنجیده بشود.

آزمون­های دوره Family & Friends:

الف) آزمون Pre A1 Starter:

این آزمون در انتهای کتاب Family & Friends 2 برگزار می­ شود. هدف این آزمون سنجش توانایی های شنیداری، گفتاری، خواندنی و نوشتاری زبان آموزان با کمک تصاویر جذاب و رنگی است. زبان آموزان قبل از شرکت در این آزمون در یک ورکشاپ کوتاه شرکت کرده و با تعداد و نوع سوالات و کلمات آشنا می­ شوند.

نکته حائز اهمیت در این آزمون ها این است که رد (Fail) یا قبولی (Pass) وجود ندارد و تنها نتایج آزمون به صورت کیفی و با ذکر نقاط قوت و ضعف به والدین ارائه می شود.

ب) آزمون A1 Movers:

این آزمون در انتهای کتاب Family & Friends 4 برگزار می ­شود. . هدف این آزمون سنجش توانایی های شنیداری، گفتاری، خواندنی و نوشتاری زبان اموزان با کمک تصاویر جذاب و رنگی است. زبان آموزان قبل از شرکت در این آزمون در یک ورکشاپ کوتاه شرکت کرده و با تعداد و نوع سوالات و کلمات آشنا می­شوند.

نکته حائز اهمیت در این آزمون ها این است که رد (Fail) یا قبولی (Pass) وجود ندارد و تنها نتایج آزمون به صورت کیفی و با ذکر نقاط قوت و ضعف به والدین ارائه میشود.

ج) آزمون A2 Flyers:

این آزمون در انتهای کتاب Family & Friends 6 برگزار می­شود. . هدف این آزمون سنجش توانایی های شنیداری، گفتاری، خواندنی و نوشتاری زبان اموزان با کمک تصاویر جذاب و رنگی است. زبان آموزان قبل از شرکت در این آزمون در یک ورکشاپ کوتاه شرکت کرده و با تعداد و نوع سوالات و کلمات آشنا می شوند.

نکته حائز اهمیت در این آزمون ها این است که رد (Fail) یا قبولی (Pass) وجود ندارد و تنها نتایج آزمون به صورت کیفی و با ذکر نقاط قوت و ضعف به والدین ارائه میشود.

آزمون­های دوره Top Notch:

آزمون B1 Preliminary:
این آزمون در انتهای دوره های Top Notch برگزار می­ شود. شرکت در این آزمون نشان می­دهد که زبان­ آموز مهارت­ های کاربردی برای استفاده در زندگی روزمره را کسب کرده­ است. زبان آموزان قبل از شرکت در این آزمون در یک ورکشاپ کوتاه شرکت کرده و با تعداد و نوع سوالات و کلمات آشنا می­شوند و امادگی لازم برای شرکت در این دوره را کسب می نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با اموزشگاه تماس بگیرید.
02177503209

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه