استخر کارت ، وکیل کارت ، کارت ویزیت، کارت هدیه

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانمیدان فردوسی خیابان پارس کوچه جهانگیری ساختمان یاس شرقی
    قیمت2,166,713,812 تومان
    شماره های تماس02166713812

شرکت هموطن کارت برای شما عزیران ایده ای را طراحی کرده است که با اینکار هم رونق به کسب و کار شما میدهد و هم باعث افزایش مشتری برای شما میشود .روش کار شرکت هموطن کارت به گونه ای میباشد که کارت ویزیت شما را به کارت ویزیت رفاهی تبدیل میکند و ر وی کارت هایی از جنس پی وی سی مشخصات شمارا درج میکند و پشت کارت ها خدمات رفاهی درج میشود همراه با اسم و ادرس و درصد تخفیف خدمات . بیش از 500 خدمات رفاهی موجود میباشد که شما با هدیه دادن این کارت ها به مشتریان خود این امکان را به آنها میدهید تا یکسال و بصورت نامحدود از تمامی خدمات ما بهره مند شوند و از 10 تا 50 درصد تخفیف بگیرند و با در دست داشتن کارت ویزیت شما بمدت یکسال مشتریان شما بطور خودکار خواسته یا ناخواسته برای شما بازاریابی میکنند و علاوه بر این ما یکسال بصورت رایگان تبلیغات شما را داخل سایت خود میگذاریم .
خدمات رفاهی و تخفیفی ما شامل : استخرها ، دندانپزشکی ها ، تالارها ، لوازم التحریر ، سالن های زیبایی و ارایشی ، مراکز و کیلینیک های زیبایی ، بیمه ها ، تالارها ، سفره خانه ها ، رستوران ها و … میباشد .
درصورت تمایل برای اطلاعات بیشتر و یا درخواست و سفارش هموطن کارت با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا به وب سایت هموطن کارت مراجعه کنید .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه