اعطای نمایندگی یک مجموعه اقتصادی بین المللی

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانسعادت آباد
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس۰۹۰۵۰۷۹۵۸۷۰

یک مجموعه اقتصادی فعال بین المللی جهت توسعه شبکه خدمات خود در شهر های فاقد نمایندگی ایران اقدام به فراخوان جذب نمایندگی جهت ایجاد شعبه نموده است؛ متقاضیان می‌توانند جهت همکاری با این مجموعه ضمن مطالعه موارد ذیل ، درخواست خود را از طریق شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۰۵۰۷۹۵۸۷۰ ارسال نمایند تا ضمن بررسی اولیه امکان برگزاری جلسه انعقاد قرارداد رسمی فراهم گردد.

—- لطفاً توجه داشته باشید —-

۱- متقاضیان میبایست حداقل امکانات دفتری و ملزومات آن را در اختیار داشته باشند.
۲- متقاضیان میبایست حداقل تحصیلات پایان دوره متوسطه را دارا باشند و تحصیلات آکادمیک و داشتن مدارج بالاتر امتیازی بالاتر در ارزشیابی اولیه را بهمراه خواهد داشت.
۳-متقاضیان توجه داشته باشند فعالیت این مجموعه شامل تامین تجهیزات و قطعات صنعتی ( اتوماسیون صنعتی، هیدرولیک و پنوماتیک و ابزار دقیق ) از اروپا شامل ترکیه و نیز هلند ، چک ، آلمان ، انگلستان ، دانمارک ، نروژ و فرانسه و برخی کشورهای آسیایی نظیر چین ، کره جنوبی و هند می باشد که با ضمانت اصالت کالا و تحویل در ایران خواهد بود لذا داشتن دانش فنی اگر چه میتواند امتیازی برای نمایندگی محسوب گردد لیکن از ملزومات همکاری فی مابین نبوده و صرفاً مهارت های ارتباطی ، تبلیغاتی ، بازاریابی و فروش ملاک سنجش و ارزیابی متقاضیان می باشد .
۴- نمایندگان این مجموعه راسا زیر نظر مدیر بخش ایران و در چهارچوب قرارداد و توافقی رسمی و قانونی اقدام به فعالیت نموده و در تمامی امور به عنوان نماینده قانونی وی عمل خواهند نمود.
۵- هر یک از نمایندگی ها و شعب ملزم به تهیه اقلامی نظیر کارت ویزیت ، تراکت ، بروشور ، کاتالوگ ، بج سینه ، پرچم و … به مبلغ حدودی ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ صرفاً از مدیریت بخش ایران بوده و حق چاپ هیچگونه تبلیغاتی را بصورت مستقل نخواهند داشت .
۶- مدیریت امور شعب ایران ، جهت حمایت از هر شعبه و نمایندگی ، مبلغی به عنوان عواید حاصل از عملکرد بهینه به میزان ثابت ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ به هر شعبه تخصیص داده که بصورت ماهیانه یا ادواری به ایشان پرداخت می‌گردد.
۷- در نظر داشته باشید کلیه مراودات مجموعه بصورت کاملاً نقدی بوده و هیچ تعاملی به هیچ وجه بغیر نقد صورت نخواهد گرفت.

در نظر داشته باشید به رزومه های بدون عکس و شماره تماس و نیز بدون شماره تلفن همراه و شماره ثابت ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در نهایت تاکید موکد می گردد صرفاً با شماره ۰۹۹۵۰۷۹۵۸۷۰ در تماس باشید و در خصوص این آگهی سایر شماره های ثابت و همراه بهیچ وجه پاسخگو نخواهند بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه