انجام نقشه برداری و ترسیم نقشه های داخلی ساختمان

در تهران
    استانتهران
    خیابانتهران - خیابان کارگر جنوبی - میدان قزوین - خیابان قزوین - روبروی شهرداری منطقه 11 - پلاک 18 - طبقه اول
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09124337429 - 9199127896 - 02155405789 - 02155404729
    آدرس وبسایتhttp://www.saze1.com

اگر به انجام نقشه برداری داخل ساختمان نیاز دارید ، مهندس بابک اسحاقیان آماده ارائه این خدمات به شما می باشد . عملیات نقشه برداری وضع موجود یا رولوه ، جهت تهیه نقشه های ساختمان های موجود می باشد . در طی این فرآیند ، نقشه های یک ساختمان قدیمی یا جدید که فاقد نقشه می باشد ، برداشت می شوند .
سپس کروکی های دستی و کاغذی که در طی پروژه نقشه برداری برداشت شده اند ، با روش ها و تکنیک های خاص ، به نقشه های منسجم و جامع و کامل تبدیل می شوند . این کار که نقشه کشی نام دارد ، در گذشته با دست و به وسیله ابزارهای مخصوص به انجام می رسید . اما امروزه این بخش از کار ، توسط سیستم های رایانه ای و نرم افزار های تخصّصی مانند اتوکد به انجام می رسد .
نقشه ها و کروکی های دستی که در حین انجام پروژه های نقشه برداری تهیه و کشیده می شوند ، مانند یک پازل چند صد تکه هستند . برای پروژه های بزرگ تر و آپارتمان ها و مجتمع ها ، تعداد قطعات این پازل ممکن است به چندین هزار قطعه برسد .
متخصصین راه و ساختمان در شرکت نقشه برداری بابک ، با استفاده از دانش و مهارت خود ، این قطعات نقشه ها را در کنار یکدیگر قرار می دهند و نقشه اصلی و کامل را تهیه می نمایند .
انجام این کار ، نیاز به تجربه بالایی دارد و از عهده افراد تازه کار و مبتدی ، خارج است . با توسعه تکنولوژی و دیجیتالی شدن روش های برداشت ، دقت کار نقشه برداری داخلی ساختمان ها نیز به طرز محسوس و قابل توجهی افزایش یافته است .

توجه شما را به بعضی از خدمات تخصصی این شرکت نقشه برداری جلب می نماییم :

– انجام متر زدن و متر کشی و ایجاد تمامی ترسیمات وضع موجود عمرانی توسط انجام دهنده های با سابقه
– پذیرش کلیه کارهای ترسیم پلان های ارتفاعی ، آلتیمتری ، مستوی ، پلانیمتری ، مسطحاتی ، و سایت پلان
– کشیدن انواع پلن های دو خطه ساختمانی به صورت نرم افزاری توسط نقشه کش های اتوکد کار و معمار های حرفه ای
– انجام امور رلوه با متر لیزری و متر دستی و رسم نقشه های دو خط توسط نقشه بردار مجرب
– قبول سفارش تهیه نقشه های ازبیلت ، چون ساخت ، اندازه گذاری ، و مبلمان دو خطی

در بعضی از موارد ، عملیات نقشه برداری با معماری اشتباه گرفته می شود . یعنی بعضی از افراد تصوّر می کنند که نقشه برداری ، همان معماری ساختمان می باشد . در صورتی که این دو مقوله ، کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند و از هم مجزا می باشند .
نقشه برداری کاری است که توسط مهندسینی انجام می شود که رشته و تخصص آن ها ، رشته عمران می باشد . در صورتی که معماری ساختمان ، توسط مهندسین متخصص معماری به انجام رسد و در حیطه کار طراحی می باشد .
مهندس بابک اسحاقیان ، مدیر و موسس شرکت فنی و مهندسی نقشه برداری بابک می باشد . ایشان متخصص نقشه برداری داخلی ساختمان است . شماره تلفن های دفتر مهندسی ایشان در شهر تهران ، در ساعت های اداری پاسخگوی شما عزیزان می باشد .
در ساعت های غیر اداری مانند شب ها و روزهای تعطیلات رسمی نیز می توانید با شماره های موبایل های ایشان تماس بگیرید . انجام پروژه ها برای تمامی مناطق شهر تهران امکان پذیر می باشد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه