اکشن فیگور فوتبالی

در تهران
    این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل برخی از موارد آگهی مانند اطلاعات تماس نمایش داده نمی شود.
    استانتهران
    خیابانتهران
    قیمت16,000 تومان
    شماره های تماس۰۹۱۱۸۰۴۱۶۳۱

آنی تویز؛ اولین فروشگاه  فروش آنلاین مجسمه‌ ستاره‌های ورزشی

آنی تویز  » صفحه جدیدی است که با رویکردی تازه و خلاقانه و برای اولین بار در ایران اقدام به فروش مجسمه‌های شخصیت‌ها و ستاره‌های دنیای ورزش کرده است.

این صفحه از ماه‌های ابتدایی سال جاری آغاز به کار کرد و در مدت کوتاهی توانست طرفداران و مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب کند.

«آنی تویز» در ایستاگرام و گروه تلگرام خود در توضیح خدمات این مجموعه می‌نویسد:« ما در طراحی مجسمه‌های کوچک ورزشکاران محبوب رشته‌های ورزشی نظیر فوتبال ، بسکتبال، والیبال و تنیس فعال هستیم و با هدف ارج نهادن و زنده نگاه داشتن یاد و خاطرات قهرمانان ورزشی و همچنین برای شادمانی هر چه بیشتر طرفداران و دوستداران ورزش فعالیت‌ خود را در زمینه فروش مجسمه‌های شخصیت‌ها و ستاره‌های ورزشی آغاز کرده‌ایم.»

گفتنی‌است «آنی تویز» توسط یک تیم اجرایی قوی راه اندازی شده که می‌توانند رضایت مشتریان و مخاطبان مجموعه خود را هر چه بیشتر جلب کنند. همچنین خدمات پس از فروش و مشتری‌مداری شرکت «آنی تویز» موجب شده در مدت کوتاهی که از راه‌اندازی صفحه فروش آنلاین این مجموعه می‌گذرد، مشتریان بسیاری از سراسر ایران نسبت به سفارش کالاهای خود اقدام کنند و بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن صاحب مجسمه‌های ستاره‌های ورزشی مورد علاقه خود شوند.

صفحه «آنی تویز» رابط کاربری ساده و جذابی دارد، به طوری که مخاطبین و بازدیدکنندگان آن می‌توانند تنها با چند کلیک ساده نسبت به سفارش و پرداخت هزینه سفارش خود اقدام کنند و پس از آن منتظر دریافت مجسمه خود باشند. همچنین به منظور رفاه حال مشتریان سرویس «پرداخت امن» را برای فروش آنلاین محصولات خود در نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند با اطمینان بیشتری نسبت به پرداخت هزینه سفارش خود اقدام کنند.

شما می‌توانید با رجوع به  ایستاگرام toys_hojitoyz  از تازه‌ترین محصولات «هوجی‌تویز و ساکروی و کودوتو» بازدید کرده و مجسمه ستاره ورزشی محبوب خود را تهیه فرمایید.

 
#kodoto
#hojitoyz
#soccerwe

@sinaecdcc

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.مدیریت سایت سرویس دات کام

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه