استوانه ایمنی 75 سانتی

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانحسن آباد ، خیابان سرهنگ سخایی ، انتهای کوی سادات شریف ، شماره 28
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس02166706173

استوانه ایمنی 75 سانتی مدل S-75 محصولی است که از با کیفیت ترین فرآورده های پلیمری تهیه گردیده. این محصول در جهت کنترل سرعت، مشخص کردن حریم راهها، جداسازی و اعمال محدودیت های جاده ای دارای کابردر ویژه ای می باشند، و علاوه براین به کنترل سرعت نیز کمک می کند. این استوانه ایمنی به جهت کیفیت ساخت بالا و ویژگی انعطاف پذیر بودن آن قادر است فشارهای وارده بر اثر ضربه را به خوبی تحمل کرده و در برابر تغییرات و شرایط جوی بسیار مقاوم است.

همچنین برای افزایش اعلام هشدار و زیبای بیشتر محلی مخصوص برای نصب نوار های شب رنگ بر روی بدنه استوانه تعبیه گردیده است که بازتاب نور بالایی را در شب برای رانندگان ایجاد می کند؛ در نتیجه از فواصل بسیار دور نیز براحتی قابل رویت می باشد. این استوانه ترافیکی بوسیله دریل و پیچ قابل نصب بر روی زمین می باشد اما وزن سنگین و مناسب آن این امکان را می دهد تا حتی بدون پیچ شدن نیز ایستایی خود را به خوبی حفظ کرده و با وزش باد و طوفان واژگون نگردد.

از بولارد یا استوانه ترافیکی بصورت موقتی جهت محدود کردن عرض جاده و کنترل سرعت،و یا اعلام مسدود بودن و تعمیرات می توان استفاده کرد. همچنین با نصب دائمی این محول از تجهیزات ایمنی راه عموماً در اطراف جاده های با تراکم بالا ، اجازه عبور در محدوده معین جاده و یا پارک در حریم آن را از وسایل نقلیه سنگین سلب می کند و یا در فضای پارکینگ ها محدوده عبوری را هشدار می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه