اکسچنج سرور 2019 استاندارد اورجینال – خرید اکسچنج سرور 2013 اینترپرایز – فروش اکسچنج سرور 2016 استاندارد

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران - اقدسیه - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4
    قیمت1 تومان
    شماره های تماس02128429090

امروزه در بسیاری از سازمان های تجاری “پست الکترونیک” ابزار ارتباطی حساسی است که به کارکنان آن سازمان اجازه تولید بهترین نتایج را میدهد . بزرگترین عامل موفقیت پست الکترونیک نامحدود بودن تعداد پیام های ارسالی و دریافتی ، تنوع و افزایش سرعت تجارت سازمان است . انتظارات کاربران نیز افزایش پیدا کرده است . امروزه کارمندان سازمان به دنبال توانمندی و کارآمدتر شدن دسترسی به ایمیل ، تقویم ، فایل های ضمیمه ، لیست مخاطبین و غیره هستند به طوری که این قابلیتها در هر مکان و با هر روشی قابل دسترسی باشد .

• https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-اکسچنج-سرور-اورجینال-Exchange-Server

Microsoft Exchange Server برای مقابله با این چالش ها و برطرف کردن نیاز گروههایی که بیشترین سهم را در استفاده از سیستم پیام رسانی دارند به صورت ویژه ای طراحی شده است . از جمله قابلیت های جدید این سرویس ارائه مدل های حفاظتی پیشرفته برای تامین مطالبات سازمان شما ، دسترسی آسان به کارکنان شما و بازدهی عملیاتی مناسبی که به آن احتیاج دارید می باشد .به طور خلاصه می توان گفت برنامه Exchange Server ، نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل سازمانی مایکروسافت است که در رده محصولات سرور آن شرکت قرار میگیرد .

• https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-اکسچنج-سرور-اورجینال-Exchange-Server

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران، ارائه دهنده لایسنس نسخه های اکسچنج سرور (Exchange Server) با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

کلمات کلیدی:
لایسنس اکسچنج سرور 2013 اینترپرایز – اکانت اکسچنج سرور 2016 استاندارد اورجینال – Exchange Server Standard 2019 خرید لایسنس اورجینال اکسچنج سرور 2013 اینترپرایز – لایسنس اکسچنج سرور 2016 استاندارد – اکانت اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز اورجینال – Exchange Server ENTERPRISE 2013 خرید لایسنس اورجینال اکسچنج سرور 2016 استاندارد

• https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-اکسچنج-سرور-اورجینال-Exchange-Server

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه