اپلیکیشن سامانه 118

در البرز
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانالبرز
    قیمتقیمت توافقی
    شماره های تماس09021397118

در دنیای امروز سرعت در دستیابی به اطلاعات و صرف هزینه کمتر جهت بهره گیری از کلیه اطلاعات بدست آمده و همینطور معرفی خدمات مورد نیاز کاربران دنیای مجازی ، متخصصان را بر آن داشته که با طراحی نرم افزار ها و اپلیکیشن های جدید ، مطابق نیاز روز مردم ، علاوه بر ارائه خدمات ، جایی در میان سیل انبوهی از اپلیکیشن های موجود در بازار پیدا کنند.روزانه بیش از 100 اپلیکیشن جدید روانه بازار رو به گسترش فضای مجازی میشود ، ولی از میان هزاران اپلیکیشن جدید شاید یکی ماندگار شود و دیگران به راحتی ، که شاید با صرف هزینه هایی گزاف راهی بازار عظیم رقابت شده اند ، فراموش شده و از گردونه رقابت خارج میشوند.ولی این مجموعه قصد دارد با ارائه آن چیز که مورد نیاز کلیه اقشار مردم است نه تنها ماندگار شود بلکه روز به روز پر بارتر با پوشش دهی تمام نقاط ایران راهی به خارج از مرز ها باز کرده و در دنیا شناخته شود.

وب سایت و اپلیکیشن 1.18 با توجه به نیاز روز افزون مردم به استفاده از خدمات آسان و در دسترس تر و در راستای سال تولید ملی ، کار و سرمایه ایرانی ، در نظر دارد در خدمتی تازه با استفاده از جدیدترین فن آوری های روز ، وب سایت و اپلیکیشنی را در اختیار کاربران قرار دهد که با بهره گیری از آن ، امکان شناسایی و سرچ کلیه شماره تلفن های مورد نیاز آنها در کوتاهترین زمان و در هر زمینه ای ، اعم از شماره و آدرس کلیه اماکن عمومی ، دولتی ، مجموعه های خدماتی مورد نیازشان ، به راحتی و به ساده ترین روش ممکن برای هر شخص امکان پذیر باشد.

بانک اطلاعاتی وب سایت و اپلیکیشن 1.18 شامل کلیه شماره تلفن ها ، آدرس ، به همراه موقعیت مکانی ( لوکیشن) خدمات مورد نیاز کاربران و با قابلیت اتصال به نرم افزارهای مسیر یاب و ذخیره شماره مورد نظر در دفترچه تلفن همراه کاربران و امکان تماس در محیط اپلیکیشن با شماره مورد نظر میباشد.

همچنین خدمتی که وب سایت و اپلیکیشن 1.18 را متمایز تر می سازد ، امکان ثبت شماره تلفن ، آدرس و مشخصات شخصی ، با قابلیت اشتراک گذاری در فضای مجازی و معرفی خدمات اشخاص با نظارت کارشناسان این مجموعه ، جهت کسب منافع تجاری و ارائه خدمات مورد نیاز کاربران می باشد.و همینطور کلیه اشخاص حقوقی ، شرکت ها ، موسسات و صاحبان مشاغل می توانند از طریق وب سایت و اپلیکیشن 1.18 خدمات خود را معرفی کرده و به اشتراک بگذارند.

وب سایت و اپلیکیشن 1.18 با توجه به گستردگی خدماتی که به کاربران ارائه مینماید ، نیازمند یک پشتیبانی قدرتمند و برنامه ریزی شده به جهت ارائه بهترین خدمات به کاربران است. ازاین رو کارشناسان این مجموعه بصورت 24 ساعته پاسخگو و گوش بزنگ جهت برطرف کردن کلیه مشکلات و ایرادات احتمالی در وب سایت و اپلیکیشن 1.18 می باشند. هدف ما خدمت گذاریست ، ما را در ارائه بهترین خدمات یاری فرمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه