امیرحسین هشترودی؛ و اعضای صنف موبایل خیران بیمارستان جوانرود

در تهران
    استانتهران
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس1234
    آدرس وبسایتhttps://hashtagkala.ir/

امیرحسین هشترودی و سایر اعضای صنف موبایل ایران امید بخش و یاری رسان بیماران در صدد جستجوی بیمارستانهایی که به حمایت مالی نیاز دارند در مناطق محروم برای کمک و تجهیز هستند تا بیماران بتوانند با خیال راحت به درمان در اینگونه بیمارستانها اطمینان کنند بیمارستان حضرت رسول جوانرود که در منطقه اورامانات قرار دارد، از نظر تجهیزات پزشکی نیازهای مختلفی داشت. بر همین اساس در آذر 1401باز هم جناب امیرحسین هشترودی و سایر همکاران وارد عمل شدند و تجهیز کامل اتاق عمل این بیمارستان را با همراهی خیرین خود بیمارستان صورت دادند.

با توجه به اینکه نیاز شدیدی در شهرستان جوانرود به امکانات ارتوپدی وجود داشت، یک دستگاه تخت ارتوپدی فول اتوماتیک هم برای بیمارستان تهیه گردید. آقای امیرحسین هشترودی در زمینه فعالیت‌های خیریه با همکاران خود در انجمن موبایل ایران سابقه زیادی دارد که نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری اجتماعی ایشان و همکاران در این حوزه است.

انجمن و کسبه موبایل ایران همسفر امیرحسین هشترودی در راه انسان‌دوستی است

انجمن موبایل و کسبه این صنف، همیشه به عنوان یاران وفادار آقای امیرحسین هشترودی در امور خیر شناخته می‌شوند. آقای امیرحسین هشترودی که خود از بزرگان صنف موبایل به شمار می‌رود، همواره در کنار فعالیت‌های اقتصادی، به امور خیریه و کمک به نیازمندان علاقه‌مند بوده است. ایشان در اکثر اقدامات خیرخواهانه‌ای که انجام داده، موفق شده انجمن موبایل و دیگر فعالان این حوزه را نیز به عنوان همراهان خود در این راه داشته باشد.

 امید است الگوی ایشان، سایر اصناف و گروه‌ها را نیز به فعالیت بیشتر در حوزه‌های خیریه ترغیب کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه