اهمیت تولید محتوا در سئو وب سایت

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران
    قیمت15,000,000 تومان
    شماره های تماس09190290180

در امر طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت آن مجموعه های فراوانی وجود دارند که به دلایل مختلفی تنها از یک روش برای دیزاین وب سایتی جدید ونو استفاده می نمایند. به عنوان مثال رضایت مشتریان گذشته از طرحی خاص، آسان بودن روندبرپایی آن، داشتن زیبایی و جلب نظرات کاربران در عین سادگی، عدم نیاز به افزونه های پولی وصدها دلیل دیگر موجب می شوند تا این افراد باپیدا کردن طرح، قالب یا پوسته موردنظرشان ،آن رابه اصلی ترین استراتژی کاری خود تبدیل کرده و هرسفارشی که می گیرند، باتکیه برهمین بن وپایه وتنها باعوض کردن طرح ،رنگ، محل قرارگیری منو یادیگر عناصر نچندان بنیادین کار، رخی تازه ومنحصربه فرد به آن ببخشند.
اگرچه قصد نکوهش این رویکرد را نداریم ،نقشه راهی که نه تنها در امر طراحی وب سایت و سئو وب سایت بلکه در بسیاری از امور دیگر نیز به چشم می خورد، اما سوالاتی که ذهنمان را مشغول خواهند کرد این است که آیا یک رویه واحد برای همه کسب وکارها مناسب است؟ آیا به صرف تقسیم وب سایت ها به دو گونه کلی شرکتی و فروشگاهی می توانیم به خواسته های همه ی مشتریانیان پاسخ دهیم؟ آیا محصولات مختلف ماهیت، کیفیت و شکلی یکسان دارند که بتوانیم با روشی یکسان آن را دراینترنت به فروش برسانیم؟ بادر نظرداشتن این توضیحات بیایید به سراغ مفهوم “اول محتوا” بپردازیم.
در معرفی استراتژی “اول محتوا” اساس کار بر خلاف طراحی های سنتی بر روی این اصل استوار شده که ابتدا به همه جنبه های موضوع فعالیت وب سایت، نحوه عرضه مطالب یامحصولات آن، سلیقه مشتریان، سن ،جنسیت ،ذائقه و دل مشغولی های ایشان وصدا لبته هدف صاحب امتیازان این تارنما از برپایی این وب سایت در نظرگرفته شده وسپس به طراحی این محیط مبادرت ورزیده شود؛ درست بر خلاف حالتی که طراح باسلیقه خود محیطی را در گذشته آماده می کرد وپس از آن به فکر تطابق و ایجاد یک هارمونی میان ماحصل تلاش های خود و حوزه فعالیتی وب سایت می افتاد.
می توان گفت که مفهوم “اول محتوا” باوجود این که به خوبی در امر طراحی وب سایت و سئو وب سایت خود نمایی کرده و آنچنان با اصول این حرفه همخوانی دارد که گویی زاییده دنیای آی تی می باشد، اما حقیقت اینجاست که این پدیده در زمینه تبلیغات، بسته بندی و سایر زمینه های مارکتینگ سال هاست که استفاده می شود. به طور مثال رستورانی قدیمی را تصور کنیدکه هاله ای ازرنگ قرمز درجای جای آن به چشم می خورد .در این مثال حتی اگر صاحب امتیاز این مکان نیز نداند، وی در حقیقت با در نظرگرفتن محتوای مغازه خود ورنگ قرمز که تناژی اشتها آور دارد، عملاً محتوا را مقدم بر عناصر دیگر طراحی قرار داده و به این ترتیب حس پرخوری وتمایل به سفارش بیشتر غذا را در مشتریان خود به وجودآورده است.
چرا باید به تولید محتوا برای طراحی وب سایت اهمیت زیادی قائل شد؟

در مرحله اول باید بدانید که به عنوان یک طراح وب سایت شما موظف به ساخت همان چیزی هستید که کارفرما در پی آن است،پس بهتراست درجلسات توجیهی اولیه همه اطلاعات لازم را از وی گرفته، مطالب مورد نیازتان را استخراج کرده و پیش از شروع عملیات طراحی کلیاتی از کار را برای وی تبیین کنید، چرا که اگر این چنین نشود وی با اتمام کارشما، عدم رضایت از خروجی کار را اعلام می نماید. نکته نامطلوب این نارضایتی در اینجاست که در ازای مبلغ مشخص قرارداد موظف

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه